plamuren zijkapjes?

Limbo

MF'er
9 sep 2004
109
0
Ik ben bezig met het low-budget opleuken van een gsx 750 es. Ik ben alle kappen (muv de kuip, die blijft weg) en tank aan het schuren. Nu zitten er standaard in de zijkapjes van de gsx 750 es een drietal "ribbels/gleuven" ik ben erover aan het denken om deze weg te halen. In de ribbels zitten originele stikkertjes geplakt die ik er niet uitgepeuterd krijg. Mijn vraag is of ik dergelijke ribbels gewoon dicht kan plamuren zonder dat deze straks weer openbreken? Zo ja, welke plamuur adviseren jullie en wat te doen bij de stickertjes? Het kan ook mooi zijn om de ribbels zichtbaar te houden maar dan moet ik op zijn minst die stickers eruit krijgen.

Alle advies is welkom!
 
Hoi,

Stickers kun je vrij gemakkelijk verwijderen door ze iets warm te maken. Een simpele haarföhn voldoet meestal prima. Een verfstripper kan ook, maar dat wordt voor kunsstof-onderdelen vaak te warm, dus oppassen. Ga niet met sticker-remover aan de gang, want dan worden je zijkappen teveel aangetast!

Als het alleen de stickers op je zijkapjes zijn, kun je ze ook even in een emmer warm water gooien. Als ze goed doorgewarmd zijn kun je de stickers er zo afpeuteren!

Succes

EDIT: plamuur over de stickers heen werkt niet, dat komt er geheid af!
 
Terug
Bovenaan Onderaan