PITBOX delen 1 oktober op Assen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht hebben Zoeperman en ik wel belangstelling.
Zoeperman komt over een paar dagen terug van vakantie, dus bij deze graag even reserveren, dan kan ik overleggen :Y
 
OK, reserveer ik even 2 plekken. Ik ga uit van 4 tot 6 motoren. Samen delen we dan de 100 euro.
 
1 oktober heb ik pibox 11 op Assen. Zoek nog paar meebetalers:).
Gr. Roel


He roel,

Ik heb wel interesse hangt er alleen een beetje vanaf in welke box ik 2Oktober kom te staan, moet ik nog ff achteraan bellen volgende week.
Kan ik onder voorbehoud plekje reserveren?

Gr Kj en Tjits
 
He roel,

Ik heb wel interesse hangt er alleen een beetje vanaf in welke box ik 2Oktober kom te staan, moet ik nog ff achteraan bellen volgende week.
Kan ik onder voorbehoud plekje reserveren?

Gr Kj en Tjits

Jij slaat ook geen CRT over he KJ :P
 
Ik neem aan dat je 2 oktober ook in box 11 staat KJ. Henri is er niet. Ik hoop dat ik er ben en dan de 2 andere vaste pitboxgenoten.
Ga je vanavond nog naar Gerkesklooster?
En Nicolay, KJ is er meestal niet op een CRT, soms een laatste sessie als die voorhanden is.
 
Ik neem aan dat je 2 oktober ook in box 11 staat KJ. Henri is er niet. Ik hoop dat ik er ben en dan de 2 andere vaste pitboxgenoten.
Ga je vanavond nog naar Gerkesklooster?
En Nicolay, KJ is er meestal niet op een CRT, soms een laatste sessie als die voorhanden is.


Lijkt mij gezellig om 1 en 2 Oktober bij jullie in te staan!
Staat dat bij deze vast!
Maar wat is er vanavond in Gerkesklooster dan?
 
Wellicht hebben Zoeperman en ik wel belangstelling.
Zoeperman komt over een paar dagen terug van vakantie, dus bij deze graag even reserveren, dan kan ik overleggen :Y

Shuriken, weten jullie al of je gebruik wilt maken van pitbox 11 op 1 oktober?
Gr. Roel.
 
Thanks Snake Eye. Misschien heb ik nog wel interesse in die dag. Staat tie op MF?
 
Prima. Graag hoek links bij deur pistraat vrij laten. Kajee is er ook al 's morgens, ik pas rond de middag.
 
Geweldig Kajee. En ik hoorde dat je al even gebeld had met onze "fantastic lady" bij de CRT. Toch gewoon erg goed hoe klantgericht Heidi reageert! Kunnen velen een puntje aan zuigen (figuurlijk bedoeld).
Ik ben er trouwens vrijdag ook op tijd. heb toch maar hele dag vrij genomen en rij E nu ook.
 
Geweldig Kajee. En ik hoorde dat je al even gebeld had met onze "fantastic lady" bij de CRT. Toch gewoon erg goed hoe klantgericht Heidi reageert! Kunnen velen een puntje aan zuigen (figuurlijk bedoeld).
Ik ben er trouwens vrijdag ook op tijd. heb toch maar hele dag vrij genomen en rij E nu ook.

Heee Espee,

Ik laat de reservering schieten, kost me uiteindelijk te veel.
We zien je vrijdag!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan