Plaat 3mm staal (Drenthe/Overijssel)

Del Boske

MF veteraan
29 jul 2004
6.509
1
Zwolle (Overijssel)
Voor adapterplaten voor m'n subframe ben ik op zoek naar 3mm dik staal (RVS of staal?). Ik ben op zoek naar 2 stukjes staal van circa 150 x 80 x 3 (meer mag altijd).
Wie o wie???
Zo sluit het subframe nu aan:
28i2jae.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voor adapterplaten voor m'n subframe ben ik op zoek naar 3mm dik staal (RVS of staal?). Ik ben op zoek naar 2 stukjes staal van circa 150 x 80 x 3 (meer mag altijd).
Wie o wie???
Zo sluit het subframe nu aan:
[afbeelding]
Jorn. Laat maar weten wat voor plaat je het liefste hebt. Heb alle diktes liggen en knip dit wel effe op de door jouw opgegeven maat. Nog een voorkeur? RVS, Staal of wat anders? Stuur me maar een pm. Verzendkosten voor jouw rekening, maar dat snap je wel he?
 
Jorn. Laat maar weten wat voor plaat je het liefste hebt. Heb alle diktes liggen en knip dit wel effe op de door jouw opgegeven maat. Nog een voorkeur? RVS, Staal of wat anders? Stuur me maar een pm. Verzendkosten voor jouw rekening, maar dat snap je wel he?
Jorn. Heb de plaatjes al geknipt voor je. Heb enkele rvs plaatjes en stalen geknipt. Als je ze wil hebben zul je toch effe contact moeten opnemen. Totaal ietsje meer dan 2 kg. Wacht nog wel even op je pb. Gr. Cardanfreak. ( nu een RSV R zonder cardan :] )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan