Pirelli-sportdemon bandjes goed?

bouwvakkertje

MF veteraan
9 jun 2004
173.238
130
Hengelo (Overijssel)
Ik heb gisteren een CBR600f gekocht uit 1988 en het enigste wat eraan mankeerde zijn de banden dus op jacht naar 2 nieuwe.
Bij Safe wezen informeren en nu blijkt dat er niet zo heel veel keus is in mijn geval...
Pirelli leek mij de beste optie.(BT45 heb ik niet zulke goede ervaringen mee)
Iemand gehoord van deze banden en hoe rijdt(plakt) dat ????
 
Ik heb gisteren een CBR600f gekocht uit 1988 en het enigste wat eraan mankeerde zijn de banden dus op jacht naar 2 nieuwe.
Bij Safe wezen informeren en nu blijkt dat er niet zo heel veel keus is in mijn geval...
Pirelli leek mij de beste optie.(BT45 heb ik niet zulke goede ervaringen mee)
Iemand gehoord van deze banden en hoe rijdt(plakt) dat ????

En over welke 2 maten hebben we het dan :? :? en zijn het nog diagonale bandjes?
Persoonlijk ben ik heel gelukkig met Dunlop GT501 :}
 
Ik heb gisteren een CBR600f gekocht uit 1988 en het enigste wat eraan mankeerde zijn de banden dus op jacht naar 2 nieuwe.
Bij Safe wezen informeren en nu blijkt dat er niet zo heel veel keus is in mijn geval...
Pirelli leek mij de beste optie.(BT45 heb ik niet zulke goede ervaringen mee)
Iemand gehoord van deze banden en hoe rijdt(plakt) dat ????
Diablo's doen het zeer goed op een CBR, vraag maar eens aan CPU. :)
 
Ik heb op mijn Guzzi sinds kort ook sport demons zitten en ik vind ze echt helemaal top.

ik rij al 15 jaar Guzzi en ik heb nog nooit zulke fijne rubberen vriendjes gehad als deze dingen.....

ik heb ook 18 inch wielen, 120 achter en 100 voor, dus daar is ook niet zoveel voor te vinden
 
En over welke 2 maten hebben we het dan :? :? en zijn het nog diagonale bandjes?
Persoonlijk ben ik heel gelukkig met Dunlop GT501 :}
[/quote]

Het zijn nog diagonale banden, de cbr is van 1988 en dan heb je qua maat weinig keus.110-80 en 140-80
 
Terug
Bovenaan Onderaan