Omdat de membranen van mijn virago 535 niet meer zo best waren heb ik twee
imitatie exemplaren besteld. Die heb ik binnen maar na het plaatsen rijdt ie
nog beroerder dan voorheen. Dat komt volgens mij omdat ik de randjes van de membranen niet goed in de uitsparingen van de carburateur krijg.
Zodra de gas-schuif naar binnen is gedrukt steekt het membraan nog een klein stukje uit de carburateur. Je kunt de randjes dan wel makkelijk in de uitsparing duwen maar het veert net zo vrolijk weer terug. Ik duw dan voorzichtig het dekseltje er zo recht mogelijk op maar ik kan achteraf zien dan het dan toch niet goed heeft gezeten. Om het goed te kunnen moet je het membraan op minimaal vier punten vastduwen in de uitsparing en dan het dekseltje er op duwen.
Omdat ik maar twee handen heb lukt me dit tot nu toe niet.
Is het mogelijk met een of ander spul om de membranen vast te "kleven" in de uitsparing van de carburateur zonder het membraan te slopen ?
(zo goedkoop zijn ze namelijk niet )
Iemand een idee ?
imitatie exemplaren besteld. Die heb ik binnen maar na het plaatsen rijdt ie
nog beroerder dan voorheen. Dat komt volgens mij omdat ik de randjes van de membranen niet goed in de uitsparingen van de carburateur krijg.
Zodra de gas-schuif naar binnen is gedrukt steekt het membraan nog een klein stukje uit de carburateur. Je kunt de randjes dan wel makkelijk in de uitsparing duwen maar het veert net zo vrolijk weer terug. Ik duw dan voorzichtig het dekseltje er zo recht mogelijk op maar ik kan achteraf zien dan het dan toch niet goed heeft gezeten. Om het goed te kunnen moet je het membraan op minimaal vier punten vastduwen in de uitsparing en dan het dekseltje er op duwen.
Omdat ik maar twee handen heb lukt me dit tot nu toe niet.
Is het mogelijk met een of ander spul om de membranen vast te "kleven" in de uitsparing van de carburateur zonder het membraan te slopen ?
(zo goedkoop zijn ze namelijk niet )
Iemand een idee ?