Pinnen op de Beurs ?

Makster

MF veteraan
14 sep 2003
2.169
0
Dordrecht
Kan je eigenlijk pinnen op de beurs in Utrecht?

Zou namelijk wel verrekte handig zijn !

Of zijn er pinautomaten in de buurt ofzo? Of is het de bedoeling dat iedereen met cash op zak loopt?, leuk voor de rollers B|
 
al van mobiele pinautomaten gehoord ??? is ook voor de handelaren handiger hoeven ze niet met een kapitaal aan cash naar de bank. Ook zijn er automaten in de jaarbeurs (al jaren)
 
al van mobiele pinautomaten gehoord ??? is ook voor de handelaren handiger hoeven ze niet met een kapitaal aan cash naar de bank. Ook zijn er automaten in de jaarbeurs (al jaren)


Dr zijn automaten op de beurs, maar ga maar vanuit dat je ff in de rij staat, je kunt dus beter wat contand geld ergens anders uit de muur trekken.
Verder staan bij de grotere stands gewoon pinautomaten dus je hoeft niet met honderden euro's op zak rond te lopen.
 
al van mobiele pinautomaten gehoord ??? is ook voor de handelaren handiger hoeven ze niet met een kapitaal aan cash naar de bank. Ook zijn er automaten in de jaarbeurs (al jaren)

Heb je het nou over een pinautomaat als in een grote machine of net als in winkels zo een klein dingetie :P

Tja, als het zo is zeg dan gewoon "ja dat kan " :)
 
Dr zijn automaten op de beurs, maar ga maar vanuit dat je ff in de rij staat, je kunt dus beter wat contand geld ergens anders uit de muur trekken.
Verder staan bij de grotere stands gewoon pinautomaten dus je hoeft niet met honderden euro's op zak rond te lopen.

Juist !

Thanks !! :}
 
Zover ik weet kun je uit zo'n flappentapper-in-de-muur (postbank) geld halen. Alleen is dit wel voordat je langs de kassa bent geweest. Ik kan me zo geen flappentapper herinneren binnen de hallen of ergens voorbij de kassa.

En zoals hierboven al genoemd, zorg dat je van tevoren gewoon genoeg bij hebt. Rijen genoeg die dag :)

En als je hebt over PIN-betalingswijze, dan durf ik dat zo niet te zeggen. Ik geloof wel dat je bij de grote standjes (bijv. als je een combipak koopt) met de PIN kan betalen.
Ik ga met het idee om niet al te groot in te kopen, dus wat contanten is voor mij voldoende. Een motor koop ik er nou ook weer niet direct...
 
Bij de meeste grotere stands kan je gewoon met pin betalen dus je hoeft geen 600 euro mee te sjouwen omdat je op zoek bent naar een pak, een helm of een paar laarzen.
 
Ik ben de beroerdste niet ;)
ff oefenen:

One topic please B| anders
slotje.gif




goed he ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan