Pitt of McCoy eruit?

Wie moet weg?

  • Pitt

    Stemmen: 15 42,9%
  • McCoy

    Stemmen: 18 51,4%
  • Er gaan gewoon 3 Kawa's rijden

    Stemmen: 2 5,7%

  • Totaal aantal stemmers
    35

Kawaroen

MF veteraan
8 apr 2002
2.350
0
Ik denk niet dat Kawasaki in 2004 met 2 teams gaat rijden in de MotoGP.
Aangezien Hofmann al getekend heeft, gaat Pitt of McCoy er dus uit.
McCoy heeft meer ervaring dan Pitt maar is weer minder gemotiveerd.
Wie van de 2 moet opzouten?
Of blijven ze gewoon alledrie :?
 
Ik had al begrepen dat Pitt de job van Hofmann overneemt en dus het testwerk voor zijn rekening neemt. Mc Coy blijft dus "racen" samen met Hofmann. Pitt zal af en toe met een wild card meedoen aan de GP.
 
Mccoy zou met zijn ervaring die andere twee naar huis moeten rijden!
Gezien dit niet gebeurd zijn er 2 mogelijkheden
a)- hij is niet zo goed of we denken.
b)- hij is niet (meer) gemotiveerd.
Als prof kan of mag b helemaal niet,dan ken ik er wel een paar die met veel plezier zijn plaats willen innemen.
All credit to kawa, op dit niveau duurt het wel iets langer dan 1(1/2) jaar voor je aan de top mee kunt draaien!
 
Het is toch allang bekend dat McCoy naar de AMA-SBK gaat? Of is dat nog slechts een gerucht? :?
 
Ik denk niet dat Kawasaki in 2004 met 2 teams gaat rijden in de MotoGP.
Aangezien Hofmann al getekend heeft, gaat Pitt of McCoy er dus uit.
McCoy heeft meer ervaring dan Pitt maar is weer minder gemotiveerd.
Wie van de 2 moet opzouten?
Of blijven ze gewoon alledrie :?
Ik zou de keuze uitbreiden met een 4e optie, namelijk: "ze moeten allebei weg" 8-)
 
Ik zou de keuze uitbreiden met een 4e optie, namelijk: "ze moeten allebei weg" 8-)

:^

tsja kunnen we lang of kort over praten, maar de heren presteren zwaar onder de maat en de reden zal me een worst zijn. Hoffman met zijn zeer beperkte wedstrijdervaring doet het regelmatig beter. Was het gelul "van ja maar Hoffman rijdt op een oude ZX-RR met flexibeler frame en dat geeft meer gevoel". Mooi stapt ie in Assen op de 'stijvere' reservefiets van McCoy en rijd weer beter.
King of Slide :? King of (Ver)Sleet: oprotten
Pitt :? weinig Pit dus: oprotten

Ik weet het wel beste stuurlui enzo....maar ik wil Kawa gewoon vooraan zien rijden en dat zie ik met beide slecht gemotiveerde heren niet gebeuren.
 
alex hofmann rijd maar een paar racen met een wildcard maar heeft nu wel even veel punten als mccoy.
en pitt is al jaren een kawa rijders dus doe mccoy maar weg
en mccoy loopt de massiene maar wat af te zyken
 
Alle twee eruit en een ander talent de kans geven.

Maar als ik tussen die moet kiezen.
Dan mag McCoy blijven alleen al voor zijn rijstijl :9~
 
Het kan natuurlijk ook nog aan de banden liggen die misschien niet passen bij z'n rijstijl, maar verlos McCoy aub. uit z'n lijden. Het is gewoon zielig om te zien hoe ze hem op een ronde achterstand zetten terwijl hij vorig jaar op z'n 2-takt Rossi nog kon volgen in Australie(?). Nou ja, met een ronde verschil dan, maar hij volgde toen wel op spectaculaire wijze. Pitt heeft alleen maar supersport ervaring dus die heeft een goed excuus.
 
Ik zou gaan voor een team met Pitt en Hofmann. Hofmann moge duidelijk zijn en Pitt wil ik het voordeel van de twijfel geven. "The King of Slide" gaat maar ergens anders glijden. Het is triest om hem achterin te zien stumperen.
 
Laatst bewerkt:
Degenen die zeggen dat beiden weg mogen, mogen van mij dan een realistische vervanger noemen. Ik zou zo 123 niet iemand weten. Misschien Yanagawa dan maar :?
 
the king of slide mag gewoon niet weg

stupid.gif
 
zolang er structureel niets veranderd binnen het team zal het niets uitmaken wie er op de kawa rijdt. Ze zullen bij Kawa net als bij Suzuki uit een ander vaatje moeten gaan tappen, willen ze niet nodeloos achteraan blijven rijden.
En daar kan ook een Rossi of Biaggi geen verandering in aanbrengen.
 
Laat Eric Bostrom het eens proberen!
hmmm....

Nicky Hayden was vorig jaar niet goed genoeg toen hij een GP-ride kreeg, terwijl hij toch al AMA kampioen was. Maar nu is dus Eric Bostrom, die wat dat aangaat nog geen titels o.i.d. op z'n naam heeft staan dus wel goed genoeg voor de MOTOGP.

[me]edraket kan het niet helemaal volgen.[/me]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan