Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
maak je maar niet druk....ik ben ervan bewust dat het alweer eventjes is geleden dat ik heb gereden en dat de weg nog glad/vies etc is!!
Daarom trek ik er ook alleen op uit... niemand die ik hoef bij te houden of zo....
dat is sowieso niet verstandig eigenlijk, je moet de bochten oefenen. dat je knie uiteindelijk dan de grond raakt is alleen het gevolg van een goed genomen bocht.
Ik heb trouwens nog een interessant word-document over motorrijtechniek, als je interesse hebt daarin kan je even mailen (anderen mogen ook mailen, het is een behoorlijk lang stuk tekst waarin zo goed als alle aspecten van het motorrijden beschreven worden, behoorlijk diepgaand en technisch, maar heel begrijpelijk... copyright DikeRaider trouwens!)
nou, anders ik wel
croci23@planet.nl
kunnen we altijd wat van leren he
Wow wil ik ook wel hebben :p
j.ramp@planet.nl
Op die manier beleef je de kick ook véél meer in de bochten,want je hebt op die manier ook je hoofd in één lijn met je motor.Ik kan me rijders uit de oude doos herinnerren,Boet v.Dulmen en b.v. Christian Sarron ,die niet bewogen op de motor maar ongeloofelijk hard en plat gingen {de ultime testrijderts van michelin destijds..... !!!
Op die manier beleef je de kick ook véél meer in de bochten,want je hebt op die manier ook je hoofd in één lijn met je motor.
Je ziet de weg letterlijk schuin in je gezichtsbeeld staan.
Ik kan je vertellen dat dit aardig wat adrenaline oplevert.
Je voelt ook meer druk op je lichaam.
Maar verzitten is ook
Beiden mail.
gewoon een middagje gaan klaveren,wel met kniesliders,(anders broek kapot )
Peter heb je dat document ook voor mij
djjsmit90@hotmail.com
thkx
Op die manier beleef je de kick ook véél meer in de bochten,want je hebt op die manier ook je hoofd in één lijn met je motor.
Je ziet de weg letterlijk schuin in je gezichtsbeeld staan.
Ik kan je vertellen dat dit aardig wat adrenaline oplevert.
Je voelt ook meer druk op je lichaam.
Maar verzitten is ook
Tuurlijk hebben ze het niet voor niks uitgevonden,en ik heb beide varianten ook onder de knie.Ze hebben verzitten natuurlijk niet voor niks uitgevonden , mensen die niet verzitten en toch erg plat gaan gaan sneller onderuit dan mensen die net zo snel gaan en verzitten en daardoor iets minder plat rijden.
Dat is bullshit!Ze hebben verzitten natuurlijk niet voor niks uitgevonden , mensen die niet verzitten en toch erg plat gaan gaan sneller onderuit dan mensen die net zo snel gaan en verzitten en daardoor iets minder plat rijden.
Hoe groot (klein) ben je?? ik weet misschien wel iets...iemand nog een broek te leen... (maatje klein)?
Is geen bullshit hoor, maar je moet het ff goed uitleggen.Dat is bullshit!
Als je met verzitten géén vaste hand in je gas hebt,dan ga je veel sneller onderuit dan waneer je niet gaat verzitten.
Leg me eens uit hoe je op jou standpunt komt.
In feite leg je dus de motor minder plat,en bereik je hetzelfde.(toch )Is geen bullshit hoor, maar je moet het ff goed uitleggen.
Als je erg plat gaat zonder ernaast te hangen heb je een erg hoog zwaartepunt tov je banden (contacvlak) en da's ongunstig, en je banden krijgen ook een steeds kleiner contactvlak bij het schuiner gaan.
Ga je er naast hangen verlaag je je zwaartepunt bij een rechter op staande motor. Dus je zwaartepunt hangt dan ongeveer hetzelfde als dat je bij rechtop zitten veel schuiner zou gaan, maar je banden hebben een groter contactvlak en dus ook meer grip. Dat is dus safer, of je kan harder, wat je wil...
hey peter.Je hebt mail
(ik geloof zelfs dubbel).