Pinlock in een Schuberth C2

Antwoord van Pinlock:
Geachte heer ScubaRider,

In de mail van twee december vraagt u of de universele Pinlock nog leverbaar is in verband met mogelijke klachten.

Bij deze kan ik u mededelen dat deze nog steeds door ons geleverd wordt en dat wij niet op de hoogte zijn van de klachten.

Graag zou ik willen weten wie uw dealer is, zodat wij contact met hem op kunnen nemen om dit misverstand ook bij hem op te kunnen helderen.

Met vriendelijke groet,

[me]ScubaRider gaat er maar even van uit dat ze zich gisteren vreselijk vergist hebben - inclusief de duidelijke argumentatie - hij houdt er niet zo van om voorgelogen te worden B| [/me]
 
Ik zou eens naar de importeur van Schuberth bellen(splash design, 0413-389089), deze kunnen je wel meer vertellen denk ik. hun hebben ooit pinlock geleverd voor de schuberth concept maar dit kwam niet goed zeg maar. nu hoorde ik dat ze weer bezig zijn met pinlock voor oa de Schuberth S1 , dus waarschijnlijk ook voor de concept en C2. denk dat je dan een stuk wijzer kan worden. suuk6
 
even een oud topic van stal gehaald. voor de s1 is er nu een standaard pinlockvizier beschikbaar. ik heb hem opgehaald ik was namelijk niet erg te spreken over de standaard antifog coating. ik moet zeggen het is een wereld van verschil. en van de dealer mocht ik alleen het verschil betalen tussen een pinlock vizier en een standaard vizier omdat het standaard viezier onder garantie vervangen mocht worden omdat de coating los kwam. dus hulde voor motorport vianen.
 
Ik heb gistereren bij Martijnskledingshop een vizier met pinlock besteld voor mijn Schubert s1, zal van de week wel binnen zijn.
Die vizieren zijn stevig aan de prijs maar je krijgt altijd korting bij hun, en elke keer je vizier open en dicht doen is ook niet prettig dus het moet maar.
Het is verder een fijne helm, maar dat beslaan van het vizier vind ik toch een behoorlijk min punt voor zo,n dure helm.
 
Zijn die pinlocks er ook al voor de C2 van Schubert??
En wat is de prijs die jullie betaald hebben... (als ik dat mag vragen tenminste... O-) )
 
Zijn die pinlocks er ook al voor de C2 van Schubert??
Nee, en wat ik heb begrepen komen die voorlopig ook niet. Je zult het dus met een universele pinlock moeten doen (wel elke keer controleren of er geen vocht tussen je vizier en je pinlock zit, vocht dat blijft zitten is dodelijk voor de anti-fogcoating van het C2-vizier!).
 
Schuberth heeft nu voor de s1 ook 2 vizieren op de martk, 1 standaard met pinlock en 1 zonder.

Heb gebeld omdat mijn oude vizier steeds besloeg, nieuw vizier gekregen van splash, en daar heb ik nu helemaal geen probleem mee.
Had de gene zonder pinlock, dus voor mij werkte die anti fog erg goed, je moet alleen zorgen dat je na rijden je vizier gelijk ff schoonmaakt...

Helaas durf ik nu nog niks te zeggen over de levensduur van dit vizier.
Dit omdat mijn helm gister is gaan windsurfen en toen op mijn vizier geknald is.. en helaas hierdoor uit verband geknald is dus er moet weer een nieuwe op :(
 
Zijn die pinlocks er ook al voor de C2 van Schubert??
En wat is de prijs die jullie betaald hebben... (als ik dat mag vragen tenminste... O-) )

de concept hebben ze ooit geprobeerd maar dat gaf zeer veel problemen. voor de s1 heeft ie me ongeveer € 30,= gekost maar de prijs was ongeveer € 70,= of € 80,= voor kopen. maar ik hoefde alleen maar het verschil tussen een standaard vizier en een pinlock vizier te betalen.
 
Pinlock en Schuberth. Altijd weer een apart verhaal. Maar gelukkig wil Schuberth eindelijk een beetje mee werken met de Pinlock, zoals ik nu lees in deze topic.

De duitsters zijn aardig eigenwijs namelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan