Plaspoelpolder, slecht nieuws..

Ik wil het autobezit strafbaar maken.

Wij motorrijders hebben (meestal) minder cilinderinhoud, dus minder uitstoot.
Een motor rijd zuiniger, dus minder verbuik, dus milleuvriendelijker.
Motoren hebben maar 2 banden en die zijn nog kleiner dan een autoband ook, dus minder afval van oude banden.
Een motorrijder kan geen patatje eten achter het stuur, dus die flikkert zijn Mc Donalds niet uit het raam, sterker nog, hij heeft niet eens een raam.
Motoren zijn kleiner dus veeeeeeel minder file.
Motoren vernielen het asfalt minder, dus goedkoper voor de overheid.
De meeste motorrijders kijken beter uit hun doppen, dus rijden veiliger.
Motoren zijn minder hinderlijk in stadsverkeer.

Eigelijk is het een criminele organisatie die autorijders...
Ze vernielen de weg, vervuilen het milleu op verschillende manieren, veroorzaken opstoppingen, stelen benzine (heb ik van een motorrijder nog nooit gehoord), rammen gevels van de plaatselijke juwelier, proberen de macht op de weg te krijgen, maken veel geluidsoverlast met hun stereo´s, brengen regelmatig andere weggebruikers in gevaar, bellen tijdens het rijden, kranten lezen tijden het rijden, opmaken tijdes het rijden,... soort maffia dus. Verbieden die hap.


:^

het is toch eigenlijk belachelijk dat de regering van alles probeerd te doen om minder files te krijgen, en dan dit soort acties gaat ondernemen om de motorrijders in gevaar te brengen.
 
Belachelijk nieuws. Eén klein oliespoor in de binnenbocht en je glijdt met 50 km/uur onderuit. Komt je tot overmaat van ramp ook nog eens zo'n verhoging tegen.

Gevolg:

1. Of je wordt gespleten door de paaltjes onder de vangrails
2. Of je wordt gelanceerd en je belandt ergens op of achter de vangrails.

Conclusie:

Het wordt er alleen maar gevaarlijker op. |(
 
Een belangrijke spreuk voor Nederlandsche politici:

"Liever één motorrijder in een kist, dan tien op de weg"
 
Wordt het niet eens tijd om door ons een blokkade te maken op het PPP :?

Ik stem voor dat de eerst volgende meeting die gehouden gaat worden op de ppp is. Dan zullen we ze eens een poepie laten ruiken. En deze keer zullen het meer motorrijders worden dan afgelopen meeting toen waren het er 116. dit keer wordt het dus verzamelen op de ppp en het gaat dus een protestrit worden die de hele dag gaat duren in en rondom de ppp.
 
Ik stem voor dat de eerst volgende meeting die gehouden gaat worden op de ppp is. Dan zullen we ze eens een poepie laten ruiken. En deze keer zullen het meer motorrijders worden dan afgelopen meeting toen waren het er 116. dit keer wordt het dus verzamelen op de ppp en het gaat dus een protestrit worden die de hele dag gaat duren in en rondom de ppp.

count me in!!!! })
 
Ik stem voor dat de eerst volgende meeting die gehouden gaat worden op de ppp is. Dan zullen we ze eens een poepie laten ruiken. En deze keer zullen het meer motorrijders worden dan afgelopen meeting toen waren het er 116. dit keer wordt het dus verzamelen op de ppp en het gaat dus een protestrit worden die de hele dag gaat duren in en rondom de ppp.

count me in!!!! })
 
Ik stem voor dat de eerst volgende meeting die gehouden gaat worden op de ppp is. Dan zullen we ze eens een poepie laten ruiken. En deze keer zullen het meer motorrijders worden dan afgelopen meeting toen waren het er 116. dit keer wordt het dus verzamelen op de ppp en het gaat dus een protestrit worden die de hele dag gaat duren in en rondom de ppp.

Leuk begin, maar probeer het ook eens met overleg met RWS. Is een taaie dobber kan ik je vertellen, maar hoe meer vragen hoe meer kans op resultaat.

Alleen als een kip zonder kop een weg gaan blokkeren heeft weinig zin.
 
Maaruhm... als het de bedoeling is dat er langzaam gereden wordt dan doe je dat toch ook? Met z'n allen. Stapvoets. Een kliko met een zware achterbumper achteraan.
 
Nou, als de PPP-ers maar niet gaan zeuren dat dit "hun zaak kan schaden"

Remember 14 december :X .....

Het punt is dat er nu een situatie wordt gecreerd die iedere motorrijder aan gaat en metname de mensen die op de ppp rijden. De(actie)die op 14 december werd gehouden was eigenlijk nergens tegen bedoeld. Ok misschien de rijbaan afscheiding maar dat zag ik nu niet als een gevaarlijk iets voor de motorrijder
 
Leuk begin, maar probeer het ook eens met overleg met RWS. Is een taaie dobber kan ik je vertellen, maar hoe meer vragen hoe meer kans op resultaat.

Alleen als een kip zonder kop een weg gaan blokkeren heeft weinig zin.

Ik denk dat de gesprek met RWS niets zal opleveren, als ik ff kijk naar het comentaar dat de MAG geeft :(

Ik denk dat een meeting in combinatie met een langzaam aan actie idd een goede methode is. het liefst op een maandagmorgen als het het meest pijn doet voor de politiek en veel files veroorzaakt.
 
Leuk begin, maar probeer het ook eens met overleg met RWS. Is een taaie dobber kan ik je vertellen, maar hoe meer vragen hoe meer kans op resultaat.

Alleen als een kip zonder kop een weg gaan blokkeren heeft weinig zin.

Lees jij geen kranten ofzo.....

Het enige dat werkt in Nederland zijn brutale acties, denk hierbij aan het belasting tarief van sommige bevolkingsgroepen.

B|
 
Nou, als de PPP-ers maar niet gaan zeuren dat dit "hun zaak kan schaden"

Remember 14 december :X .....

Jan het ging er mij om er niet tegen de verkeerde schenen geschopt zou worden,
zoals de politie enzo.
Tevens wat ook mee speelde is dat jij, zelden of nooit op de ppp tevinden was/bent,(mischien nu wel) ineens het van de daken af schreeuwde dat je actie wou voeren enz enz...
Dan is het toch niet zo raar dat er daar een beetje argwaan van komt. Wij proberen zo goed als het kan daar zonder alteveel gezeur met de politie samen televen. En dan komt jan in eens daar om de hoek kijken en wil een "grote" actie opgaan zetten. Stel dat er dus wel een hoop mensen waren gekomen. Ik kan je op een briefje schrijven dat er genoeg politie zou zijn geweest en dat er volop geschreven ging worden. Dan heb je ook nog de mensen die toch nog ff net over de streep gaan volgens de politie. En dat krijgen de mensen die regelmatig op de ppp staan, en en dus bekend zijn bij de politie (omdat we daar mee praten/temaken hebben) toch weer op op ons conto bij geschreven. Probeer het ook van onze kant tezien.
 
Laatst bewerkt:
Ja weet ik ook wel Daborg.

Maar ik zat nu eigenlijk óók op een reactie te w88 die tot matigen van een actie zou oproepen.
Punt wat ik vorig jaar stelde, dat het al verpest is, is nu denk ik wel bevestigd door de extra maatregelen die de gemeente wil nemen.

Niet dat mijn actie daar wat verandering in zou hebben kunnen brengen maar hadden we iig nog om kunnen lachen.
Wat niet is kan nog komen.

aan de andere kant kunnen we straks een nieuwe sport gaan verzinnen.

Rijbaanscheidingspringen?
Knietje aan de grond, over de rijbaanscheiding springen met je motor en weer knietje aan de grond??

Maken we van de nood een nieuwe deugd :}

Laten we eerst maars in de pen klimmen en net als het CJIB de nodige instanties met brieven en e-mails bestoken.
Misschien dat er nog iets leuks uitkomt. (dat we 1 keer per week over dat wielerbaantje op de Lange Kleiweg mogen rijden)
 
BTW, die wielerbaan ligt hier.....

full
 
De MAG staat deze keer echter met haar rug tegen de muur. Zij ziet zich hier namelijk geconfronteerd met een oplossingsmaatregel die het gevolg is van gedrag van een deel van de groep die zij vertegenwoordigt. De gemeente Rijswijk en Rijkswaterstaat Zuid-Holland hoopt met deze maatregel motorrijders te ontmoedigen om de weg als racecircuit te gebruiken. Dat een grote groep motorrijders hierdoor nu mogelijk het risico loopt ongewenst in aanraking te komen met de verhoogde rijbaanscheiding doet de MAG pijn.
Wat is dit nou weer voor een idiote opstelling van de MAG?? Ik snap dit even niet. Dus omdat er een paar motorrijders zijn die rondjes rijden op de PPP staat de MAG met de rug tegen de muur?? En dus is het volgens de MAG te rechtvaardigen dat deze rijbaanschijding er komt, begrijp ik. :(
 
Ik weet uit eigen ervaring dat het geen sier helpt. Ik heb in de 120 dagen dat ik stage liep bij Rijkswaterstaat genoeg info gehoord en gelezen dat ze ECHT iets aan willen doen.

En ik ben voor een protestrit, maar waarvoor? Voor de onveilige situatie? Bij einde A4 ligt het ook en er gebeuren niet meer/minder ongelukken daar..
Als we een protestrit houden, en een petitie/handtekeningen aanbieden, worden deze zo weggekeild als we geen goede reden hebben. Dus wat is de reden dat die rijbaanscheiding ons hindert? Ik weet er wel een paar:

1. Uitwijken kan niet meer, dus je MOET door olie, zand en andere viezigheid rijden (of nog leuker: een auto met pech in de bocht).
2. Mensen die rechts gaan rijden in de bocht en bovenaan naar Den Haag/Zoetermeer/Amsterdam willen veroorzaken gevaarlijke situaties doordat zij in een keer naar links zullen komen.
3. Bij een eventuele val is het letsel groter.

Als we dit verzamelen en mensen hiervoor tekenen, dan maak je nog een kans. Maar ja, hoeveel mensen kunnen we krijgen? 100? Daar wordt de gemeenteraad niet warm of koud van.

Mijn oplossing is dus simpel: We gaan ze gewoon zieken.. dus met een lekker zooi motoren naar het stadhuis en daar gaan staan burnen, heen en weer rijden.. :+ :9~

Ok, ik zal wel serieus eindigen.. Het feit is dat die rijbaanscheiding er wordt neergelegd, dus dan moeten we iemand hebben die hem weer weghaalt. Maar dat wordt een klus die wij maar buiten het forum moeten bespreken.. :P

Zo schijnt het ook voor kampers en HA ook te werken. zelf de belastingdienst blijft weg ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan