Pit Walk tijdens TT????

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Ik zou toch wel eens tijdens de TT een pit walk ( of is pit nou met dubbel T? ) willen maken. Ook wel eens leuk om daar een fotorolletje vol te knallen en de motoren en rijders eens echt van dichtbij te zien *D

Wie weet waar die kaarten te krijgen zijn ( gewoon bij de kassa aan de ingang? ) en............ook niet onbelangrijk wat je er voor neer moet tellen?
 
Ik heb via mijn pa's werk vip-kaarten gekregen en daar zit een pit-walk en ook over het paddock lopen bij :} .

Ik neem ook mijn digicam mee dus ik zou de foto's hier kunnen posten. Maar ik heb geen serverruimte dus als iemand zich aanbiedt 8-)
 
Laatst bewerkt:
shit :( alleen voor vips dus.
dan maar eens tijdens de WSB kijken.

Bedankt voor de reacties :}
 
Ik was laatst bij de Pinksterraces op Zandvoort (ja, ik weet het auto's...zucht).

Had het daar nog beter voor elkaar dan een pitwalk. Ik mocht gewoon een dag lang meelopen met een raceteam dat in de Cliocup en in het DTCC uitkwam. Dat was echt vet!! :9~
 
Dat lopen door de pits rijdens de TT valt enorm tegen. Je komt niet in de buurt van de motoren en rijders. Alleen het middenterrein(tje) en een soort sluis tussen hekken door richting VIP-tenten is 'vrij'toegankelijk. Geen motorcoureur, danwel motor te zien.

Als je echt wat wilt zien meot je bij de Superbikes de Pitt in gaan!
 
Tja, in 1999 ben ik wel overal langs geweest als Guest van Max Biaggi. Was een erg stoere dag samen met WKJ en zijn vriendin en veel rijders de hand geschut of even praatje mee gemaakt. Ik had 3 kaartjes gekregen van een vriend van Max Biaggi die ik goed kende bij mijn vorige baas. Wrd persoonlijk opgehaald bij het hek door de woordvoerster van Yamaha :) Maar helaas werk ik daar niet meer en heb ik geen contact meer met die Italiaan dus zal morgen ook gewoon op het tallud zitten........ ;(
 
Je moet hele goeie vriendjes worden met een motor-dealer. Heb samen met hem 3 dagen over de paddock kunnen lopen, zeker na de trainingen kom je ze dan allemaal tegen.
Hij had voor zaterdag trouwens zelfs een track kaart, is die langs de baan in de gt gaan staan met zijn camera om foto's te schieten.
 
Nou afgelopen zaterdag naar de TT geweest, en over het paddock gelopen. Maar ik vond het wel tegen vallen, ik had er wel wat meer van verwacht. Wel even Max Biaggi gezien op zijn scooter maar wat is die man klein!! lijkt wel een dwerg.

toch maar ff wat foto's geschoten:

de stand van Michelin, volgens mij zijn hun niet echt heel blij met assen want ze moesten heel wat banden omleggen, zowel droog als regen.
3796


een van de garage's van de 125cc op de paddock
3798


het warm draaien bij Derbi
3800


rossi die terug kwam naar de pits en later de weg weer opdook
3799


na de race gelijk de strenge DB-controle
3795
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 30 juni 2002 12:25 schreef Mr Ducati het volgende:
toch maar ff wat foto's geschoten:

de stand van Dunlop Michelin :P , volgens mij zijn hun niet echt heel blij met assen want ze moesten heel wat banden omleggen, zowel droog als regen.

Volgens mij heeft men bij Dunlop niet een MICHELIN mannetje op de trucks staan :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan