platte GSX 750 R

Basjecross

Die hard MF'er
17 okt 2003
591
0
Hoogstraten Belgie
Kijk, hard rijden is geen kunst. Maar bij 280 :P per uur een vastloper krijgen, dat is een heel ander verhaal. Gelukkig alleen materiele schade en een lege bankrekening, maar ja....... Nooit gedacht dat een Suzuki blok zo hard vast kon petsen. Oh ja, wie heeft er nog onderdelen nodig zoalks remklauwen, achterwiel, electra enz??????
 
Das nie zo heel moeilijk. Gewoon plat op je motor liggen, verstand op 0 en maximaal het gas open draaien. En niet iedereen is voor het geluk geboren..... Tis wel ff schrikken als hij ineens blokkeert zonder dat je dat wilt.
 
ik vind je voorvork ook in een wat korte stand...niet gevallen?
 
Sow, dat ziet er slecht uit. Is de vastloper nog ergens aan te wijten?? Te weinig olie/koelvloeistof in het blok?? Heb je nooit iets vreemds gehoord ofzo?? Ik moet er toch effe niet aan denken dat ik met 200+ op mijn muil ga. Ik weet wel, dat je heel veel mazzel hebt gehad als je echt zo hard ging.(maarja voor motorrijden moet je vaak mazzel hebben.) Succes met de volgende bike, of ga je deze nog opknappen??
 
Vallen is niet fijn, maar dankzij Lazer, Spyke en Alpinestars gaat er niks kapot, lichamelijk dan. Pak laarzen en helm kan de vuilbak in. En de eerste keer op een nieuwe racer is ook even slikken, maar alles went weer, dus......

Op naar de nieuwe CBR 100 RR !!!!!!!
 
Als je dezelfde fiets hebt, moet je dan geen reserveonderdelen kopen??? Staat leuk in je schuur, zo'n extra achterwiel. Om tegen vrienden te patesen, zo van die is voor op het circuit
 
Kijk, hard rijden is geen kunst. Maar bij 280 :P per uur een vastloper krijgen, dat is een heel ander verhaal. Gelukkig alleen materiele schade en een lege bankrekening, maar ja....... Nooit gedacht dat een Suzuki blok zo hard vast kon petsen. Oh ja, wie heeft er nog onderdelen nodig zoalks remklauwen, achterwiel, electra enz??????

Onderdelen;

Wat vraag je voor die demper (is hij ovaal of rond)en die past wel op een gixxer 600 97 toch?
Wat voor luchtfilter had je? Als het geen originele was, verkoop je hem?

Thx

DPM
 
Laatst bewerkt:
Vallen is niet fijn, maar dankzij Lazer, Spyke en Alpinestars gaat er niks kapot, lichamelijk dan. Pak laarzen en helm kan de vuilbak in. En de eerste keer op een nieuwe racer is ook even slikken, maar alles went weer, dus......

Op naar de nieuwe CBR 100 RR !!!!!!!

Bedoel je niet de CBR 125RR? ;) :9~

Maar je hebt echt geluk gehad! :o Ik had nooit gedacht dat je bij die snelheden nog heel van een motor af kan komen bij een vastloper......klapte je achterband niet dan?

Ik blijf mooi bij Honda als ik dit zo hoor. :?
 
Oef dat doet pijn je je portemonee!! Mooi dat je zelf niks heb. Maarre hebbie nog losse delen over voor de verkoop? Zeg maar je uitlaat of andere leuke hebbedingetjes? :]
 
Tuurlijk, met 280 op je bek gaan en niks hebben? Maak dat de kat wijs.

Die motor ziet er trouwens niet uit alsofie met 280 onderuit is gegaan. Tank en frame zien er wat mij betreft net iets te netjes uit.
 
280 lijkt mij ook iets aan de harde kant. 180 komt eerder in de buurt ,omdat je met zo een snelheid niet 1 lang remspoor trekt lijkt mij en je ook zei dat je pak en helm schroot zijn , maar de chaos is er niet minder om, tjeees wat een pech. Ben toch benieuwd wat hem heeft doen vastlopen?
 
Ik zeg wel 280, ik zat in z'n zes , doorjagend naar volle gas. Ik hoor een paar tikken, de motor begint als stroef te lopen, ik rem af en klaar. in 1 keer liggen. M'n tank is opengescheurd en het frame is 6 cm korter. Ik denk dat het vallen begon met 230 en ik sta stil bij 0. Veel blauwe plekken, maar niks kapot. Ja, m'n trots, maar dat komt vanzelf goed. Volgens de dealer lag het niet aan het oliepeil, maar aan een defecte waterpomp. Hij koelde dus niet meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan