Plaats hier je eerste brommer/motor foto..

René_R1

MF veteraan
30 jul 2002
3.224
1
Hoi allemaal,

Ik was wat fotoboeken aan het doorworstelen en kwam deze foto tegen, lachen.

De foto is gemaakt in 1972 toen ik 14 was. Met wat fantasie zie je een mini wheelie, gemaakt op een stokoude Kaptein Mobylette. Helaas geen foto van de eerste ervaring op een Solex...

Dus kom op met je foto's die je toen stoer vond en waar je nu om kunt :) ! Let op de uitdrukking van "dat móet hoger kunnen als ik nóg harder aan het stuur trek"...

Bijlage: Mobylette 1972.jpg
 
Hmmm, ik bedoelde dus deze...

full
 
Eerste brommer Yamaha FS1:

brommer.jpg



Eerste motor Kawasaki 750 Mach IV:

mach4.jpg

 
Laatst bewerkt:
})

(Afbeelding)

Niet m'n eerste brommer :P , wél m'n eerste wegmotor :}

Leuk Martin, helaas is er nooit een foto gemaakt van mijn eerste brommer, een Casal.

Dit was mijn eerste motorfiets(je), een Yamaha RD200 met wel 22 pk :) . Hier net niet te zien, de L-plaat voor het oefenrijbewijs...

Hmmm, reed in 1976 met een integraalhelm, niet slecht!

full
 
Dit is mijn eerste(en enigste) brommer. Motor heb ik nog niet, maar ik hoop deze zomer mijn A rijbewijs te halen en dus ook een motor te kopen.


getpicture.php



edit:
andere foto(wel zelfde brommer)
 
Laatst bewerkt:
Eerste motor Kawasaki 750 Mach IV:

(Afbeelding)

mach4.jpg



Whow, das geen "kattepis" als eerste motor }) , jij hebt hiermee ook nog met oefenvergunning gereden?? Heftig ding hoor, stuurt alleen "iets" minder dan huidige generatie O-)

[off-topic] 'K zag op je site dat je precies één dag ouder bent dan mij :) , wanneer heb jij je rijbewijs gehaald?? :?

Ow zet je Mach IV ook ff hier: "Ouwe doos"! neer? Hoort ie ook wel bij dacht ik?
 
ik had geprobeerd een afb. bij tevoegen maar er komt alleen een linkje te staan zag ik. Hoe voeg je de afb. op deze mannier bij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan