pirelli banden

EM 73

Die hard MF'er
27 jan 2004
987
0
Hoogeveen
Hallo, allemaal
Zijn de prijzen van de pirelli-banden al bekend bij jullie?
Ik ben nu al bezig met de banden voor seizoen 2005.
 
Wat voor banden wil je hebben dan???
Je kan beter een overjarige band nemen uit 2004 of zelfs 2003, die kan je meestal een stuk goedkoper krijgen.
Ik haal Diablo's voor en achter inc. montage voor 300,- eurootjes ;)
Dus stop met zoeken naar 2005 prijzen maar ga eens echt zoeken ;)
 
Wat voor banden wil je hebben dan???
Je kan beter een overjarige band nemen uit 2004 of zelfs 2003, die kan je meestal een stuk goedkoper krijgen.
Ik haal Diablo's voor en achter inc. montage voor 300,- eurootjes ;)
Dus stop met zoeken naar 2005 prijzen maar ga eens echt zoeken ;)

dus jij denkt dat 300 euro goedkoop is ????? ga maar eens echt zoeken :X


banden uit 1997 zijn echt super goedkoop tegenwoordig trouwens ... echt een aanrader.....
 
Het gaat om pirelli sc1 en sc2.

Ik heb ook al bericht van de bandenman. Ik denk dat ik de banden bij de bandenman koop.
 
Van Herman zeker

Ennn, wie is Herman? 300euro en 3 achterbanden? mmmm koopje als het nieuw is.
 
Van Herman zeker :)

En om de boel helemaal te verzieken,heb zelf een setje diablo's 120/180 gekocht voor € 240,= excl. montage(Ebay)!!!
Wie is Herman ;) ??
Ik kende ooit ene Herman, een vreemde vogel.
Hij dacht dat ie kon vliegen :?
 
Laatst bewerkt:
Betaal 260 euro voor een setje slicks, niet slecht toch?
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen jaar nog een aantal setjes Diablo´s verkocht voor 235 per set...dus goedkoper is zeker mogelijk.....
 
hoezo moet t nou zo goedkoop mogelijk???ik heb liever 30 euro meer en geen glij schade op banden besparen is echt t domste wat ik ooit heb gehoort sorry maar dan moet je maar mooi op de weg blijven rijden!!!altyd zo nieuw als mogelijk..kan je n hoop besparen ok... :r
 
hoezo moet t nou zo goedkoop mogelijk???ik heb liever 30 euro meer en geen glij schade op banden besparen is echt t domste wat ik ooit heb gehoort sorry maar dan moet je maar mooi op de weg blijven rijden!!!altyd zo nieuw als mogelijk..kan je n hoop besparen ok... :r
Als je onder de 1.30 rijdt (Assen) kan ik me voorstellen dat je andere eisen stelt maar ik denk dat (veel) motorrijders zichzelf en een hoop prijs/kwaliteit bullshit nét iets te serieus nemen. Maat van me reed trouwens 1.31 op gebruikte SC's. :X
Op echt oude banden rijden is natuurlijk niet handig, maar dat moet iedereen uiteindelijk zelf weten. Er zijn bovendien altijd onverklaarbare prijsverschillen tussen leveranciers. Volgens mij levert De Bandenman gewoon vers rubber en voor een goeie (lage) prijs.
 
hoezo moet t nou zo goedkoop mogelijk???ik heb liever 30 euro meer en geen glij schade op banden besparen is echt t domste wat ik ooit heb gehoort sorry maar dan moet je maar mooi op de weg blijven rijden!!!altyd zo nieuw als mogelijk..kan je n hoop besparen ok... :r

huh het gaat niet altijd om gebruikte banden...

Van mij mag je 450e neerleggen bij een dealer, ik kijk liever rond waar ik nieuwe wat goedkoper kan krijgen. Tweedehands kopen is een risico idd (evenals nieuw kopen zonder op de productiedatum te letten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan