Plannen: Nieuw circuit in Flevoland

Wat vind jij van de plannen?

  • Geweldig plan! Wanneer mag ik los?

    Stemmen: 57 64,8%
  • Goed plan! Maar laat ze de regels maar goed nakijken...

    Stemmen: 0 0,0%
  • Eindelijk! En niet zeiken over overlast.

    Stemmen: 5 5,7%
  • Laat ze eerst een goede haalbaarheidsstudie doen.

    Stemmen: 1 1,1%
  • Wat een plan... En het milieu dan?

    Stemmen: 1 1,1%
  • Slecht plan, de arme buren worden nu al gek van me.

    Stemmen: 1 1,1%
  • Laat maar lullen, want dat circuit komt er toch niet -O-

    Stemmen: 22 25,0%
  • Ködpoll B|

    Stemmen: 1 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    88
zou wel heeeeeeel erg gaaf zijn natuurlijk!!!
dan woon ik lekker dichtbij voor een dagje raggen *O* *O* *O*
 
*O*

maarrr...

Milieu en dierenactivisten staan vast alweer te springen om in actie te komen

-O-
:^ geloof nooit dat dit er gaat komen.
1 voor 1 gaan alle bestaande circuits al dicht.
De grotere bestaande circuits krijgen constant boetes en klachten.
Geloof nooit dat de vergunningen voor een nieuwe baan rond komen.

Helaas -O-
 
Helemaal top!

Wel jammer dat er niet een keer een circuit komt wat meer richting het zuiden. Ik bedoel in die hoek ligt Zandvoort al.
 
Helemaal top!

Wel jammer dat er niet een keer een circuit komt wat meer richting het zuiden. Ik bedoel in die hoek ligt Zandvoort al.
Hoe goed was je met topografie vroeger? :P

Zandvoort en de Flevopolder liggen wel een stukkie uit elkaar hoor (okee okee, Maastricht is verder weg)
 
Helemaal top!

Wel jammer dat er niet een keer een circuit komt wat meer richting het zuiden. Ik bedoel in die hoek ligt Zandvoort al.

.... en Assen, das volgens mij dichter bij :)

van mij mag het doorgaan, ga vast sparen voor een circuitfiets
 
(okee okee, Maastricht is verder weg)

You get my point. ;)

Was er al bang voor dat er zo'n recactie zou komen.

Feit blijft dat als je uit Limburg/Nijmegen Den bosch etc. moet komen dan is het een heel eind.

Wat betreft Maastricht dan kun je zelfs beter naar Zolder rijden.

Enige wat anders nog overblijft is de Nordschleife en dat is niet echt een fatsoenlijk circuit.
 
Laatst bewerkt:
Fukkiedukkie!

Dat circuit moet bij vliegveld Twente komen!

400~500 banen! *O* *O* *O* *O* *O*

Jammer dat er voor de eerste vergunningaanvraag al enkele bezwaren op tafel zullen liggen.

En mocht het allemaal gaan lukken (open in 2012) dan kun je er op wachten dat in 2014 zich iemand daar gaat vestigen en gaat klagen over het geluid.....

Maar goed. Afwachten!

Wel leuk hoor. Circuit. Ijsselmeer. Ik zou er bijna gaan wonen!
*O* *O* *O*
 
vet natuurlijk!.. en stuntplein maken ben ik ook voor .. lelystad is goeie afstand voor dagje raggen :]
 
dat is zeker een strak plan kwartier rijden en ben er ideaal een circuit in midden nederland. Maar zoals alle leuke dingen zal het wel weer niet door gaan wegens natuur en dieren gezeik
 
jaaah super plan :P

dan kan ik lopend naar het stuntparcours:P k woon zelf namelijk ook in Emmeloord (daar komt het circuit waarschijnlijk)

ik meen dat ik hier al iets over heb gehoord in de lokale krant hier. het is dus wel een serieus plan en niet zomaar uit de lucht gegrepen.

en wat betreft het geluidsoverlast. hier in de flevopolder zijn we niet zo zeurderig ;)
 
jaaah super plan :P

dan kan ik lopend naar het stuntparcours:P k woon zelf namelijk ook in Emmeloord (daar komt het circuit waarschijnlijk)

ik meen dat ik hier al iets over heb gehoord in de lokale krant hier. het is dus wel een serieus plan en niet zomaar uit de lucht gegrepen.

en wat betreft het geluidsoverlast. hier in de flevopolder zijn we niet zo zeurderig ;)

wacht maar tot het circuit er ligt. Dan beginnen ineens alle mensen te zaniken.
 
Ik vrees dat, tegen de tijd dat het circuit er ligt (áls het er al komt) de Deputy mee kan doen aan de rolstoelraces.
 
Terug
Bovenaan Onderaan