Plaats hier een link naar je favo online shop

BelgianTriple

MF veteraan
9 jan 2003
1.564
30
België
Ben bezig een lijst aan te keggen met goeie online motortoebehoren shops, plaats hier een goede link. Er mag ook wat commentaar bij bijv. voor welke produkten die shop aan te raden is enz...

Thnx
 
voor de suzuki DL/SV650/1000, yamaha SR250/500, TT500/600, YZ250/400/426/450, XT250/350/500/550/600, SZR/XTZ750, TDM850/900 en TRX850:
http://www.kedo.com
Werkelijk van alles, een zaak die zijn eigen producten maakt speciaal voor deze modellen.
Leveringstijd: ongelooflijk maar waar.....jawel, de volle 4 dagen!!!! De vrijdag bestellen, op dinsdag in de bus!!!
 
Hey oma,

Vandaag is mijn nieuwe motorpak geleverd wat ik bij www.outlet4bikers.nl had besteld.
Op 19-3 heb ik via de website een vraaggesteld over een Richa broek welke op de site staat. Er stond een typefoutje bij (is nu opgelost) waardoor er voor mij wat onduidelijkheid ontstond over dit product.
Binnen no-time had ik antwoord met wat extra informatie over het betreffende product. De volgende avond een bestelling geplaatst voor een broek en een jas en betaald met iDeal.

De volgende dag kreeg ik om 09.15uur een telefoontje met de mededeling dat de broek voorlopig niet leverbaar was, maar er was wel een alternatief, de voorloper van deze broek. De vriendelijke medewerker zou mij even een afbeelding mailen waarna ik een besluit kon nemen. Omdat ik allang blij was dat er een alternatief was heb ik aangegeven dat ik akkoord ging met de broek en ik het mailtje voor de volledigheid ook nog even zou beantwoorden. Deze broek zou de volgende week pas geleverd worden, maar ivm het mooie weer wilde ik wel graag de jas eerder hebben. Dit was geen probleem waardoor ik zelf dacht:"Niet zeuren dat de broek niet het model is wat je besteld hebt, maar een "ouder" model". Ik kende overigens dit model broek wel, want daar had ik vorig jaar al naar gekeken.
Die dubbele verzendkosten moeten ergens van betaald worden uiteindelijk.

Afgelopen donderdag kreeg ik een bevestiging dat het pakket naar me onderweg was met GLS, dat moest de jas zijn en vrijdag nog een email van GLS dat er nog een pakket onderweg was. Dit zou dan al de broek moeten zijn.
Helaas was het niet voor het weekend binnen, maar pas vandaag. Dit is niet de schuld van outlet4bikers.nl, maar misschien heeft GLS het pakket achter gehouden.
Vandaag is dan toch alles geleverd en zit het allemaal perfect.

Zojuist nog even contact gehad en aangegeven hoe de pakketen zijn aangekomen.
Ik werd hartelijk bedankt voor de feed-back (het lijkt mij als webwinkel wel fijn om zoiets te horen) en veel plezier toegewenst met het pak.

Kortom; Blij met het pak en de webwinkel!
 
een topic van 9 jaar terug? :O hahahaha

PS: Ik vind Louis.de overigens wel super, lekker goedkoop en snelle levering. ze sturen zelfs van alles (zoals hun catalogus 2012) gewoon per post naar je toe kosteloos!
 
Laatst bewerkt:
www.the2wheels.com

Mooie CNC rem-koppelings hendels. Goede prijs-kwaliteit verhouding (circa €35,-) per set. Korte en gewone lengte mogelijk, ook voor rem en koppeling apart.
 
Heb laatst mn spruitstuk zelf vervangen. Gekocht bij

www.delkevic.co.uk/

Goede snelle service!
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan