plas poel polder

daborg

MF'er
30 jul 2001
236
0
Delft
Hmm tis lekker weer dus vraag me af gaan er nog mensen naar de plas poel polder vanavond??

Was trouwen gister weer uitermate wienig te doen aldaar.
Waren trouwens wel wat agenten gul met andermans geld.

Mischien tot vanavond :]
 
Waar is dat eigenlijk? Ik woon zelf wel in Delft, maar veel verder dan de A4 kom ik eigelijk nooit... Ik wil wel weer eens ergens anders :] .
 
omdat de burgervader van ons mooie Delft daar schijnt te wonen (goudkust) heeft hij de mannen met de pet :( :j opdracht gegeven om bij de A4 een flink gul te zijn met andermans geld. |( Zo doende is er nu veel te doen bij de plas poel polder (PPP)
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat het er een stuk leuker is dan op de A4 Brug hoor! veel meer wheelies en meer rijders :]
Als het lekker weer is zijn er over het algemeen altijd wel rijders en in het weekend zeker. door de weeks is het meestal pas rond 19.15 ivm de mensen die naar huis gaan.
en in het weekend meesal van af 14.00 soms eerder soms later.
Ga wel eerst een verkennings ronde maken ivm de mannen met pet. Die staan er soms met laser. in de bocht.
Verder rijden er afen toe " undercover copz" denk dan aan BMW, honda PAN EUROPEAN (KLPD) heb verder bij de A$ ook de auto en motor van blik op de weg gezien dus let goed op
 
Terug
Bovenaan Onderaan