PinoY zorgt voor leedvermaak

Niet te druk maken , snelheid is beter dan een wheelie.

Denk zelf binnen 10 dagen terug (mits je 1e geregistreerde snelheidsboete is) en een eurootje of 400 aftikken.
 
Niet te druk maken , snelheid is beter dan een wheelie.

Denk zelf binnen 10 dagen terug (mits je 1e geregistreerde snelheidsboete is) en een eurootje of 400 aftikken.

400 euro? 118 waar je 50 mag..

ik hoop dat het 400 is...hoor al woeste verhalen van 1000 euro :?

kost een wheelie dan?
 
Laatst bewerkt:
ja zij zijn de domme slaven van de regering, en in de huidige informatie maatschappij betaal je voor knowledge en tja dan hoef je agenten dus geen hoog loon te geven :')

Je komt uit Enschede en je onderschrift is licht ontvlambaar... Gasten uit Enschede zoeken het graag op? ;) :P
 
Laatst bewerkt:
Tanken bij de Praxis?
Denk dat je rode lijn te ver doorloopt. De Esso zit al veel eerder op de rode lijn.
Ik neem aan dat de agent je hartelijk heeft uitgelachen toen jij beweerde dat je dacht dat je 80 mocht. Daar trapt toch niemand in.

Maar toch lijkt het me een knappe prestatie als ze je daadwerkelijk geklokt hebben op 118 terwijl ze achter je aan reden, dat haal je niet met de auto (edit: RS32 wellicht wel), lijkt me meer een natte vinger inschatting of stond er een lasergun?.
 
Laatst bewerkt:
Tanken bij de Praxis?
Denk dat je rode lijn te ver doorloopt. De Esso zit al veel eerder op de rode lijn.
Ik neem aan dat de agent je hartelijk heeft uitgelachen toen jij beweerde dat je dacht dat je 80 mocht. Daar trapt toch niemand in.

Maar toch lijkt het me een knappe prestatie als ze je daadwerkelijk geklokt hebben op 118 terwijl ze achter je aan reden, dat haal je niet met de auto, lijkt me meer een natte vinger inschatting of stond er een lasergun?.

150 lukt ook wel :X
 
Bij een idioot rijgedrag hoort ook een idiote bekeuring :/ , kan ik echt geen medelijden mee hebben :N .
 
Tarieven snelheidsovertredingen


U heeft aangegeven:

U reed met een personenauto, motor of brommobiel.
U reed binnen de bebouwde kom.
U reed met een snelheid van 118 km/u.
De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 50 km/u.
U heeft de maximumsnelheid dus met 68 km/u overschreden.
Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 4 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 64 km/u.

Het boetebedrag:

Het boetebedrag wordt vastgesteld op basis van een individuele beslissing van het Openbaar Ministerie.
Dezelfde overtreding buiten de bebouwde kom: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.
Dezelfde overtreding op de autosnelweg: vaststelling door het Openbaar Ministerie op basis van een individuele beslissing.

Bron: www.boetebase.nl / www.verkeershandhaving.nl
 
Hoe kunnen ze een piekmeting doen; trok die R32 gelijk op met jouw motor? Ik zou de meetmethode aanvechten. En van die "118" moet nog wat vanaf .. we zitten wee aan begin van het jaar en prestatiecontracten tav ingevorderde roze papiertjes en boetes zijn er om gehaald te worden.
 
Bij een idioot rijgedrag hoort ook een idiote bekeuring :/ , kan ik echt geen medelijden mee hebben :N .


nou nou... ik vraag ook niet om medelijden hoor..

ik ben hier ook niet trots op, maar idioot rijgedrag was het niet. ik heb niet anderen in gevaargebracht want,.. die waren er niet
 
La lekker waaien! Moraalridders die eventjes (extra) moeten melden hoe stout je wel niet was zijn overal :Z
Waaien zal het voor Pino binnenkort zeker als ie op zijn fietsje moet gaan rondrijden. Straks gaat je nog beweren dat een wheely onder het "normaal" rijden behoort. Moraalridder ..............misschien wel in jouw ogen, maar ik rij wel al 21 jaar zonder bekeuring :W .
 
@ maar ik rij wel al 21 jaar zonder bekeuring.

Ja en! dat zegt op zich helemaal niks, je woont in limburg misschien 3 kilometer van je werk noem maar een voorbeeld.
Rijd maar eens in de randstad 21 jaar zonder bekeuring, dan rijd je waarschijnlijk niet maar voer je je motor aan de hand mee.
 
Ja je kan geld maar 1x uitgeven.

Dik betaalde agent in een opel manta haalt ook niet veel uit he ;)


nou en! ik zie liever een dik betaalde agent in een 2e hands dieseltje uit 1981...

dan kan ik tenminste nog wegkomen als ik een overtreding bega :+
 
Niet te druk maken , snelheid is beter dan een wheelie.

Denk zelf binnen 10 dagen terug (mits je 1e geregistreerde snelheidsboete is) en een eurootje of 400 aftikken.


wheelie kost maar 130e en geen rbw kwijt :N

dus beter hadden ze je gepakt voor die wheely
 
@ maar ik rij wel al 21 jaar zonder bekeuring.

Ja en! dat zegt op zich helemaal niks, je woont in limburg misschien 3 kilometer van je werk noem maar een voorbeeld.
Rijd maar eens in de randstad 21 jaar zonder bekeuring, dan rijd je waarschijnlijk niet maar voer je je motor aan de hand mee.
Juist ja ik woon in limburg, de streek van de flitspalen. Rij ook naar mijn werk (16km enkel) via de baan Hasselt-Eindhoven. Een van de drukste verbindingswegen in Limburg. Je mag er zeker van zijn dat ik mijn motor niet aan de hand voer als ik ga werken hoor en zeker niet alsik er in het weekend mee ga rijden. Je moet gewoon weten "wat" je "waar" kunt doen, ogen op je rug hebben. Dat ik zo reageer op pino's geval is toch normaal............tietel noemt toch "Pino zorgt voor leedvermaak"........voor mij is dit vermaak. Ge moet maar zorgen dat ge niet gepakt wordt, zo simpel is da.
 
Euhm...

De TS vraagt NERGENS om begrip, medelijden oid. Alleen waar hij mee te maken krijgt qua prent. Ook ik heb geen medelijden en heeft hij ook niet nodig, hij beging een overtreding en kreeg de consequenties. Zo zou ik het wss ook op me nemen.



Anyhoe:
Ik ben eens met 79 in de bebouwde kom geflitst en dat was toen 250 gulden als ik me niet vergis. Hoe dan ook zal prijzig zijn.
 
Euhm...

De TS vraagt NERGENS om begrip, medelijden oid. Alleen waar hij mee te maken krijgt qua prent. Ook ik heb geen medelijden en heeft hij ook niet nodig, hij beging een overtreding en kreeg de consequenties. Zo zou ik het wss ook op me nemen.



Anyhoe:
Ik ben eens met 79 in de bebouwde kom geflitst en dat was toen 250 gulden als ik me niet vergis. Hoe dan ook zal prijzig zijn.

:^

enne ik een keer met 123 in bebouwde kom, was 1100 gulden en 4 maandjes trappen.
die 2 jaar voorwaardelijk zijn allang weer voorbij.

Heb ik er wat van geleerd :?

:P
 
Waaien zal het voor Pino binnenkort zeker als ie op zijn fietsje moet gaan rondrijden. Straks gaat je nog beweren dat een wheely onder het "normaal" rijden behoort. Moraalridder ..............misschien wel in jouw ogen, maar ik rij wel al 21 jaar zonder bekeuring :W .

Ik vind wheelies anders best cool! Die andere 300.000 mensen die bij de MotoGP zitten en gaan klappe als de winnaar er 1 maakt ook :Y

Dus apratten met dat negatieve slap geouwehoer
 
Juist ja ik woon in limburg, de streek van de flitspalen. Rij ook naar mijn werk (16km enkel) via de baan Hasselt-Eindhoven. Een van de drukste verbindingswegen in Limburg. Je mag er zeker van zijn dat ik mijn motor niet aan de hand voer als ik ga werken hoor en zeker niet alsik er in het weekend mee ga rijden. Je moet gewoon weten "wat" je "waar" kunt doen, ogen op je rug hebben. Dat ik zo reageer op pino's geval is toch normaal............tietel noemt toch "Pino zorgt voor leedvermaak"........voor mij is dit vermaak. Ge moet maar zorgen dat ge niet gepakt wordt, zo simpel is da.


Ow kijk, verklaart een hoop :W
 
Das balen man... ik ken de weg... rij er regelmatig en meestal niet 50. Maar wist je écht niet dat je er maar 50 mocht? Of was het een slechte smoes :+ Het zijn naar mijn mening ook niet "bebouwde kom" wegen, aangezien er geen fietsers, voetgangers, zebrapaden of wat dan ook zijn. Enkel auto's en motoren. En je rijdt er snel harder dan 50...

In ieder geval, sterkte, ik hoop dat je je rbw snel weer terug hebt en de boete niet al te hoog uit valt. Misschien kom ik je nog wel eens tegen :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan