pirelli vs bridgestone

psp

Die hard MF'er
21 jul 2006
445
0
Hoofddorp
ben sinds een week in t bezit van een szr en moet nodig de banden vervangen heb van vele gehoord dat bridgestone de beste banden zijn maar heb in de forum venomen dat de pirelli diablo ook geweldig moet zijn,welke set kan ik het beste d'r op gooien???
 
normale D208 (zonder R of RR) ben ik meer dan blij dat ik die er niet meer op heb zitten. Onbetrouwbare rotband voor als je niet als een oud omatje rijd :X

Maarja, zonder te weten wat je rijstijl is kunnen we ook geen banden 'adviseren'
 
Gewoon de duurste, anders heb je écht grip te weinig, zeker met het brute koppel onderin dat ontstaan is door de begrensing op 25kw.

Disclaimer: MPP's zijn sowieso al redelijk onzin (iets met ten volle benutten enzo), laat staan op een niet-full-on-reesapparaat die ook nog eens 25 kw is. Wel een mooi ding, zo'n SZR.
 
Dus je hebt alleen een goede band nodig als je veel vermogen hebt? Moet je eens aan de 125cc racers vertellen! Ikzelf heb een SV650S, hoor bij lange niet bij de snelste, heb met verschillende Bridgestones gereden (BT045, 020, 014) hierna een MPP, en die gaf vanaf de 1e meter direct meer vertrouwen, heeft aan voorzijde ook minder last van cuppen (langere levensduur dus, dus duur is relatief.)Banden zijn belangrijkste onderdeel van motor, dus niet op bezuinigen !

De Kale
full


Btw, een SZR is inderdaad een erg mooie fiets met een zeer snel stuurgedrag.
(frame gebaseerd op een 250 racer, zeer mooie achterbrug en UPSD voorvork.

Gewoon de duurste, anders heb je écht grip te weinig, zeker met het brute koppel onderin dat ontstaan is door de begrensing op 25kw.

Disclaimer: MPP's zijn sowieso al redelijk onzin (iets met ten volle benutten enzo), laat staan op een niet-full-on-reesapparaat die ook nog eens 25 kw is. Wel een mooi ding, zo'n SZR.
 
ik rij zelf met Continental Road Attacks bevalt goed

en ik rij toch redelijk sportief
ik gebruik op een paar mm. na de hele band en die banden geven mij veel vertrouwen in de motor
 
Terug
Bovenaan Onderaan