Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Gewoon niet te hard een bocht ingaan.Wat doe je als je niet de hele bocht door kan kijken?
Als je dan toch moet afremmen, probeer het dan door je achterrem licht in te trappen en je motor op te richten. Voorrem = onderuit remmen.
Als je in een bocht gas bij geeft dan wil de motor naar buiten, laat je je gas een beetje los dan duikt hij naar binnen. Probeer het maar eens voordat je het in een noodsituatie moet gaan toepassen.
...Maar doe je het gas niet geleidelijk genoeg dicht, wordt je achterwiel lichter... Daarom word ik toch altijd huiverig van remmen in bochten...Als je dan toch moet afremmen, probeer het dan door je achterrem licht in te trappen en je motor op te richten. Voorrem = onderuit remmen.
Als je in een bocht gas bij geeft dan wil de motor naar buiten, laat je je gas een beetje los dan duikt hij naar binnen. Probeer het maar eens voordat je het in een noodsituatie moet gaan toepassen.
Heb ik dus ook eens gedaan, daarmee maak je het jezelf alleen maar lastiger. Je maakt een heleboel verschillende bewegingen met dus een boel risico\'s erbij. Je kunt beter in de bocht remmen, zolang je maar niet in een schrikreactie de boel dichtgooid. Zonde van je kuip.Oprichten (rechtzetten dus letterlijk) vol in de ankers!!!!!!!! contrasturen (bij rechterbocht hard aan de linkerkant van je stuur trekken) KIJKEN waar je naar toe wil, gas dicht houden en rustig laten uitlopen.
Juist ja, zo heb ik het in de Ardennen ook gedaan bij een iets te optimistisch ingeschatte bocht.Oprichten (rechtzetten dus letterlijk) vol in de ankers!!!!!!!! contrasturen (bij rechterbocht hard aan de linkerkant van je stuur trekken) KIJKEN waar je naar toe wil, gas dicht houden en rustig laten uitlopen.
http/www.circuitrijden.nl
nu inschrijven!!!
ik weet het even niet mario,maar op het circuit overkomt het me vaak genoeg dat de achterkant of zelfs de voorkant gaat glijden.
ff verzitten doet wonderen,maar dat is een natuurlijke reactie die ik niet kan omzetten in woorden die gelukkig nog altijd schadevrij verloopt.
Ik ben het niet met je eens. Als je remt kom je rechtop ja, maar volgens mij moet je dat proberen te compenseren door tegen te sturen (dus weer schuiner te gaan). Of zit ik nu helemaal op het verkeerde spoor?Achterrem zou ik niet gaan gebruiken. Waarom zit zo\'n ding er eigenlijks opAls het kan kort de voorrem aanraken, zodat je afremt, en rechtop komt, direct rem weer los laten, de bocht proberen te maken, en dat herhalen zovaak het kan, of nodig is.