plastic pluggen verwijderen

Daanmans

MF'er
11 nov 2007
102
0
Wil mijn kuip van mijn Suzuki GSX R600 K7 los gaan halen, zit behalve met imbus boutjes ook deels vast met soort van plastic pluggen.

Wie weet hoe ik die kan loshalen.

DANK alvast! :W
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld bij de undertail.

full
 
Laatst bewerkt:
De HansGSX R en Richard3 methode gecombineerd, is bij iig onderkuip mogelijk, en ging prima. :}

Nou nog die rare plastic knop centraal midden in de onderkuip los zien te krijgen..



nb. als je het binnenste gedeelte helemaal kan doordrukken, is het plugje denk ik aan vervanging toe.
 
Laatst bewerkt:
De HansGSX R en Richard3 methode gecombineerd, is bij iig onderkuip mogelijk, en ging prima. :}

Nou nog die rare plastic knop centraal midden in de onderkuip los zien te krijgen..



nb. als je het binnenste gedeelte helemaal kan doordrukken, is het plugje denk ik aan vervanging toe.

Die in de onderkuip moet je wel loswippen met een schoevendraaiertje, zit een inkeping voor in de rand aan 2 kanten.
 
gewoon in het midden rustig drukken zodat het middelste naar binnen toe verschuift.
Dan gaat het er gemakkelijk vanaf. Dus niks langs achteren :)
altijd langs voor! of je maakt het kapot. En als je er hebt met kruis, gewoon losdraaien.
 
Gewoon pinnetje indrukken maarre.

Ik pleur hier van m'n stoel over de hoeveelheid foute antwoorden. Ja goed bedoel weet ik wel maar dat dit toch zo weinig bekend is.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon pinnetje indrukken maarre.

Ik pleur hier van m'n stoel over de hoeveelheid foute antwoorden. Ja goed bedoel weet ik wel maar dat dit toch zo weinig bekend is.

ach ja, als je eens wist hoeveel verschillende types er van die soortgelijke pluggen zijn.
ik kan dat ook niet van elk type motor weten en op een foto kun je niet altijd het verschil goed zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan