Plaatjes bekijken

Fryskejap

MF'er
10 apr 2020
183
93
Leeuwarden
Ik kom op een aantal forum onderwerpen uit het verleden uit. Hierbij worden de foto’s niet ondersteund. Is dit in de toekomst wel mogelijk?

Grr
 
Nee, de plaatser van het topic heeft de originele afbeelding verwijderd of de afbeelding stond op een plek zoals photobucket of tinypic die inmiddels niet meer gratis zijn. Dan moet de plaatser een duur abonnement bij photobucket of tinypic nemen om de link naar de foto's weer te activeren. Het kan ook nog zo zijn dat de foto's op een site staan die niet meer live is, dan is alles naar het digitale walhalla.
 
Oke, bedankt voor de uitleg, wel jammer die overmacht
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. MF diet er alles aan om het mogelijk te maken grafisch materiaal op de MF server te laten plaatsen.
In die tijden waren er een boel diensten die "Hosting" van bestanden mogelijk maakten, die bestaan ernvoudigweg niet meer. De enige mogelijkheid is dat de originele gebruiker zijn foto's opnieuw in zijn bericht plaatst.
Met andermans gehotlinkte foto's is dat siwieso niet mogelijk...
 
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. MF diet er alles aan om het mogelijk te maken grafisch materiaal op de MF server te laten plaatsen.
In die tijden waren er een boel diensten die "Hosting" van bestanden mogelijk maakten, die bestaan ernvoudigweg niet meer. De enige mogelijkheid is dat de originele gebruiker zijn foto's opnieuw in zijn bericht plaatst.
Met andermans gehotlinkte foto's is dat siwieso niet mogelijk...
Ja dat begrijp ik. Daar kan je niets aan doen, was bij sommige onderwerpen wel mooi dat je een oplossing/oorzaak kon zien en evt vergelijken met die van jou.
 
Dan word het niet meer intressant zo een topic dan lees je zie kijk Mijn mooie motor en zie je een rij vakjes met kruis erin.
En iemand reageert erop ook met vakjes met rood kruis of ander iets of afbeelding niet zichtbaar.
Dan ben ik er snel klaar mee dat topic verder door te lezen.

Ja bij het tietentopic daar en tegen dan fantaseren we er maar op los .hoe zou het er uit zien etc etc☺️🤣🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan