PivotKit R1('02) OOK voor R6 ('03)

Misschien een tip?
In het blad Motor staat deze keer een fireblade met een eigen constructie. Hij gebruikte een pompje van de centrale vergrendeling (van een auto dus). Om de plaat naar beneden te houden tijdens hogere snelheden, installeerde hij een magneetje.
Schakelaar op het stuur en als je dan op het circuit komt, hoef je alleen maar op de schakelaartje te drukken. (Wat zijn we toch lui, he?)

Ja zoiets heb ik ook wel eens gezien alleen als de politie dat ziet bij bijvoorbeeld een routinecontrole dan ben je de PIEP... Bij de PivotKit valt niks op en als ze misschien al wat opmerken (omdat je plaat missschien wat verder naar binnen staat) dan zeg je gewoon dat je de Pivot een mooie plaathouder vond en dat scharnieren is om buitenlandse platen van ander formaat te kunnen monteren! Hij scharniert niet alleen naar achteren maar ook een ietsiepietsie omhaag of omlaag. *D

full
 
Even een vraagje Racing Artist!! Vindt die Pivot Kit voor de R1 '02 '03 ook :9~ :9~ :9~ . Bestellingen doe je zeker niet meer :? :?
Misschien kun je anders eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?
Heb je trouwens al foto's van die ledjes als het donker is?

Jochen
 
Even een vraagje Racing Artist!! Vindt die Pivot Kit voor de R1 '02 '03 ook :9~ :9~ :9~ . Bestellingen doe je zeker niet meer :? :?
Misschien kun je anders eens uitleggen hoe dat in zijn werk gaat?
Heb je trouwens al foto's van die ledjes als het donker is?

Jochen

He Jochen,

Nope, met bestellen voor anderen heb ik geen beste ervaringen.
Maarreh het is niet zo moeilijk hoor. Je mailt gewoon VFX (het bedrijf in Canada die ze maakt) en je noemt mijn naam Patrick :P Voor url zie eerder dit topic. Je geeft hun je cc-card info en je krijgt per mail een factuur. Binnen twee weken heb je dan je kit.

Wat betreft de lampjes. Die blauwe zijn erg blauw en ik verwacht dat ik nog een keer
aan de kant gezet wordt. Niettemin hebben ze bij VFX dit ook in de gaten en hebben
ze nu ook een versie met witte leds. Mail ze maar gewoon en vraag naar Paras. Toffe gasten :)

Hou me op de hoogte!
 
Aaahh werkt dat zo, zal dan wel eens gewoon mailen!! Heb alleen geen cc-card. hoe moet dat dan. Maar geen foto'tje van het spulletje in het donker??
 
He Jochen , Racing Artist,

Soory hoor dat ik zo binnen val maar ik sta ook op het punt om m'n R6 te verfraaien met deze kit, om het zodoende af te maken (voorlopig dan), maar ik vroeg me af of het monteren nu echt zo makkelijk gaat als zij van VFX zeggen?

Heb je verder al wat plaatjes van de LED's in het donker?

Verder is iedere tip welkom voor deze newbie.

Hier een plaatje van voor, hopelijk snel eentje van after.

full
 
Aaahh werkt dat zo, zal dan wel eens gewoon mailen!! Heb alleen geen cc-card. hoe moet dat dan. Maar geen foto'tje van het spulletje in het donker??

Geen cc-card! Mail ze gewoon of het ook anders kan. Anders misschien met iemand anders zijn card bestellen. Ik zag nog een geinteresseerde hierboven.

Nope geen foto in het donker. Lukte niet, mijn digitale camera flitst automatisch en dan zie je het effect niet. Bij straatverlichting lijkt het wat weinig maar is voldoende om je plaat op leesbaar te houden. In het pikkedonker echter heb je een enorme gloed achter je motor. Gaaf!
 
He Jochen , Racing Artist,

Soory hoor dat ik zo binnen val maar ik sta ook op het punt om m'n R6 te verfraaien met deze kit, om het zodoende af te maken (voorlopig dan), maar ik vroeg me af of het monteren nu echt zo makkelijk gaat als zij van VFX zeggen?

Heb je verder al wat plaatjes van de LED's in het donker?

Verder is iedere tip welkom voor deze newbie.

Hier een plaatje van voor, hopelijk snel eentje van after.

(Afbeelding)

Monteren is echt niet moeilijk. Je moet alleen wel effe de originele nummerplaat verlichting (bedrading) solderen aan de nieuwe.
Ff je tail eraf that's it!

VFX hanteert geen verkooppraatjes. Ik heb korting gehad en nadat
ik nog een paar metalen ringetjes te kort kwam (meer nodig had vond ik) hebben ze kosteloos tig van die dingen op gestuurd. VFX :}
 
Het monteren is echt heel makkelijk, helemaal als je een R6 model 2003 hebt.
Onder het zitje zitten 4 schoeven, deze los draaien dan komt de taartschep los.
En dan kun je de andere erop zetten (ik heb een R6 uit 2001 daar moest ik andere gaten voor bij boren, maar het is ook gelukt), je moet idd wel even de bedrading van je orginele kenteken verlichting los maken en met de draden van de blauwe ledjes verbinden. En je moet ff kijken hoe je t met je knipperlichten doet.

En over die blauwe ledjes, deze zijn lekker fel en je ziet ze goed in het donker. Geeft wel een mooi effect met je rode achterverlichting.
 
Zo heb effe met die gasten gemaild en kreeg een mailtje terug. Kijk zelf maar.



Hi Jochen. Yes Patrick is a good guy.

Here is your pricing:

- Pivot Kit R1 (White LEDs) >> PKR1-202-FW >> $119 CDN each
- Pivot Kit R1 OEM Hardware >> PKR1-202-HW >> $10 CDN each
- Shipping $40 CDN (5 Days delivery with Insurance)

Total for quantity 2 is $298 Canadian Dollars. We have parts in stock for immediate shipment.

For international shipments we recommend payment with www.paypal.com (payment can be sent to >> paypal@vfxkits.com)

They will need your credit card. If you wish, you can send us payment with a CERTIFIED CHEQUE or MONEY ORDER to:

VFX Accessories Inc.
46 Alouette
Gatineau, Quebec, Canada
J9A 3J3

Let me know if you need more information.

_____________________
Paras - Sales
VFX Accessories Inc.
www.vfxkits.com
Intnl >> 819.595.6808
mailto:sales@vfxkits.com

LEAD THE PACK!!!






-----Original Message-----
From: Jochen de Maat [mailto:jdem@zeelandnet.nl]
Sent: September 23, 2003 12:30 PM
To: info@vfxkits.com
Subject: Pivot Kit R1


Hello people of VFX,

I'am from holland and I met a guy on the motor forum (Patrick) he orderd the Pivot kit at your company. He said that i must as after Paras.

I would like to ask hou muts it is for two Pivot Kit's R1 (with OEM HARDWARE) to get this to holland. With white led's.
I'dont have a credit card. Is there an other way to pay?

Greetings jochen

Sorry about my englisch it's not that good.
 
Zo heb effe met die gasten gemaild en kreeg een mailtje terug. Kijk zelf maar.



Hi Jochen. Yes Patrick is a good guy.

Here is your pricing:

- Pivot Kit R1 (White LEDs) >> PKR1-202-FW >> $119 CDN each
- Pivot Kit R1 OEM Hardware >> PKR1-202-HW >> $10 CDN each
- Shipping $40 CDN (5 Days delivery with Insurance)

Total for quantity 2 is $298 Canadian Dollars. We have parts in stock for immediate shipment.

For international shipments we recommend payment with www.paypal.com (payment can be sent to >> paypal@vfxkits.com)

They will need your credit card. If you wish, you can send us payment with a CERTIFIED CHEQUE or MONEY ORDER to:

VFX Accessories Inc.
46 Alouette
Gatineau, Quebec, Canada
J9A 3J3

Let me know if you need more information.

_____________________
Paras - Sales
VFX Accessories Inc.
www.vfxkits.com
Intnl >> 819.595.6808
mailto:sales@vfxkits.com

LEAD THE PACK!!!






-----Original Message-----
From: Jochen de Maat [mailto:jdem@zeelandnet.nl]
Sent: September 23, 2003 12:30 PM
To: info@vfxkits.com
Subject: Pivot Kit R1


Hello people of VFX,

I'am from holland and I met a guy on the motor forum (Patrick) he orderd the Pivot kit at your company. He said that i must as after Paras.

I would like to ask hou muts it is for two Pivot Kit's R1 (with OEM HARDWARE) to get this to holland. With white led's.
I'dont have a credit card. Is there an other way to pay?

Greetings jochen

Sorry about my englisch it's not that good.

Ja ik ben een GOOD GUY :)

Nou doen toch lijkt mij! Het zijn trouwens Canadese dollars he. Dus niet te verwarren met de dure Amerikaanse Dollar ;)
 
hai patrick ik heb even een vraagje ik krijg de nieuwe r6 2004 maar wil dan ook een taillight plug en play erop zetten dus dat je niet je orginele achterlight hoeft te slopen mijn vraag is jij zij dat de canadese dollar goedkoper is dan de americase wat is de canadense doller dan in euro's? en hoelang duurt het dat je het thuis heb alvast bedankt voor de reactie

Groeten Peter(R6-je)
 
hai patrick ik heb even een vraagje ik krijg de nieuwe r6 2004 maar wil dan ook een taillight plug en play erop zetten dus dat je niet je orginele achterlight hoeft te slopen mijn vraag is jij zij dat de canadese dollar goedkoper is dan de americase wat is de canadense doller dan in euro's? en hoelang duurt het dat je het thuis heb alvast bedankt voor de reactie

Groeten Peter(R6-je)

http://www.xe.com -> currency calculator
 
Terug
Bovenaan Onderaan