Pirelli Diablo Corsa's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn motor te koop staan. Daar heb ik ze ook onder zitten. Misschien dat je daar even op de foto's kan kijken.
Krijg ze vrijdag weer binnen namelijk.

En bieden zei ik. wel reeel graag banden hebben een adviesprijs van rond 450 a 500 per set nieuw.
 
heb even gekeken op het lijstje

adviesprijs is 385 ex btw.
meeste dealers zullen de btw wel als korting weg geven.

Ik heb de mogelijkheid om te monteren bij aanlevering van de losse velgen maar kan helaas nog niet balanceren.
 
Tis jammer dat je voor 280 euro al een set via internet koopt nieuw.
Mensen vergissen zich nog wel eens met de prijs die je bij de dealer betaald.

Dus schrik ajb niet als je hier voor je gevoel te lage biedingen op gaat krijgen.

Op reifenversand is zo'n set incl verzendkosten 280 euro.
 
Laatst bewerkt:
Haha oke moet zeggen dat je wel goedkoop bent alleen heb je zo'n rot maat ''190''
zijn niet zoveel fietsen met die maat.

Succes met de verkoop,zal vast wel lukken. Zijn echt super banden stukken veiliger als de supercorsa's en veeeeel meer km's
 
Haha oke moet zeggen dat je wel goedkoop bent alleen heb je zo'n rot maat ''190''
zijn niet zoveel fietsen met die maat.

Succes met de verkoop,zal vast wel lukken. Zijn echt super banden stukken veiliger als de supercorsa's en veeeeel meer km's
tja ze zaten onder mijn 2006 Blade en ik hoef ze niet vandaar de low price :)

thnx jij ook suc6 met de verkoop :)
 
Als ik die prijzen hier zie heb ik vorige maand schijnbaar een goede deal gemaakt: motor afleveren en 1 setje SC-2 Pro's (120 / 190) laten monteren voor 280 Euro.
 
Omdat het dus ek banden zijn is er moeilijk aan te komen. In tegenstelling tot die supercorsa's want daar rijden ze in nederland mee.

Staat vaak ook met gele lettetjes ''corsa'' op de band (duurste type diablo)
En je hebt natuurlijk geen schaamranden. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan