Plaatjes van msn-spaces naar motor-forum.nl

Chris M

MF'er
14 jun 2005
140
0
Hasselt
Hoi,

Zou graag van jullie willen weten hoe ik een plaatje van msn tot in het motor-forum krijg. Ken het systeem met voor "
" maar het adres van een foto hoe krijg ik dit. Via de adressen balk gaat het niet want krijg mijn fotos niet afzonderlijk getoond op msn enkel in album formaat, alle tegelijk dus.

|( :? :N :r
 
Waarom komt het plaatje nou zo klein in beeld, heb het toch in een veel groter formaat opgeslagen op msn.
Krijg er nu wl genoeg van :r .

x1pltPAzCd8Ja0bipQAKSnC80Xsi7RrJxX8rQWGQmIn_PR5JNzW75CgIn_sIzwDiSzJsaS28ITQI6JumCZt0gwnZxzN9j4z-QdQ8yvtdHZ74PrtySfzN6010wiVEWLxESoAtbG48R2Vz71uerIjYpc9dw
 
Als je gebruikt maakt van kleine aanklikbare plaatjes dan moet je deze eerst aanklikken zodat ze groot worden. Dan erop met rechtermuisknop en eigenschappen. Adres van plaatje kopieeren en dan ervoor....


en [ /img] erachter......zonder spatie tussen de [ en de /
 
idd, sommige providers van webspace blokkeren het doorlinken van plaatjes.

Als ik de eigenschappen van je plaatje bekijk, valt het mij op dat het allemaal acrabadabra is.. er staat bijvoorbeeld geen .jpg of .bmp achter.

Dit is wat ik bij eentje zie:
http ://storage.msn.com/x1pltPAzCd8Ja0bipQAKSnC80Xsi7RrJxX8rQWGQmIn_PR5JNzW75CgIn_sIzwDiSzJsaS28ITQI6JumCZt0gwnZxzN9j4z-QdQ8yvtdHZ74PrtySfzN6010wiVEWLxESoAtbG48R2Vz71uerIjYpc9dw

Logisch dat wij dan geen plaatje te zien krijgen.

Mijn tip: gebruik een echte site en niet die msn crap.
Heb je geen eigen webspace bij je eigen internet service provider?
Kan je daar de plaatjes niet opzetten en dan hier een link daarnaar toe leggen?'

Ik zelf gebruik wel eens de "persoonlijke" webspace van Lycos (members.lycos.nl/<registreerde_naam> ) Alleen als Lycos het merkt, dan kunnen ze je webspace verwijderen, want daar is hun webspace niet voor bedoeld (lees de voorwaarde er maar op na).
 
Terug
Bovenaan Onderaan