plaatsen van foto's van andere sites verbieden?

Kofferrek

MF veteraan
Donateur
23 jun 2003
83.252
6
Er zijn nog steeds gebruikers die niet snappen dat het tegenover andere gebruikers wel zo beleefd is om plaatjes te verkleinen voor je ze op M-F linkt. Dat levert regelmatig traag ladende pagina's op omdat een of andere idioot het nodig vind om meerdere foto's van 2,5Mb te plaatsen (voorbeeld: JoR6y in "Motoragent in Eifel" ). Daar komt nog bij dat sommige van die hostingssites (bijv. imageshack) retetraag zijn waardoor het allemaal nog langer duurt.

Kan niet gewoon het plaatsen van externe afbeeldingen geblokkeerd worden, of anders van externe afbeeldingen standaard een link van worden gemaakt waardoor je zelf de keuze hebt de afbeelding te downloaden of niet?
 
Vroeger hadden we dit er na een lange vergadering met veel whisky even doorgedrukt, maar dat kan nu dus niet meer. En de huidige crew drinkt alleen maar sinas, dus... :+
 
gezellige gasten dan ;)









maar on-topic: er zou meer op MF geupload worden, dus nog vaker MF down?
 
Jawel, maar ik link ook regelmatig een foto. (kleine)
Die moeten dan op MF en dat gaat een boel meer verkeer genereren lijkt me.
En kost meer tijd, dus ik zit er niet op te wachten.


De posters van zulke grote bestanden moeten gewoon ff opgevoed worden?
 
"we" kunnen gezamelijk steeds vragen ze kleiner te maken?



Maar ik neem aan dat de technische mensen van MF wel een mening hebben.
Dikke kans dat die niet strookt met de mijne :+
 
Ik ben tegen. Als ik via imageshack upload klik ik altijd op resizen, bied mf deze functie ook? het is ook vrij irritant als je ergens een plaatje ziet dat je wil delen, je eerst kan opslaan, resizen, weer opslaan, en dan uploaden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan