Pinlock

frans_man

Die hard MF'er
23 aug 2010
369
0
Effe een vraagje over pinlock.

Ik heb zelf een shoei xr1000 8-) en ga hiervoor binnenkort een donker vizier voor bestellen.
Maar nu zat ik een beetje rond te kijken en zie dat sommige ook donker pinlock erin hebben zitten.

Wat is hier nou het voordeel van ?

Ik bedoel je hebt toch al donker vizier dan.... :+

Groete


Frans
 
Ik heb bewust in mijn donkere vizier een gewone pinlock gedaan, omdat ik bang was dat het TE donker zou worden.

Ben benieuwd wat andere denken/vinden.
 
a waar moet ik beginnen ,mijn naam is joep woon in zeeland en heb een paar manden geleden een kawazaki gpz 1000 rx gekocht .

loopt in principe best goed maar loop zo nu en dan tegen wat kleine dingetjes aan .
zo blijkt mijn tank te lekken en na beter te hebben gekeken is deze eigenlijk niet goed te repareren.
ben opzoek naar een andere en vraag mij af of iemand mij hierbij kan helpen .
heb wat sites afgezocht maar zit me niet zo mee

ben heel benieuwd
 
Vraag me af waarom je pinlock in een donker vizier zou willen hebben.
Kheb zelf een doorzichtig vizier met race-pinlock en een normaal donker vizier.
De keren dat ik pinlock nodig heb gehad, scheen de zon niet of was het bewolkt.
 
Vraag me af waarom je pinlock in een donker vizier zou willen hebben.
Kheb zelf een doorzichtig vizier met race-pinlock en een normaal donker vizier.
De keren dat ik pinlock nodig heb gehad, scheen de zon niet of was het bewolkt.

:^ En daarbij, het lijkt mij dat donker+donker=heel donker. Je zult dus wrs. geen reedt meer zien. ;)
 
Ik heb een Arai, met donker vizier en een doorzichtige pinlock. Werkt uitstekend, denk als ik een donkere pinlock had genomen dat het te donker zou zijn.
 
Op mijn Shoei xr100 zit een doorzichtig vizier en ik gebruik wisselend een donkere pinlock in de zomermaanden en transparant (tegen condensvorming) in de wintermaanden in combinatie met eventueel een zonnebril. In het donker rijden met donkere pinlock vind ik te donker.

Overigens met doorzichtig bedoel ik transparant. Het lijkt me vragen om moeilijkheden als een vizier niet doorzichtig is...
 
Je moet wel oppassen hoor!
Als het 's avonds mistig is dan moet je een gele pinlock gebruiken op je donkere vizier, anders zie echt niks meer! :Y
 
Donker vizier zuigt sowieso... als je in de bergen rijdt, of door een tunnel heen moet...
Zo'n opklapbaar zonnebrilletje in je helm... dat roeleert big time en dan kan je dus een normale pinlock in je normale vizier zetten...
 
Helder vizier met helder pinlock voor in de avonduren en een donker vizier met helder pinlock voor overdag.
full
 
idd, ingebouwd zonnevizier roeleert zwaar, en een helder/helder normaal/pinlock vizier...
 
Ik heb een Arai RX7 GP met donker vizier en helder pinlock.
Perfect voor alle weersomstandigheden, ook in het donker nog goed zicht.
 
Ik begrijp de reacties, vond het zelf ook al vreemd... Maar had er toch een aantal gezien die dit hadden, daarom kreeg ik mijn twijfels erbij. ;)

Ga nou gewoon voor de donkere vizier met helder pinlock.


Frans
 
Terug
Bovenaan Onderaan