Pinlock werkt niet meer

keb mijn pinlock voorgoed er uit gehaald. Na 2 jaar verhard de siliconerups. Door onregelmatigheden ontstaat er een lek die niet meer is weg te stellen.

Ik heb op mijn shoei x-spirit weer een fog-city gemonteerd. FUCK pinlock ;( ;( ;( ;( ;(

En als je nou voor 20eur een nieuwe pinlock koopt die weer 2 jaar meegaat? :X

Ik vind de pinlock toch veel beter werken eerlijkgezegd..
 
ik heb zondag nog 200km in dat *** weer gereden.
Mede door mijn fogcity heb ik er toch van genoten. *O*
(oude pinlock gaten wel met silicone dicht gemaakt) :X

De nieuwe fogcity heeft een andere lijmrand. Nieuwe lijm blijft stroperig. Oude plakte steviger (beter?). Mijn oude XV-shoei heeft een iets vlakker scherm dan mijn X-spirit. Of iets wel of niet werkt komt vrij kritisch. Ik verwacht per model helm verschillende voor- en tegenstanders.

Een groot nadeel vind ik de brede silicone strip van de pinlock. Hier kijk ik in circuitmode precies tegen aan. De verhoogde sbk uitvoering komt tegen de krassende rubberstrip van de helm. Dus ook per gebruik van de helm (wel/niet circuit) zullen er voor/tegen standers zijn. De voors/tegens per helmmodel zichtbaar maken in een matrix lijkt mij een leuke uitdaging voor een journalist...... ;)
 
keb mijn pinlock voorgoed er uit gehaald. Na 2 jaar verhard de siliconerups. Door onregelmatigheden ontstaat er een lek die niet meer is weg te stellen.

Ik heb op mijn shoei x-spirit weer een fog-city gemonteerd. FUCK pinlock ;( ;( ;( ;( ;(

Tjonge jonge... dat is wel een heel harde reactie zeg... ik heb niets te klagen over pinlock.
En daarbij, zowel Pinlock als Fogcity verliezen na verloop van tijd hun werking.

Gewoon goed schoonmaken met dreft als de werking minder is. En als de siliconen rand niet goed meer dicht, wegpleuren en nieuwe aanschaffen.

Maargoed, waar gaat t over. Een pinlock kost ongeveer 20 euro, dus ik verbaas me een beetje over deze discussie .
 
Het siliconenrandje van mijn pinlock zit aan de onderkant helemaal niet tegen het vizier aan (1-2 mm ruimte) maar toch heb ik nooit last van een beslagen vizier, ook niet tijdens het snertweer van vandaag.
 
Wel eens op de Stelvio gereden met water tussen je pinlock??

Ik vind dit weer zo'n wijsneuzen opmerking. Lijkt wel of je meer je muis dan je gashandel vast hebt :z :z :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan