PK-tjes

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Jammer dat je niet bij de persoonsgegevens ook de gegevens van de motor kunt plaatsen (merk, type, gewicht, pk\'s, Nm, kleurtje, bouwjaar). Van veel mensen weet je het wel maar het overzicht is zo niet compleet en ik heb het geheugen van iemand met een groot alcohol probleem.

Wil er dus maar weer eens een poll tegen aan gooien.

Hoeveel Pk-tjes heeft u tussen de benen?

Ik nu de vreselijke hoeveelheid van 62 pk\'s bij 7500 tpm en 71,6 Nm bij 5500 tpm.
Tussen nu en mei hoop ik die hoeveelheid te vergroten tot een beestachtige ;) 83 pk (8500 tpm) en een koppel van 84/6500 [Nm/tpm].
 
Laatst bewerkt:
Mmmm... je kan toch ook gewoon een foto posten en die dan ook gelijk gebruiken onder je Nick :? Maaruuu, een soort gallery is ook wel funny.
 
Op Donderdag 27 september 2001 08:36 schreef zut het volgende:
...en ik heb het geheugen van iemand met een groot alcohol probleem.

Goh, jij hebt geheugen?! Ik jaloers!

Geen idee hoeveel pk of Newtonmetertjes mijn fiets heeft trouwens. Zal iemand anders vast weten: \'99 GSXR, motor is standaard, de rest is streetfighter style ofzo :)
 
Nou, zo\'n gallery lijkt mij wel leuk: iedere MF-er kan dan gewoon een beperkt aantal picjes van zijn/haar fiets neerplempen. Ideetje?

http://www.bikepics.com/members/poohbeer (www.bikepics.com/members/poohbeer) <- zoiets ongeveer? :)
 
En een motor die nog heel is :j ;) })

ouch, is het \"allen tegen poohbeer\"-week ofzo?
sadley.gif
;)
 
Laatst bewerkt:
http://www.bikepics.com/members/johnv/ (www.bikepics.com/members/johnv/)

hier staat tie van mij, de GSXR-600 nu.
 
Leuke poll, maar klopt niet helemaal.
Ik heb dus precies 100 pk maar dan kan ik dus twee opties aanvinken.

moet zijn:

76-100
101-125
126-150
enz
 
Leuke poll, maar klopt niet helemaal.
Ik heb dus precies 100 pk maar dan kan ik dus twee opties aanvinken.

moet zijn:

76-100
101-125
126-150
enz

A) 100-125 is 100 tot 125 (dus niet \"tot en met\")
B) 125-150 is 125 tot 150

Hebbu dus 125 dan mag je voor B kiezen.
 
ben je al vergeten dan dat je fiets het helemaal niet meer doet?



Goh, jij hebt geheugen?! Ik jaloers!

Geen idee hoeveel pk of Newtonmetertjes mijn fiets heeft trouwens. Zal iemand anders vast weten: \'99 GSXR, motor is standaard, de rest is streetfighter style ofzo :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan