Plaatjes om gaten spiegels te bedekken ofzo

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Weet niet goed hoe het uit te leggen, ik zoek van die plaatjes die je monteert als je je spiegels er af haalt (hebben die spullen een naam?)

Zijn deze courrant verkrijgbaar en zijn die van een bepaald merk (hopelijk geen bike design :P ) wat kost zoiets ongeveer?
 
Probeer eens in automaterialenzaakje of je daar van die antennegatafdichtplaatjes kunt vinden. Ze zijn er in het zwart en in het chroom en in diverse maten.
En anders iets duurder, mooier, en meer werk: eurootje onder het gat plakken (met secondenlijm), plamuren en dan weer spuiten.
 
Ik heb op andere motoren (heb er zelfs piccies van maar niet op mijn laptop) in mooi geadonniseerde kleurtjes, die passen er net op met twee schroefjes van die afdekkapjes gezien...zelfgemaakt denken jullie?
 
Weet denk ik wat je bedoeld, maar niet waar ze hier ergens te koop zijn
Staan op deze site www.rrmotorsport.com

full
 
Gewoon een stukje tape op die gaatjes plakken werkt best. Indien je wil weten hoe dit in zijn werk gaat kan ik wel een foto posten. Ik kan zelfs wat tape opsturen maar dat kun je in elke goede doe-het-zelf zaak wel vinden. Hieronder staat een korte beschrijving in 10 stappen van wat je moet doen:

1) Je sloopt je rechter spiegel door een duif te rammen.
2) Je verwijderd het resterende deel van je spiegel.
3) Je gaat nog een stukkie rijden en probeert een duif te raken met je andere spiegel.
4) Je demonteerd de rest van de rechter spiegel (of de hele indien je geen tweede duif gevonden hebt).
5) Je gaat naar de brico en koopt een rolletje elektrische tape.
6) Je rolt een stukje tape af.
7) Je rolt een tweede stukje tape af omdat het eerste op zichzelf dubbel geplakt zit.
8) Je holt om een schaar want met je tanden kun je niet zo'n mooie stukjes afsnijden.
9) Je gaat naar de brico om een scharenslijper.
10) Je knipt twee stukjes tape af en plakt ze op de gaatjes.
 
Weet niet goed hoe het uit te leggen, ik zoek van die plaatjes die je monteert als je je spiegels er af haalt (hebben die spullen een naam?)

Zijn deze courrant verkrijgbaar en zijn die van een bepaald merk (hopelijk geen bike design :P ) wat kost zoiets ongeveer?
Ik heb die zelf gemaakt !! 8-)
Kost niets !!

[me]Peter_SP2 is niet voor niets technieker in de metaalsector !! ;) [/me]
 
Zal wel weer zijn omdat ik een custom-rijder ben, maar waarom zou je in hemelsnaam zonder spiegels rond willen rijden???

omdat ik geen plaats heb om veters aan mijn stuur te monteren :+ })


Enkel voor bv. circuitdagen of de dagen dat je echt gaat knallen, het blijft afleiden en zit in de weg, zeker op een gixxer waar van die grote autospiegels opstaan + basicly kan het mij geen reet schelen wat er achter me gebeurd :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan