Pirelli Supercorsa banden + een setje Diablo (gebruikt)

Voor 60 euro incl. verzenden mag je het setje diablo's opsturen. Hoeveelis er mee gereden en wat is ongeveer het profiel nog?

De zijkanten zijn het 'meest' weg, heb er 2 circuitdagen mee gereden.Voor de straat zijn het ideaale bandjes omdat er in het midden heel weinig weg is.Ik moet ff kieke wat de prijs is voor verzending van 2 bandjes...

Stuur anders een mailtje/PB met je gegevens ,ik ben meestal alleen zaterdags in de gelegenheid om de boel te verzenden
 
Laatst bewerkt:
De zijkanten zijn het 'meest' weg, heb er 2 circuitdagen mee gereden.Voor de straat zijn het ideaale bandjes omdat er in het midden heel weinig weg is.Ik moet ff kieke wat de prijs is voor verzending van 2 bandjes...

Stuur anders een mailtje/PB met je gegevens ,ik ben meestal alleen zaterdags in de gelegenheid om de boel te verzenden

Ik kom hier maandag op terug... Mocht je ze in de tussen tijd hebben verkocht dan heb ik pech...
 
Wat wil je hebben voor een voorband en wat wil je hebben voor een voor plus achterband. Hoe breed is overigens die achterband.

Het gaat om de Dragon's
 
Wat wil je hebben voor een voorband en wat wil je hebben voor een voor plus achterband. Hoe breed is overigens die achterband.

Het gaat om de Dragon's

setje kost 50 euro,voorband doe ik niet apart weg,als je 1 achterband extra doet mag je die voor minder erbij hebben.

Groetjes Bennie
 
Hoe breed zijn de achterbanden Bennie twijfel tussen 2 of drie banden. Heb namelijk nog 2 achterbanden liggen.
 
Weer een setje verkocht.

Ik heb nog het Diablo setje 120/180 (60 euro) en 3 Dragon achterbanden 180 (25 euro p/st)

En tzt nog een setje Dragon's 120/180,deze set wordt alleen verkocht met een extra achterband (set prijs 70 euro ,3 banden dus)

Dit is allemaal zonder verzend kosten (van 6 euro voor 2 en misschien wel 3 banden,hangt van gewicht af)

Groeten :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga die achterband lekker oproken *O* *O*


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan