Plaats in de file

hvdp100

Die hard MF'er
13 aug 2010
330
0
Bunschoten
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCP's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCD's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!

Tja, het is inderdaad heel erg vervelend als er iemand de boel ophoudt. Maar het was een Harleyrijder zei je? Misschien was die wel even gestopt om wat verloren onderdelen op te rapen ... Of hij zat te kijken of zijn zonnebril wel goed zat.

:+
 
bedoel je niet Mentally Challenged Derson? .. MCD? :P



..

..

of toch MCP?

Nooit nav lysdexie gedoord?

PS: MCP bestaat niet meer. Dat was vroeger een Microsoft Certified Professional, maar die titels zijn allemaal veranderd.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ze wel eens rijden ja, met zo'n "flyer" stuur of hoe ze dat noemen :?
1,5 meter breed en dan met de neus zowat op de tank om bij de uiteinde te kunnen komen :X
 
Misschien bedoelde ie ICP?

Harleys, how do they work :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze door de bocht gaan komen de stuuruiteinde eerder aan de grond als de stepjes _O-
 
Ik had vanmorgen ook zo'n automobilist die ook motor rijdt. Spiksplinternieuwe 1200GS, uiteraard met ALLE mogelijke alu koffers erop. Met voeten aan de grond door de file, en na de file gewoon stug links rijden, zoals hij dat waarschijnlijk in zijn lease Toyota ook gewend is. En maar zoeken in z'n spiegel, "waar is die irritante bromvlieg nou..." ... ja ik zit naast je, lul B|
 
Stap af, loop naar hem toe en vraag netjes of je er langs mag!. :j

Meneer de Harley davidson rijder. Zou ik er aub langs mogen?. *D

Nee heb je. Ja kan je krijgen. O-)

En anders burger arrest. Voor het onbevoegt verneuken van je ochtend!!. :X
Minimale eis van 6 maanden op een SS rijden.
 
Ik had vanmorgen ook zo'n automobilist die ook motor rijdt. Spiksplinternieuwe 1200GS, uiteraard met ALLE mogelijke alu koffers erop. Met voeten aan de grond door de file, en na de file gewoon stug links rijden, zoals hij dat waarschijnlijk in zijn lease Toyota ook gewend is. En maar zoeken in z'n spiegel, "waar is die irritante bromvlieg nou..." ... ja ik zit naast je, lul B|

Ik heb geen ALU koffers, dus ik was het niet O-)
 
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCD's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!
je kon er niet rechts langs?
m.a.w. hoevele banen had die weg.
 
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCD's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!
Hmm, reed jij gister eind middag over de A2 bij Utrecht in de file, richting het zuiden?
 
Laatst bewerkt:
Hmm, hoffelijkheid in de file :). Er zijn velen die denken: Ik wachten, iedereen wachten :p.
Nu wel asociaal dat je als motorrijder je collega-mottorijders niet even een plekje gunt, zodat ze ertussen kunnen.
 
Nu ja ik moet eerlijk zeggen dat mijn koekblikker-op-2-wielen ook gewoon niet aan de kant kon. Maar ik zeg: ga aub gewoon in het weekend rijden, en dan laat ik de mijne in het weekend thuis.

Net als oude mensen in de supermarkt: zij komen doordeweeks overdag tussen 10 en 16 ofzo, en de werkende mens komt 's avonds en/of in het weekend. Zo hinderen we elkaar niet onnodig.
 
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCD's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!


Je kunt niet eens een Harley inhalen?


*wil niet weten welke brommer jij rijdt..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ben jij voor nep-doorrijder? Die ben ik in maart al op die paar zomerse werkdagen tegen gekomen!
Keertje goed aan je gas jengelen :Y
 
Vanmorgen weer briesend en scheldend onderweg :( . De MCP's (mentally challenged person) die denken een dagje op de motor naar de zaak te gaan en dan met hun showbike tussen de auto's door moeten. Geen probleem, maar soms past het niet. Ook geen probleem, maar tief dan op naar links of rechts en laat mensen er langs.

Vanmorgen een file tussen de auto's en voorop een grote harley die niet paste. Laat mij lekker :] want ik pas er wel door!!!

u zei?

hvdp100 in "Zwaaien naar "Motoren""


:P :+
 
Laatst bewerkt:
Kwam gisteren een BMW met koffers en al tegen, en die sloot gewoon netjes aan achter de koekblikken. en dat terwijl hij er met zn koffers wel door kon. maak ik voor het eerste mee. was zeker geen pretje voor hem in die hitte van gisteren, of hebben die bimmers tegenwoordig airconditioning?
 
Kwam gisteren een BMW met koffers en al tegen, en die sloot gewoon netjes aan achter de koekblikken. en dat terwijl hij er met zn koffers wel door kon. maak ik voor het eerste mee. was zeker geen pretje voor hem in die hitte van gisteren, of hebben die bimmers tegenwoordig airconditioning?
BMW biedt als optie lokale climate control aan. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan