Plaatsje vrij OPKIKTOUR

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.824
524
Ik ga met nog 38 andere gekken een weekje knallen in het Zwarte Woud. En er is nog een plekje vrij omdat me vriendin/vrouw niet meer mee kan ivm zwangerschap. Het is van Maandag 29 April t/m Zaterdag 4 Mei. Kosten: 250 Euro.
Dit is inclusief 5 overnachtingen met ontbijt en avondeten. Je krijgt een routebeschrijving over de mooiste bochtigste wegen, rijdt meestal in groepjes van 4 a 6 man, meestal vrienden met gelijke rijstijl, maar is nooit een probleem om bij een ander groepje aan te sluiten, een grote vriendenclub.

Dus heb je zin, mail me even.
Er gaat nog iemand mee van het forum, namelijk Mayocity, een van de organisatoren.
 
Er gaat nog iemand mee van het forum, namelijk Mayocity, een van de organisatoren.
En nog een!
Ook Drei (nog niet zolang actief hier) gaat mee en is medeorganisator!
PS lukt ie al een beetje?
 
En nog een!
Ook Drei (nog niet zolang actief hier) gaat mee en is medeorganisator!
PS lukt ie al een beetje?

Nee, niet echt.
Ze willen allemaal wel, maar ze mogen niet van de vrouw. :j
Ze weten niet wat ze missen, maar denk dat als ze zo onder de plak zitten, het ook geen echte motorrijders zijn }) , dus dan is zo'n tour toch niks voor ze, WATJES. ;)
 
Nee, niet echt.
Ze willen allemaal wel, maar ze mogen niet van de vrouw. :j
Ze weten niet wat ze missen, maar denk dat als ze zo onder de plak zitten, het ook geen echte motorrijders zijn }) , dus dan is zo'n tour toch niks voor ze, WATJES. ;)
Mogge mannen, om het nog aanlokkelijker te maken krijgt diegene die zich opgeeft een zoen van de vrouw van Drei.
 
Ik wil het zelfs nog aantrekkelijker maken door het volgende aan te bieden: Tijdens het verblijf in het Zwarte Woud één uur lang een begincursus zijspanrijden te volgen voor noppes. :]
 
Nee, niet echt.
Ze willen allemaal wel, maar ze mogen niet van de vrouw. :j
Ze weten niet wat ze missen, maar denk dat als ze zo onder de plak zitten, het ook geen echte motorrijders zijn }) , dus dan is zo'n tour toch niks voor ze, WATJES. ;)


Hehehe :j

Jammer ik wil wel zijspanles ;(
 
wat een hoop slaven hier zeg...
motten we daar geen bevrijdingsfonds voor opzetten?
ook maar weer beginnen met €10,- ?

Geen "hokjes" duwerij hier hé.... ;)

Maar geld is welkom hoor, maar heb je wel veel nodig om mijn vrouw een week te laten winkelen.

Redt je niet met €1000 ben ik bang ;(
 
Laatst bewerkt:
Geen "hokjes" duwerij hier hé.... ;)

Maar geld is welkom hoor, maar heb je wel veel nodig om mijn vrouw een week te laten winkelen.

Redt je niet met €1000 ben ik ban ;(

Voor €1000,- denk ik dat'k wel wat kan "regelen"
hiero! :}
Sponsoren mogen me meelen voor m'n banknummer !
Maaruh, Gizz, 'k heb't geprobeerd, hééél subtiel, zonder resultaat echter ;( ;( ;(
 
Terug
Bovenaan Onderaan