PinoY zorgt voor leedvermaak

PinoY

MF veteraan
4 feb 2007
1.741
0
Almere
PinoY is ook aan de beurt...

ik zag 2 dagen geleden een druppel uit me accubak komen .. ik alles opengemaakt en lag er een plasje water in (denk van het wassen). Daar was ook het ophangpunt dmv een schroef waardoor het water beetje geroest was..
ik had het eerder niet gezien omdat ik toen voor het eerst op deze motor een "hopje" had gemaakt..


dus ik alles schoongemaakt en ben een stuk gaan rijden om te kijken of het toch niet mijn accu was.. ik moest dus "sportief" gaan rijden en een wheelie maken om het voorgaande te reconstrueren.. :]

HOPPA heerlijk op 1 wiel en zie dat me tank bijna leeg is..

ik sta bij het stoplicht.. GROEN.. en ga ff snel naar de esso..
opeens STOP PLIESIE...

-O-




:(

pliesie: bladiebla.. meneer art. 5 voor het wheelien en slalomen om de pijlen en u reed 118 waar u 50 mocht
Pinoy:50??!!
pliesie:ja 50..
Pinoy:was het niet 80?
pliesie:nee ziet u die gebouwen, is bebouwde kom,.... dus 50..
Pinoy: sjit.. -O-
pliesie: u krijgt een boete voor het te snel rijden (68 km/h) en het rijbewijs is hierbij ingevorderd

'(

176957584_6_4taZ.jpeg



kan iemand mij een schatting geven van de hoogte van de boete?

nog nooit eerder bekeurd..
wel mooie beelden |( |( ;(
 
Laatst bewerkt:
230... eg wel!

zal het eg nie weten, maar ik zal je alvast maar veel succes toewensen ;(
 
Laatst bewerkt:
sterkte, dit ga je voelen in de porto.

wel ff vragen of je t filmpje op dvd mag.. kunnen wij meegenieten.

;)
 
Klote voor je... je neemt het in ieder geval sportief op. Succes met de afhandeling....
 
idd sneu.

Zal wel een beste prent worden gezien je "misdaden"op de openbareweg BINNEN de bebouwde kom + zeker 10 dagen wachten totdat je je rijbewijs terug krijgt van de OVJ.
't zal wel een voorwaardelijke straf worden en een boete twv een 10 daagse vliegreis naar Aruba.

sterkte kerel
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste "zware" overtreding van 52 te hard was 450 euro...
Was wel buiten de bebouwde kom.
Wens je het beste :)
 
Mijn eerste "zware" overtreding van 52 te hard was 450 euro...
Was wel buiten de bebouwde kom.
Wens je het beste :)

vind die boetes echt absurd hoog :X
je kan het beste ernaast dealer of loverboy worden, word minder zwaar gestrafd en erg lucratief :+
 
Nou zal ik wel weer een Polisie basher zijn maar...:

Op de foto lijkt het 50 stukje een meter of 300 a 400. Hoe kunnen ze dan een meting doen? Lijkt mij dat je ff een piek had van 118, daarna gas meteen los en de wijk in. (als de pijl de rijrichting is..) Stonden ze te laseren, flitsen of reden ze achter je en zo ja, hoe kunnen ze je dan goed klokken. Is toch meer een gissing dan..?

(en ja hier zijn al 1000 topics over, maar ik vraag het me toch af)

Ik heb namelijk hetzelfde al 3 keer gehad en telkens een waarschuwing gekregen "omdat we niet konden klokken maar je reed duidelijk te hard"
 
Laatst bewerkt:
Die gaat voor de eerst plaats in de motor forum boetepot 2008

ben er niet trots op :N -O-

Uhm, where's the funny part :/

-O-

Nou zal ik wel weer een Polisie basher zijn.

Op de foto lijkt het 50 stukje een meter of 300 a 400. Hoe kunnen ze dan een meting doen? Lijkt mij dat je ff een piek had van 118, daarna gas meteen los en de wijk in. (als de pijl de rijrichting is..) Stonden ze te laseren, flitsen of reden ze achter je en zo ja, hoe kunnen ze je dan goed klokken. Is toch meer een gissing dan..?

(en ja hier zijn al 1000 topics over, maar ik vraag het me toch af)

ja, het was met een videoauto (VW golf 5 R32) en ze hebben mij op de piek genomen... er was geen gemiddelde.. :/
 
das balen!

maare hoe is het nu met je accu?




hopelijk het je snel je roze papiertje/kaartje terug



GR NEMO
 
sssjjjiiiiitttt.... dat zuigt behoorlijk! ik heb geen idee wat het je gaat kosten.
suc6 kerel... -O- -O- -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan