Pirelli introduceert Diablo Rosso Corsa

wat geniaal vond de supercorsa echt geweldig maar in de regen had je zelfs op de snelweg nog wielspin :( snel dit setje oprijden kunnen deze er onder.
 
Hoe vind je ze rijden in de vergelijking met de SC's? In het nat net iets beter? En warmen ze wellicht ook wat minder snel op?

Tja, eerlijksheidshalve moet ik zeggen dat ik het verschil op straat niet echt kan waarnemen tussen de SC's en de Rosso Corsa's; ze warmen wel minder snel op idd, maar dat zit hem puur in de dual compound. In het nat zijn ze zeker beter dan de SC's, geven een zekerder gevoel met aanremmen en doortrekken, maar gebruik je je fiets voor woon-werk (in ons natte kikkerland) dan zou ik toch gaan voor de PP's.
 
Heb de mijne er twee weken opliggen, ni normaal hoeveel vertrouwen deze nieuwe rubbers geven. }) Ze plakken als lijm aan het asfalt, ok was ook ni veel gewoon. vorige bandjes avon sport...
Ik heb ze voor 266eurokes kunnen shoppen, balanceren en monteren koste mij nog eens 45€.In het totaal dus 311€ betaald. valt nog wel mee vind ik. Als iemand het goedkoper kan fixen mag hij h altijd laten weten... ;)
 
Mogguh!

ook men setje binnen gekregen :D volgende week komt deze eronder. :D

Heb ze besteld voor 256 incl verzenden... dus 10tje goedkoper :P

Ben blij met de goede verhalen :D

Groeten

daniel
 
Hallo,

heb ze bij mynetworld.com besteld.

dotcode week 22 van 2010, zeker niet verkeerd :D volgende week gaan ze erop.

Groeten

daniel
 
bevallen me inderdaad niet .

heb alles geheckt, ik vindt ze niet fijn rijden .

Hmm, had ik niet verwacht, vooral met dit mooie weer zouden ze het goed moeten doen? Gaven gewoon niet genoeg grip(gevoel)? Of was het wat anders?
 
Hmm, had ik niet verwacht, vooral met dit mooie weer zouden ze het goed moeten doen? Gaven gewoon niet genoeg grip(gevoel)? Of was het wat anders?

ik blijf glibberen zowel rechts als links de bochten om .

en ben niet vies van gas geven dus warm worden ze wel . maar echt fijn rijdt het gewoon niet . dus gaan ze er af .

was voor mij echt een miskoop . kan er iemand anders misschien wel blij mee maken
 
Nja, als je dan toch zo veel gas geeft kan je proberen nog wat proberen richting circuitspanning (2.2v/2.0a)
 
Nja, als je dan toch zo veel gas geeft kan je proberen nog wat proberen richting circuitspanning (2.2v/2.0a)


die hou ik momenteel in backup ;) hehehe
ik sta nu nog straat in straat setup. verder komt erbij dat ik anderhalve maand niet gereden heb .
plus zodra ik het circuit op ga , gaat het straat rubber eraf en circuit rubber erop

en dat verschil merk je nogal
 
Even voor de mensen die zich afvragen of zo'n Rosso Corsa nou fijn is.

Ja, hij is fijn :).

Maar, inderdaad, in de regen is het minder.
Je moet hem ook warm rijden!
(sommigen zullen zeggen DUH!!!, maar ik was een MPP gewend, en daar kan je meteen al redelijk mee gassen).

Heb er ook een dag TrackTraining mee gedaan, en ging super.

Hier verschil in compound is ook goed te zien :P.

Midden: Rosso.
Zijkant: superCORSA sc2 }) .


 
Laatst bewerkt:
Even voor de mensen die zich afvragen of zo'n Rosso Corsa nou fijn is.

Ja, hij is fijn :).

Maar, inderdaad, in de regen is het minder.
Je moet hem ook warm rijden!
(sommigen zullen zeggen DUH!!!, maar ik was een MPP gewend, en daar kan je meteen al redelijk mee gassen).

Heb er ook een dag TrackTraining mee gedaan, en ging super.

Hiet verschil in compound is ook goed te zien :P.

Midden: Rosso.
Zijkant: CORSA }) .


[afbeelding]

Zijkant is supercorsa sc2 om precies te zijn :P
 
Ik heb er nog niet erg veel km's mee gereden op straat (mss 300 ofzo) maar wel al een dag op het circuit van zolder bij nat en bijna droge sessie erg tevreden van :Y met de supercorsa reed ik op een semi droog circuit de vorige keer 2.15 met veel geglibber en gedoe nu reed ik dezelfde tijd bijna op een kletsnatte baan en toen het bijna droog was 1.58 :] moet volgende keer >1.55 zijn als het droog blijft :Y
No more supercorsa voor mij :N (toch niet om op straat te rijden)
 
Goed om de reacties te lezen over deze band. Wel opvallend dat je de verschillende compounds zo goed kunt zien... :o Ik weet iig wat ik volgend seizoen op mn straat/circuit fiets ga leggen... :Y
 
Yep prima bandtjes niks mis mee prima voor op de weg en zeker voor op het circuit.In de regen zijn ze echt niet slecht heb er de 25e op cpz mee gereden en dat was echt een nat dagje :(
 
Ik heb ze er nu ook op liggen. Ik vraag me alleen af hoe ze het doen met nat en koud weer. Ga in mei/juni naar oostenrijk dus..


met nat weer zijn ze niet fijn , vooral niet als je pas erg weinig hebt gereden .
voor het betere stuur werk zijn ze op straat goed genoeg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan