PK-pakhuizen

Mijn motor is de mooiste , de beste , de snelste, de goeiste en jullie kunnen mij niks makuh !!!! 8-)
 
Eerst de motorrijder van een supersport afzeiken en nu dus eindelijk ook de motor zelf :W
T duurde even maar daar is tie dan 8-)
Toevallig een blauw zwaailicht op die BMW van je?
Waarschijnlijk heeft tie nog nooit op een echte fiets gezeten dan alleen maar op een bmw met hangtieten :Y . Dus lult uit zijn nek en wacht op reacties.
 
wat vind je een pk pakhuis een gp racer die wel
maar een gewone r1 met 175 pk valt toch wel mee
heb zelf 135 pk maar vind het geen pk pakhuis
en nee zal er wel het uiterste niet uit kunnen halen boeiend :)
 
Vandaag voor het eerst twijfels gekregen over het nut van 180pk.

Wilde m'n onlangs gemonteerde dempertje eens goed horen. Effe tot 13000 rpm doortrekken in 1-2-3.....waaaaaaaauuuuuuuwww wat een geluid!!!......en shit wat een snelheid.....voordat ik het wist zat ik op 200+ op een 80km weg. O-)

Dat zette me aan het denken. Wanneer kan ik met dit ding nou lekker knallen en van het geluid genieten zonder de aso uit te hangen? Eigenlijk niet dus :N ;(

Bijlage: Bos01.JPG
 
Laatst bewerkt:
De eerste 10 jaar dat ik motor reed, reed ik het hele jaar door, 40000km per jaar op allerlei verschillende fietsen vasn supersport tot toermotor. Toen vond ik het ook leuk om zo hard mogelijk een bochtje te pakken.
Inmiddels nu ik bejaard ben (33) rij ik alleen als ik zin heb, bij voorkeur bij droog weer. Racen doe ik nog nauwelijks, ik denk dat iedereen mij inmiddels voorbij kan in de bochten. Vorig jaar een gs-500 gereden beviel best redelijk, nu toch iets meer PK-s met een Hornet 600. Ik trek nu nog wel eens een keertje volgas op of trek lekker pittig een bocht uit maar eigenlijk begin ik motorrijden een beetje saai te vinden....
Misschien moet ik toch maar iets kopen met meer koppel om lekker super-soepel te kunnen rijden.
Misschien had ik vroeger toch minder kilometers moeten maken....had ik het nu misschien nog steeds spannend gevonden.
 
De eerste 10 jaar dat ik motor reed, reed ik het hele jaar door, 40000km per jaar op allerlei verschillende fietsen vasn supersport tot toermotor. Toen vond ik het ook leuk om zo hard mogelijk een bochtje te pakken.
Inmiddels nu ik bejaard ben (33) rij ik alleen als ik zin heb, bij voorkeur bij droog weer. Racen doe ik nog nauwelijks, ik denk dat iedereen mij inmiddels voorbij kan in de bochten. Vorig jaar een gs-500 gereden beviel best redelijk, nu toch iets meer PK-s met een Hornet 600. Ik trek nu nog wel eens een keertje volgas op of trek lekker pittig een bocht uit maar eigenlijk begin ik motorrijden een beetje saai te vinden....
Misschien moet ik toch maar iets kopen met meer koppel om lekker super-soepel te kunnen rijden.
Misschien had ik vroeger toch minder kilometers moeten maken....had ik het nu misschien nog steeds spannend gevonden.(kwoot).



als je wat ouder word hoeft dat gestunt en gerace allemaal niet meer zo..
als 33 bejaard is , ben ik hoogbejaard .
maar ik rijd dan ook BMW tegenwoordig , het enigste alternatief voor hoogbejaarden.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nu pas echt geniet van het motorrijden op zich.
 
De eerste 10 jaar dat ik motor reed, reed ik het hele jaar door, 40000km per jaar op allerlei verschillende fietsen vasn supersport tot toermotor. Toen vond ik het ook leuk om zo hard mogelijk een bochtje te pakken.
Inmiddels nu ik bejaard ben (33) rij ik alleen als ik zin heb, bij voorkeur bij droog weer. Racen doe ik nog nauwelijks, ik denk dat iedereen mij inmiddels voorbij kan in de bochten. Vorig jaar een gs-500 gereden beviel best redelijk, nu toch iets meer PK-s met een Hornet 600. Ik trek nu nog wel eens een keertje volgas op of trek lekker pittig een bocht uit maar eigenlijk begin ik motorrijden een beetje saai te vinden....
Misschien moet ik toch maar iets kopen met meer koppel om lekker super-soepel te kunnen rijden.
Misschien had ik vroeger toch minder kilometers moeten maken....had ik het nu misschien nog steeds spannend gevonden.(kwoot).



als je wat ouder word hoeft dat gestunt en gerace allemaal niet meer zo..
als 33 bejaard is , ben ik hoogbejaard .
maar ik rijd dan ook BMW tegenwoordig , het enigste alternatief voor hoogbejaarden.
ik moet eerlijk zeggen dat ik nu pas echt geniet van het motorrijden op zich.


Kijk, die jonge gasten daar doe ik geen wedstrijdje mee. Het "tot op de bodem gaan" zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd :+ , maar de souplesse die je bv op de GSXR 1000 ondervind is buitengewoon fantastisch :Y
Zeer wendbaar, super aantal Nm's en Pk's, licht,lekkere zithouding en heel heel mooi
Safe rijden, maar toch ook met een behoorlijk tempo, kijk dat is mijn uitdaging *O*
Nu teminste nog wel 8-)

(enne, as Vrijdag wordt ik 43 jaar, nog zeer jong dus) :z
 
Vandaag voor het eerst twijfels gekregen over het nut van 180pk.

Wilde m'n onlangs gemonteerde dempertje eens goed horen. Effe tot 13000 rpm doortrekken in 1-2-3.....waaaaaaaauuuuuuuwww wat een geluid!!!......en shit wat een snelheid.....voordat ik het wist zat ik op 200+ op een 80km weg. O-)

Dat zette me aan het denken. Wanneer kan ik met dit ding nou lekker knallen en van het geluid genieten zonder de aso uit te hangen? Eigenlijk niet dus :N ;(


NIet schakelen en in zijn 1 blijven hangen scheelt al een stukje *O*
 
Kijk, die jonge gasten daar doe ik geen wedstrijdje mee. Het "tot op de bodem gaan" zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd :+ , maar de souplesse die je bv op de GSXR 1000 ondervind is buitengewoon fantastisch :Y
Zeer wendbaar, super aantal Nm's en Pk's, licht,lekkere zithouding en heel heel mooi
Safe rijden, maar toch ook met een behoorlijk tempo, kijk dat is mijn uitdaging *O*
Nu teminste nog wel 8-)

(enne, as Vrijdag wordt ik 43 jaar, nog zeer jong dus) :z

hmm jaja.....veel mensen hier zien het als afzeikkritiek wat ik in de topicstart zeg , maar op zich heb ik helemaal niks tegen de PK-pakhuizen .
maar de onervaren jongetjes die ze kopen vind ik eng om te zien en ik blijf er een heel eind uit de buurt als ze meerijden of tegemoet kom.
de machines vind ik best wel bruut om te zien en de sound die er uit komt is
ook schitterend .
vooral als er iemand op zit die er weg mee weet.
en met je 43 ben je nog steeds een oudere jongere.......hahahahahahaha....
 
hmm jaja.....veel mensen hier zien het als afzeikkritiek wat ik in de topicstart zeg , maar op zich heb ik helemaal niks tegen de PK-pakhuizen .
maar de onervaren jongetjes die ze kopen vind ik eng om te zien en ik blijf er een heel eind uit de buurt als ze meerijden of tegemoet kom.
de machines vind ik best wel bruut om te zien en de sound die er uit komt is
ook schitterend .
vooral als er iemand op zit die er weg mee weet.
en met je 43 ben je nog steeds een oudere jongere.......hahahahahahaha....

De techniek vind ik ook erg intersant ,, het geluid ook wel.

Maar als er een uitgelaten ( te jonge ) aap op rijd doet het image van motor rijders niet goed :N

Wel denk ik als je veel lol kan hebben met 50 pk hoe groot is de kans dat je dan ook 3 x zoveel lol heb ??
In dit kleine landje waar we zo dicht elkaar op de lip zitten
Kwel je zelf niet als je eigenlijk nooit vol kan weg trekken bij een stop licht
Of eens vol doorhalen na een bocht ,, je kan het brute vermogen maar heel beperkt benutten.....
 
tja het hangt er gewoon vanaf:
- heb je een mooie vriendin?
- heb je vrienden
- heb je een dikke l*l

kun je hierop positief antwoorden mag je ook een kleine/langzame fiets :)
net als ik. *O*
 
Hah broekie !

PK-pakhuisbezitter # 1 wordt binnenkort alweer 48 8-) ( en geestelijk met het jaar jonger :+ )

Ha ! Dan win ik het, in juni a.s. 54 jaar en een GSX R 1000 K4, iedere x weer erg genieten van het geluid, techniek enz. en: nee ik haal ook niet het onderste uit de kan....(Als ik dat al zou kunnen/durven..)
PS: Bewust gekozen voor een K4 i.p.v.K5, 180 km in z'n 1 vindt ik op de openbare weg over de top.
 
Hah broekie !

PK-pakhuisbezitter # 1 wordt binnenkort alweer 48 8-) ( en geestelijk met het jaar jonger :+ )

Ha ! Dan win ik het, in juni a.s. 54 jaar en een GSX R 1000 K4, iedere x weer erg genieten van het geluid, techniek enz. en: nee ik haal ook niet het onderste uit de kan....(Als ik dat al zou kunnen/durven..)
PS: Bewust gekozen voor een K4 i.p.v.K5, 180 km in z'n 1 vindt ik op de openbare weg over de top.
dan ga ik er maar tussen in zitten ik ben 49jaar jong en rijd met een zx12r van bouwjaar 2000.toen nieuw gekocht ,ik wil niets anders meer je kan er relekst mee rijden maar het kan ook met flink tempo.waar het om gaat is dat je plezier hebt in het motorrijden of dat met 25kw of met200pk is maakt niet uit .als je je hersens er maar bij houd.
full

ben megakoekblikshauffeur,en dan mis je soms een paar meter lengte
8-) }) }) })
 
hmm jaja.....veel mensen hier zien het als afzeikkritiek wat ik in de topicstart zeg , maar op zich heb ik helemaal niks tegen de PK-pakhuizen .
maar de onervaren jongetjes die ze kopen vind ik eng om te zien en ik blijf er een heel eind uit de buurt als ze meerijden of tegemoet kom.
de machines vind ik best wel bruut om te zien en de sound die er uit komt is
ook schitterend .
vooral als er iemand op zit die er weg mee weet.
en met je 43 ben je nog steeds een oudere jongere.......hahahahahahaha....

Waarom worden jonge gasten als die op een 100+ pk motor stappen meteen als levensgevaarlijk gezien?
Ik ben zelf nu 23 en heb de eerst twee "beperkt"jaren op mijn Honda CM 400 T gereden, maar ik begon deze motor toch echt zat te worden.
Als ik 40 km op een snelweg had gereden had ik het gevoel dat dit de 24 uur van Le Mans door het vechten tegen de wind, ik kwam ook de bocht wel door maar met wat hogere snelheid was hij weer vreselijk instabiel.
Dit alles gaf mij niet het echte motor gevoel, ik wist dat dit an mijn moter zelf lag, maar toch.

Na mijn bepert jaren liep ik mijn GSX-R750 uit '93 tegen het lijf en na een test rondje was ik verkocht, eindelijk had ik het gevoel dat ik een motor had.

Nu mag ik mij waarschijnlijk nog steeds een beginnende motorijder noemen, maar dat betekend niet dat ik geen respect heb voor het vermogen dat mijn motor heeft.

Als jij degende was geweest die achter mij reedt toen ik voor het eerst een rondje maakte had je waarschijnlijk dubbel gelegen van het lachen, het leek net of ik een ontzichtbare zijspan naast me motor had, het was ook maar 3 graden en het regende en ik had nieuwe banden.

Ik ben nu wat meer aan mijn motor gewend en merk dat ik steeds beter ga rijden, dus ik bouw het langzaam op.
En natuurlijk gaat het allemaal wat sneller nu maar ik neem aan dat TS zich ook niet altijd aan alle regeltjes houdt.
Ik rijdt ook vaak met iemand achterop en ben dus op die momenten ook voor hem verantwoordelijk, dit houdt ik toch altijd ik mijn achterhoofd.

Ik heb op de motor maar 1 vuistregel, als ik twijfel doe ik iets niet.
En als ik voor mijn gevoel na een bocht zoiets heb van het had best wat harder gekunt weet ik dat ik niet op het randje rij een geen gekke dingen doe.

Dus niet alle jonge gasten zijn levensgevaarlijk!
 
Hah broekie !

PK-pakhuisbezitter # 1 wordt binnenkort alweer 48 8-) ( en geestelijk met het jaar jonger :+ )

Ha ! Dan win ik het, in juni a.s. 54 jaar en een GSX R 1000 K4, iedere x weer erg genieten van het geluid, techniek enz. en: nee ik haal ook niet het onderste uit de kan....(Als ik dat al zou kunnen/durven..)
PS: Bewust gekozen voor een K4 i.p.v.K5, 180 km in z'n 1 vindt ik op de openbare weg over de top.


Met de jaren geestelijk jonger worden, haha, dat herken ik :9
M'n vrouw noemt het "kindser" :?
Vind ik ook prima :W
Maar inderdaad is de k4 een prachtige, brute machine die ik in eerste instantie ook zelf had.
Had :z
 
je ziet steeds meer van die PK-pakhuizen op de weg met courreurs erop waar je van denkt nou nou....
kunnen die beter eerst niet eens op een 500cctje toermotortje ervaring opdoen ?
ze drukken die motoren helemaal verkeerd in de bochten , op het rechte stuk durven ze dan ff wel volgas te geven maar gaan dan al een kilometer voor de kruising weer in de remmen.
de onervarendheid straalt er vanaf , maar toch moeten ze perse 180PK onder hun
kont hebben .
ik begrijp dat allemaal niet zo goed , misschien ligt het aan mij.
zo gebruik je maar een fractie van al die PKs waar je wel veel geld voor hebt
betaald.
ga t hele topic niet lezen ;) , maar idd valt mij ook op, zooooo zonde B| :X |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan