Plan uw Pan - Iemand ervaring??

Alexxx_the_one

MF veteraan
3 jun 2005
8.868
868
Den Haag
Facebook
Twitter
Bij een aantal Honda dealers kan je nu een weekend een Pan huren voor € 99,- excl. brandstof.
Is er iemand die dit al gedaan heeft?
 
ik hem 2 weekenden terug voor m'n ouweheer gehuurd, super.
ik heb hem gehuurd bij Motoport in Zelhem.

het is een mooie aanbieding. geloof dat het normaal iets van 350,- kost en alles boven de 300km ofzo moet je extra betalen.
Nu net geen 100,- en vrije kilometers.

het grote voordeel is dat de motor van Honda is en niet van de motorzaak.
In Zelhem waren ze heel makkelijk. We hebben dat weekend iets van 1000km gereden.
 
Laatst bewerkt:
Hoe is de verzekering geregeld dan, een hoog eigen risico ofzo?




* DjoeZty vindt de aanbieding erg :} , denkt aan een addertje :X
 
Hoe is de verzekering geregeld dan, een hoog eigen risico ofzo?




* DjoeZty vindt de aanbieding erg :} , denkt aan een addertje :X
Eigen risico is bij huurmotoren altijd fors... Ik meen dat het bij mij toen iets van € 2400,- was. Kon het wel afkopen tot € 1200,- maar dat was ook nogal prijzig.
Das dus geen addertje, maar gewoon de normale gang van zaken.

Kan me er trouwens wel iets bij voorstellen ook. Verhuurmaatschappijen moeten hun klanten toch op de één of andere manier 'stimuleren' een beetje voorzichtig te doen.
 
Ik dacht, gewoon ff bellen met Hans van Wijk...
"Alle weekenden zijn al geboekt, er zijn nog wel wat midweek mogelijkheden. En, o ja, er is net afgebeld voor dit weekend" *O* *O* *O*
Ga dus zometeen het apparaat ophalen en dan dinsdagochtend inleveren O-)
 
Een maat van me en ik gaan eind augustus ook weg op 2 "Plan uw Pan"-Pan's :Y

Die maat heeft 'm bij Hans van Wijk "gehuurd" maar het kostte mij behoorlijk wat moeite. De dichtsbijzijnde dealer voor mij (MotoPort Hillegom) ging opeens z'n eigen voorwaarden aan het verhuren hangen, zoals het vervallen van de kilometervrijstelling en nog een aantal zaken |( :(

Uiteindelijk heb ik een Pan kunnen regelen bij een zaak in Almere. Wel ff een stukje rijden voor me, maar tenminste wel gewoon de Honda voorwaarden :Y
Vrijdag's ophalen en dinsdag ochtend terug brengen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan