pitbike Rsr 150cc hapert/stottert bij vermeerderen gas

31 okt 2019
1
0
Ik heb vandaag een nieuwe carburateur met luchtfilter in mijn pitbike vervangen, vanwege lekkage en kapotte deksel.
Ik heb de carburateur en de luchtfilter geïnstalleerd en hij startte erg vlot, ook in stationair loopt hij na beetje afstellen perfect, echter
blijft hij bij het vermeerderen van gas erg snel haperen/stotteren, er komt tijdens de hapering ook wat meer blauwe lucht uit mijn uitlaat. Dit stotteren doet hij pas na een beetje zacht rijden. Hij stottert in alle (4) versnellingen. Heb het idee dat hij op 3 poten loopt. Hij heeft ook niet de neiging om uit te vallen. heb er een zelfde maat carburateur ingezet en zelfde maat luchtfilter. Het is een MOLKT carberateur 26mm

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Als je vragen hebt stel ze gerust
groet mika
 
Ik denk niet dat je pitbike een 4 cilinder is. Dus op 3 poten lopen lijkt mij sterk.

Is de carburateur hetzelfde ingesteld als eerst, dus mengselschroef even ver ingedraaid. De gasnaald op dezelfde hoogte ed.?
 
Zelfde stationairsproeier maat, mengselbuis maat en hoofdsproeier maat?
 
Zomaar een carburateur monteren leidt zelden tot het gewenste resultaat. Vooral als de venturi groter is dan de originele.
 
Laatst bewerkt:
Zeker weer zo,n Chinees geval,bekijk eerst je bougie eens of die niet vet slaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan