Plastidip.. eens kijken of het werkt

Op de onderkuip na is de set klaar. Vind het tegenvallen...
Na 6 a 7 lagen blauw dekte de lak nog steeds niet goed. Heb nu 12 bussen op gespoten en nog 2 in bestelling voor de onderkuip. Al wou ik het echt dekkend dan moest ik waarschijnlijk zon 20 spuitbussen(of meer) hebben, dat werd me te gortig(voor hetzelfde geld heb je een nieuwe kuipset) dus heb met minder resultaat genoegen genomen. Het is tenslotte de circuitfiets :]
Ook nog 5 a 6 lagen blanke lak aangebracht maar dit is er niet vanaf te zien alles is dof/mat en er glimt maar weinig _O-
Ik had spuitbussen van liquid gum, misschien dat motip beter resultaat geeft?



Resultaat:
 

Bijlagen

  • IMG_1075.JPG
    IMG_1075.JPG
    258,2 KB · Weergaven: 63
  • IMG_1076.JPG
    IMG_1076.JPG
    247,9 KB · Weergaven: 59
Met Motip heb ik 4 velgen gedaan met 4 spuitbussen . (19 inch breedset) 5 lagen .
12 spuitbussen lijkt me erg overdreven . maar blanke lak over plasti dip ? gaat dat goed ???
 
Met Motip heb ik 4 velgen gedaan met 4 spuitbussen . (19 inch breedset) 5 lagen .
12 spuitbussen lijkt me erg overdreven . maar blanke lak over plasti dip ? gaat dat goed ???
Kan het ook niet helpen dat ik er 12 nodig had 🙈
misschien omdat ik een neon kleur heb dat het minder dekt ofzo.
Ze hebben van plastidip ook blanke lak. Maar daar is weinig blanks aan is mijn ervaring
 
Als ze gewone lak nu eens zo makkelijk spuitbaar zouden maken als bij Plastidip, dan zouden de problemen opgelost zijn :+
 
ik heb al heel veel militair spul gehad , en spuiten met Fosco verf is net zo makkelijk , hitte en benzine bestendig etc . en goedkoop .
 
Ik volg die serie op Netflix Westcoast Customs. Zweren bij Line X... Is een onverwoestbare soort coating wat vaak in laadbakken wordt gebruikt. Ze hebben al complete auto's ermee gespoten. Ziet er echt heel apart uit en dekt ontzettend goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan