Plaatje geleverd bij Leovince Evo2 onder CBR600FS???

Quaff

Rookie
8 mei 2007
6
0
Vandaag mn Leovince Evo2 op de mat gekregen, echter is er een plaatje bij geleverd waar ik niet weet waar het voor dient.
In de bijgeleverde beschrijving is het plaatje niet terug te vinden.
Echter past het precies in de uitlaatpijp. echter zit er nix bij om vast te zetten.

Iemand een idee?
full
 
Heren tnx!

Heb m gemonteerd zonder plaatje natuurlijk.
Echter waneer ik het gas flink open trek en terug doe, dan prutteld tie erg en komt het vuur uit de demper.
Lijkt er op dat de ontsteking niet helemaal zuiver staat, met zo'n open demper valt het natuurlijk veel meer op.
Alleen dacht ik dat de electronica dit zelf regelt. Is dit zelf op te lossen of is dit meer iets voor de expert?
 
Heren tnx!

Heb m gemonteerd zonder plaatje natuurlijk.
Echter waneer ik het gas flink open trek en terug doe, dan prutteld tie erg en komt het vuur uit de demper.
Lijkt er op dat de ontsteking niet helemaal zuiver staat, met zo'n open demper valt het natuurlijk veel meer op.
Alleen dacht ik dat de electronica dit zelf regelt. Is dit zelf op te lossen of is dit meer iets voor de expert?

De ontsteking heeft hier niks mee te maken. :N
Het gaat om je A/F verhouding die nu niet meer klopt.
Door de open demper loopt ie nu armer.
De injectie van een FSport(ook bij de meeste injectie fietsen overigs) regelt zich tot op een bepaalde hoogte bij.
Het beste is om een run te laten maken zodat ze je A/F verhouding kunnen meten en controleren of dat ie schadelijk verkeerd staat of dat het wel meevalt.
Indien je geen vol open systeem hebt vanaf de cilinders dan zal het wel meevallen, alleen dat vuur wat er achter uitkomt voorspelt niet veel goeds over je afstelling. -O-
En als je het echt goed wilt doen dan zet je er een K&N (of BMC) filter op en een Powercommander MET Custom Mapping, je krijgt hierdoor een totaal anders(vloeiender/zuiniger/iets krachtigere rijdende motor.
Maar dat kost natuurlijk wel een hoop €'s
 
Terug
Bovenaan Onderaan