Plaats of persoon die uitlaatbochten kan maken

TambuGSXF

MF veteraan
Ik ben dus op zoek naar iemand die voor mij een uitlaatbciot kan lassen voor een seatpipe.

Eigenlijk moet de volledige bocht (liefst RVS) nog gemaakt worden.

Dus als er iemand is die dit kan of een bedrijfje weet in de buurt van Mastricht die dat kan, gelieve dit hier te laten weten.

Greetz
 
Ik ken alleen Bikers place in Zoetermeer (forepark) die gozer doet het waar je bij staat.
 
Ik heb ooit 'n visitekaartje gehad v.e. jongen die uitlaten maakt.
Meen me te herinneren dat ie Knoops heet.
Nu google ik maar 1 Knoops die uitlaten maakt.
Dus je zou Michel Knoops eens kunnen proberen.
Zit volgens mij in (de buurt van) Maastricht.
Staat dit nummer bij..
06.21613424
 
tuurlijk waarom niet...mijn yamaha werd ook verlast in het hol vd leeuw( werkplaats van startwin Loenen)

Daar hebben ze niets met Japanners...
 
:? :? :?

De laatste keer dat ik daar was heb ik gevraagd of ze speciaal berekende bochten konden maken voor m'n VMax en toen zeiden ze dat ze alleen maar uitlaatdempers maakten :o

:? :? :?
Je kan eens proberen bij DAM. www.damexhaust.com. Wel in België, maar toch bij je in de buurt. Zeer redelijk van prijs, en héééél netjes. Ik weet niet of hij een uitlaatsysteem wil maken zonder demper, maar je kan eens vragen.

Zelf heb ik een hooggelegde DAM. Voor de motor van m'n vriendin (SZR660) hebben we een afspraak voor volgende week.

Als je nog geen demper hebt : DAM is echt een aanrader! Prachtig afgewerkt en een supersound. Je kan trouwens zelf kiezen of je een streetlegal geluidje wil of een racebrul.

Maar misschien wil hij ook wel alleen de pijp maken. Het is het vragen waard.

Succes.
 
Je kan eens proberen bij DAM. www.damexhaust.com. Wel in België, maar toch bij je in de buurt. Zeer redelijk van prijs, en héééél netjes. Ik weet niet of hij een uitlaatsysteem wil maken zonder demper, maar je kan eens vragen.

Zelf heb ik een hooggelegde DAM. Voor de motor van m'n vriendin (SZR660) hebben we een afspraak voor volgende week.

Als je nog geen demper hebt : DAM is echt een aanrader! Prachtig afgewerkt en een supersound. Je kan trouwens zelf kiezen of je een streetlegal geluidje wil of een racebrul.

Maar misschien wil hij ook wel alleen de pijp maken. Het is het vragen waard.

Succes.

Hoi Nopper,

ik ben er al langs geweest en hij heeft me uit de nood geholpen met mn oude dempers van mn GSX-F maar zo een pijp wil hij niet maken als er geen DAM demper op zit :?

Maar je hebt gelijk, superdingen maakt die kerel. *D

Greetz
 
tambu gsxf ik was ook opzoek naar michel knoops .. weet nu waarom je m niet vond z,n naam is namelijk verkeerd geschreven ik heb hier de juiste info voor je
michel cnoops exhaust solution
adres: vrieheidepark 22 heerlen
tel: 0455220083 of 0621613424
groetjes en veel sucses fastfyk
 
Terug
Bovenaan Onderaan