PLAT door rommel op de weg, SHIT!!!!!

Oei das mooi kloten man, sterkte met het herstel en beterschap en maar weinig schade enzo, ook voor je lichaam trouwens ;)
 






lekker zeg ;(
Heb je de 2 x voor dit jaar weer gehad (toch nog wat positiefs)
Sterkte met je herstel
Yep,bedankt allemaal voor meelevendheid,doet un mens goed :9 .

Op zaterdag 01 maart 2003 20:52 schreef The Saint het volgende:Ohw... vriend van jou zeker :P

Maar BETERSCHAP! Met een kapot KEYBEEN gaan er niet veel deuren voor je open he *D Oke, flauwe grap ;)
Met beetje mazzel doen ze voor je open :) .
 
Laatst bewerkt:
beterschap.....sommige mensen hebben pech '( ....of moeten leren vallen....val tegenwoordig wekelijks....maar pijn :? ...soms een weekje, is er geen VRO vallen ofzo :?

Maar tis idd behoorlijk glad op div. stukken lag vandaag al bijna na 5 min op m'n bek, mooie S bocht plots voorwiel weg :( ....goed afgelopen gelukkig. :)
 
beterschap.....sommige mensen hebben pech '( ....of moeten leren vallen....val tegenwoordig wekelijks....maar pijn :? ...soms een weekje, is er geen VRO vallen ofzo :?

Maar tis idd behoorlijk glad op div. stukken lag vandaag al bijna na 5 min op m'n bek, mooie S bocht plots voorwiel weg :( ....goed afgelopen gelukkig. :)


:P 5?? zeg maar 2 :P

en dan noemt ie mij een slopert

die jonge blijft maar vallen :X
 
ja is kut man... ik was ook een keer met bmx op me plaat gegaan, had ik ook sleutelbeen gebroken. maar nog geen 3 weken later was ik met mijn brommer op en neer naar duitsland gereden van af valkenswaard.. (bij eindhoven)...(met omweg, 2x zo ver), (wer hadden geen landkaart)

maar afgezonderd van dat... sleutelbeen breken is best klote ja... vooral als je op bed ligt en wil opstaan, of een trui aan wilt trekken of zo:S ooh ja, je knoopjes van je broek is ook lastig...

beterschap
 
Sterkte ermee, hopelijk verloop het herstell bij jouw sneller.
Vorig jaar sept. mijn sleutelbeen gebroken+/- 2 maanden uit de running geweest en heb er nu nog last van.

Beterschap.
 
hey rens

echt klote man, weer 1 op ze plaat '( moet niet gekker worden he :?
succes met je herstel!!
hoest met je bike?
over een maandje of misschien wel twee is de groep weer compleet ;)
kunnen we weer lekker :]
nogmaals beterschap.
mzzls
 
hey rens

echt klote man, weer 1 op ze plaat '( moet niet gekker worden he :?
succes met je herstel!!
hoest met je bike?
over een maandje of misschien wel twee is de groep weer compleet ;)
kunnen we weer lekker :]
nogmaals beterschap.
mzzls
Thks Tim.
Probeer v.d. week wel plaatje te maken,heb um ook nognie gezien :? .
 
Gisteren thuisgekomen en nu lees ik dit! Da's zwaar balen man! En ik had nog wel gehoopt je in aktie te zien op de PPP dit of volgend weekend. Nou, sterkte met het herstel (ook van de fiets)!!
 
Shit, ik lees het nu pas......vervelend Rens! '(

ik zei nog zo geen bomm......ehh.....stoppies!!! :X

Veel succes met het herstel, en word snel beter, want de PPP is niet hetzelfde without the Blue Valvet!! :)
 
Das Balen
sorry.gif
....beterschap en sterkte!
 
Beterschap en een spoedig herstel. Alleen je linkerhand kunnen gebruiken is vrij lastig als je rechtshandig bent (heb zelf net een operatie aan mijn rechterduim gehad, dus ik weet wat je meemaakt).


CAT
 
Aiaiaiai. Dat is niet zo mooi! Veel beterschap en succes met het herstel.

Voordeel is dat Goedhart nu het schroefje van je stationair, waar je het vorige week zondag over had, er weer in kan zetten. :+ Jammer genoeg zal er wel meer dan dat gerepareerd moeten worden. ;(
 
Beetje kort verhaal,want typ dit met links 1 vinger,en ben rechts :? .
Vanmiddag net buiten Bodegraven,noodstop maken voor file,onderuit :r .
Mengsel van zand olie en zout was genoeg om bij lage snelheid platte gaan |( .
Afgevoerd met ambul,keybonebreuk,nou dat isdan 4 tot 6 weken zoet :( .
AUW!!!!!!!!! :r :r

Ohwwww nee he, hoor het nu net pas .........
hoop dat je snel hersteld natuurlijk en ik zie je wel weer online
als het een beetje met je gaat sterkte met alles.
 
Fuck, ik hoorde het gisteravond van pat. Lekker zeg. Aan de andere kant weten we allemaal dat het kan gebeuren.
fitCyberm.gif
Ik wens je alle sterkte en als het een beetje weer blijft kom ik gauw ff buurten. Ik heb nog wel een goed medicijn voor je,( red bull geeft je vleugels)hahaha. Of beter nog neem een pijnstiller.
bier_2.gif
 
Gelukkig heb je er weinig aan overgehouden. heb je kuip veel schade want je had net een nieuwe kuip erop gezet toch

veel sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan