Pinlock op een Caberg Konda

ROB-E

MF veteraan
18 sep 2005
2.215
2.204
Genemuiden
Helaas vind ik op de site van pinlock niks.
Althans nog niks gevonden.

Iemand het zelfde probleem?
Of een andere oplossing mag ook natuurlijk.

Lees het graag!
 
Tenzij je een dubbel-rond vizier hebt, kun je met een universele pinlock uit de voeten. Sommige vizieren zijn niet alleen van links naar rechts rond, maar ook van boven naar beneden, en dan werkt een pinlock niet.
 
@ Pooh.

Senks, maar dan zal ik wel weer eens iets hebben wat niet past.
T gaat om deze helm.
0-caberg-konda-graphic-2543b.jpg


En heb van pinlock zelf ook een mail gehad.
Dat voor deze helm geen pasklare pinlock is :/
 
Laatst bewerkt:
Even een andere vraag... Is dit helmpje een beetje fatsoenlijk?

Heb ze ook zien liggen namelijk... leek me een prima systeemhelm... Alleen had het idee dat het zonnevizier aan de korte kant is?
 
Even een andere vraag... Is dit helmpje een beetje fatsoenlijk?

Heb ze ook zien liggen namelijk... leek me een prima systeemhelm... Alleen had het idee dat het zonnevizier aan de korte kant is?


Ik vind het persoonlijk een prima helm als je naar de prijs/kwaliteit kijkt.
Dat zonne-vizier gebruik ik niet, Ik mag graag met het vizier open rijden (zolang het weer het toestaat natuurlijk)
Heb het 1 keer geprobeerd maar krijg te veel wind achter het zonne-vizier (met de normale vizier open weliswaar)
Dus rijd altijd met een zonnebril ala dit:
opplanet-bobster-shield-ii-sunglasses.jpg

Met een soort van tocht strip aan de achterkant.
Daar ben ik dan weer dik tevreden over.

Maar ik vond het zonne vizier niet te kort.
Maar ik zit ook een beetje voorover op de SV650S miss dat dat er wat mee te maken heefd.
 
er is geen pinlock voor te krijgen omdat een hoog mannetje van caberg met een hoog mannetje van pinlock ruzie heeft. Althans dat vertelde mijn dealert.

jouw helm lijkt dubbel rond te zij qua vizier, wordt lastig dus.
 
er is geen pinlock voor te krijgen omdat een hoog mannetje van caberg met een hoog mannetje van pinlock ruzie heeft. Althans dat vertelde mijn dealert.

jouw helm lijkt dubbel rond te zij qua vizier, wordt lastig dus.

Dat verklaart dat er helemaal geen caberg op de pinlock site te vinden is...
 
Ok bedankt oma! Heb een Caberg Konda besteld (bij Jos Smit Motoren) à Eu 129 voor erbij. Momenteel heb ik o.a. een Caberg Rhino MET Pinlock universeel (geeltint) en ondersteboven gemonteerd, i.v.m. verhoging in kinstuk, werkt prima. Nu weet ik niet of de bolvorm bij de Konda sterker is dan die van de Rhino.
Zijn er inmiddels meer ervaringen?
 
Konda (Eu 129 bij Jos Smit - Haarlem) opgehaald! Zit weer (Caberg!) prima. Is nu met anticondens, eens zien wat dat voorstelt! De Pinlock (voor een definitieve oplossing) voor deze helm komt eind Januari op de markt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan