plaatsen buddyseat Suzuki gsxr 600 1997

kenneth1980

Rookie
20 sep 2009
1
0
Hallo..

Ik ben nieuw op het forum en heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan niet vinden wat ik bedoel.

Ik heb dit weekend een GSXR gekocht uit 1997. Ik wilde de buddyseat plaatsen maar de cover waar deze geplaats moet worden wil niet los komen. Is hier een handigheidje voor? Ik krijg hem voor geen meter los. Heb de schroeven links en rchts al los gehad en eruit gehaald maar zonder resultaat. Wie o Wie kan mij helpen.
 
als je bedoelt om het zitje te plaatsen:

als je op je knieen gaat zitten aan de linkerkant van de motor,en je kijkt aan de rand van je kappen aan de onderkant, zie je een sleuteluitsparing zitten. daar kun je met je contactsleutel gewoon de buddyseat losdraaien. terwijl je hem losdraait,gewoon de cover optillen en hij is los.

hoop dat het een beetje duidelijk is.

Gr michael!
 
als je bedoelt om het zitje te plaatsen:

als je op je knieen gaat zitten aan de linkerkant van de motor,en je kijkt aan de rand van je kappen aan de onderkant, zie je een sleuteluitsparing zitten. daar kun je met je contactsleutel gewoon de buddyseat losdraaien. terwijl je hem losdraait,gewoon de cover optillen en hij is los.

hoop dat het een beetje duidelijk is.

Gr michael!


:^
 
en als het slot niet goed werkt: bestuurderszitje loshalen (2 schroeven onder de 2 achterste hoeken van het zitje). Dan met een tangetje oid om het polyester achterzitje heen de binnenkabel wat aantrekken zodat het slot opengaat. En anders de polyester achterkant loshalen (o.a. 2 verchroomde schroeven in de achterkont).
 
Terug
Bovenaan Onderaan