plaats hier foto's van een gsxr 1000

en nog effe eentje
full
 
Weet je wat mijn man zegt? 'Ik zou er zo voorbij lopen' Nou ja! Die heeft toch helemaal geen smaak? Hij houdt meer van choppers zoals supermagna's of van zo'n nieuw gevaarte, de Vstrom. Vind ik ook wel mooi hoor, maar de Gixxers hebben mijn hart gestolen! :} Ik durf er echt geen proefritje op te maken, want mijn oude VRF uit 1988 rijdt al zo geweldig en ik ben erg bang dat ik dan verpest word ;) Ik weet nu precies waar ik de komende tijd erg hard voor ga werken. Ik werk in een commerciele functie, en dat doe ik niet voor niks, dus die man van mij is zo om }) Hij rijdt zelf toch bijna nooit, dus da's geen punt.
 
daar heb ik geen last van ik mag gelukkig kopen wat ik wil
 
Laatst bewerkt:
Weet je wat mijn man zegt? 'Ik zou er zo voorbij lopen' Nou ja! Die heeft toch helemaal geen smaak? Hij houdt meer van choppers zoals supermagna's of van zo'n nieuw gevaarte, de Vstrom. Vind ik ook wel mooi hoor, maar de Gixxers hebben mijn hart gestolen! :} Ik durf er echt geen proefritje op te maken, want mijn oude VRF uit 1988 rijdt al zo geweldig en ik ben erg bang dat ik dan verpest word ;) Ik weet nu precies waar ik de komende tijd erg hard voor ga werken. Ik werk in een commerciele functie, en dat doe ik niet voor niks, dus die man van mij is zo om }) Hij rijdt zelf toch bijna nooit, dus da's geen punt.
dat is waar als je eenmaal op een gxxer heb gereden ben je voor je hele leven verpest :]
full
 
mooie gixxer ook leuk hondje
hier een fotootje van mijn gixxer het is maar gsx-R750 maar net zo snel als een gsx-R1000 :]
(Afbeelding)


Hmmmmm..... :P Dat maakt toch niet meer uit, 750 of 1000 :? Zo'n 750 rijdt ook als de brandweer, dacht ik zo. Ik heb zelf een oudere VFR 750 en voor mij hoeft het niet nog sneller hoor. Ik denk dat ik zelf ook een 750 zou kiezen, of ZAL kiezen 8-)
 
Hmmmmm..... :P Dat maakt toch niet meer uit, 750 of 1000 :? Zo'n 750 rijdt ook als de brandweer, dacht ik zo. Ik heb zelf een oudere VFR 750 en voor mij hoeft het niet nog sneller hoor. Ik denk dat ik zelf ook een 750 zou kiezen, of ZAL kiezen 8-)
daar heb je helemaal gelijk in een 750 heb ik meer dan zat aan
ik heb ook alleen maar 750's gehad nooit een 1000 behalve me sp1
 
lady-m heb je man al over kunnen halen


Nou, ik heb nog ff de tijd hoor. Ik heb de VFR nog niet zo lang en wil eerst eens lekker genieten. Beetje sparen is ook wel handig. We werken samen, dus als we zoiets kopen gaat dat natuurlijk wel in overleg. Hij weet dat ik er heel graag zo een wil, dus hij zal niet moeilijk doen, ik ken hem wat langer dan vandaag. Hij zal er niet of nauwelijks op rijden, hij houdt meer van chopper modellen of zo'n V-Strom, dat vindt ie ook gaaf. :r ;) Zijn rijstijl is ook totaal anders dan die van mij, ook in het koekblik, dus samen rijden is ook niet echt een succes }) (in het koekblik samen rijden is natuurlijk geen punt he :+ )(als ik mag rijden tenminste)
Ik ben altijd al gek geweest op die supersportmodellen, maar ik dacht altijd dat ik vreselijke last van mijn nek (artrose) zou krijgen, maar op mijn VFR valt het reuze mee. Dat biedt perspectieven!! *D
 
[...


Nou, ik heb nog ff de tijd hoor. Ik heb de VFR nog niet zo lang en wil eerst eens lekker genieten. Beetje sparen is ook wel handig. We werken samen, dus als we zoiets kopen gaat dat natuurlijk wel in overleg. Hij weet dat ik er heel graag zo een wil, dus hij zal niet moeilijk doen, ik ken hem wat langer dan vandaag. Hij zal er niet of nauwelijks op rijden, hij houdt meer van chopper modellen of zo'n V-Strom, dat vindt ie ook gaaf. :r ;) Zijn rijstijl is ook totaal anders dan die van mij, ook in het koekblik, dus samen rijden is ook niet echt een succes }) (in het koekblik samen rijden is natuurlijk geen punt he :+ )(als ik mag rijden tenminste .
Ik ben altijd al gek geweest op die supersportmodellen, maar ik dacht altijd dat ik vreselijke last van mijn nek (artrose) zou krijgen, maar op mijn VFR valt het reuze mee. Dat biedt perspectieven!! *D
als je het niet probeert weet je het niet maar ik krijg ook last van me nek en rug als ik telang rij
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan