platte GSX 750 R

full


full


full


full


Zo kijkt wat makkelijker...

Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Damn wat een klapper he.. Succes met de schade.
 
Ik had ook zoiets, alleen reed ik toen gelukkig al ff minder hard omdat het blok een beetje rauw begon te lopen, bij mij kwam mijn big end naar buiten, het big-end lager was gescheurd door een gietgal. Nou ja, nu heb ik wel wat reserve delen in de schuur.
 
Ik had ook zoiets, alleen reed ik toen gelukkig al ff minder hard omdat het blok een beetje rauw begon te lopen, bij mij kwam mijn big end naar buiten, het big-end lager was gescheurd door een gietgal. Nou ja, nu heb ik wel wat reserve delen in de schuur.

ook met suz gsx 750?
 
Ik zeg wel 280, ik zat in z'n zes , doorjagend naar volle gas. Ik hoor een paar tikken, de motor begint als stroef te lopen, ik rem af en klaar. in 1 keer liggen. M'n tank is opengescheurd en het frame is 6 cm korter. Ik denk dat het vallen begon met 230 en ik sta stil bij 0. Veel blauwe plekken, maar niks kapot. Ja, m'n trots, maar dat komt vanzelf goed. Volgens de dealer lag het niet aan het oliepeil, maar aan een defecte waterpomp. Hij koelde dus niet meer.
Nou dan heb je flink mazzel man! Las gisteren een stukje in de krant over een coureur die zichzelf dood heeft gereden met 270km/u. Stertke met de afwikkeling en 't zoeken/kopen van een nieuwe (na regen komt zonneschijnt heh ;) )
Is maar goed ook .. anders had je pc nu in de fik gestaan en een vastloper gehad :o :+
Een PC die vastloopt is geen nieuws :P
 
Bij 280 doet de lucht toch ook wel wat aan koeling? Gaat dat zo snel fout?
je blok draait gewoon max rpm, dat kan ook in z`n 1.


s4s
 
Sodeju, dat ziet er niet uit zeg! Wat een mazzel dat je er slechts met kleerschuren vanaf bent gekomen!
 
Wat hebben we weer geleerd, altijd pak aan, jouw gebeurt het niet denken ze die in hun spijkerbroek rond rijden.

Vond je niet dat het lang duurde voordat je stopt met glijden, ik ben met 140 een keer aangetikt en ging glijden maar dat duurt zo lang en je maakt het bewust mee. Ik dacht nog pas opstaan als ik stil lig, je kan je snelheid niet schatten en ik loop geen 60 gevolg we vliegen en buitelen.
 
Basjecross de eeuwige mazzelpik!

Kreeg een rotberoerte toen ik h'm zag gaan. Probeerde h'm bij te houden, maar dat lukte niet, sjeezus wat liep dat kreng hard weg.
Zie plots in de verte een rookpluim, een motor schuiven met de berijder er achter aan. Het was alsoftie zich alleen met de achterrem onderuit remde. Nog mazzel dat het geen high-sider werd. Het leek inderdaad wel of er geen einde aan kwam. Stoere praat hoor, maar die blauwe plekken, een paar schaafplekken en enkele kneuzingen laat ie gemakshalve maar achterwegen. Dat vindt ie niet noemenswaardig, zegt ie.

Wil je dat nooooooit meer doen??? Ben me wezenloos geschrokken. Weet 100% zeker dat ik m'n broek vol gezekenhad als ik had moeten pissen.

Maar alle gekheid op een stokje, ik ben blij dat je nog onder ons bent ouwe
gek.
 
Hee gixxerscout,

daar ben ik ook blij mee, maar heb je mijn mailtje nog gehad?

s4s
 
Jongens, allemaal bedankt voor jullie reactie. Als er iemand is die geinteresseerd is in de complete gsx, mail me maar: baske03@hotmail.com. Ik moet voor de complete puinhoop 350 euri hebben, het kenteken is ingenomen, complete voorzijde is vernietigd, de electra, remklauwen 6-zuiger en de achterkant is nog goed. Normaal gesproken kost de computer al bijna 300 euro, dus.............

Gixxerscout, hoe laat zaterdag afpilsen bij de rugby????? :9
 
Helaas voor julli, fijn voor mij. Dit gebakje is verkocht. Hoef ik nooit meer te zien, dus ik hoop dat hij nog een paar andere fietsen kan helpen met wat onderdelen. Toch bedankt, SRADje, voor de afgelopen kilometers. :]
 
Hee gixxerscout,

daar ben ik ook blij mee, maar heb je mijn mailtje nog gehad?

s4s

Ja ik heb je mailtje nog gehad, maar ik krijg telkens (3x) de melding dat mijn mailtjes niet aankomen. Tsjaa dan houdt het op een gegeven moment op he!!!
Toch tijd voor een nieuwe e-mail provider.

Dus hierbij nog maals mijn teksten:

Die foto's naar jou sturen is niet echt een succes he?

Kijk eens op Plaats hier je Gixxer foto, laat je zien!!!

daar staan al twee foto's van mijn oude(?) 2001 gixxer. Deze foto''s zijn echter wel kleiner gemaakt om op MF te passen. Dus ik hoop dat je er wat mee kan.

Groeten Laurens
-----Original Message-----
From: Laurens/Kristel [mailto:laurenskristel@home.nl]
Sent: donderdag 27 mei 2004 19:53
To: 'Jeroen van Doornik'
Subject: RE: Hoe zat ie bij jou?


Beste Jeroen,

Ik moet je eerlijk bekenen dat ik geen flauw idee heb! Zoals je op de foto's op MF waarschijnlijk al gezien hebt zat ie er bij mij "gewoon" onder.
Ik heb daarom ook nooit gekeken of de uitlaatbochten mijn kuip raakte. Dat was volgens mij toen niet en nu ook niet, tenminste niet op die plaats.
Dus hoe je dat voor elkaar krijgt? Het is wel jammer dat je geen foto's heb want dan kon ik je misschien iets meer zeggen, hoe ik het op zou lossen.

Volgens mij klopt het overigens wel hoor, als je telkens maar een klein beetje ruimte over hebt. Zolang hij de kuip maar niet raakt, denk ik.
Nogmaals ik heb hier nooit naar gekeken en ook nooit problemen hiermee gehad.

Ik hoop dat je mijn foto wel ontvangt, want dan kun je erg ver inzoomen en misschien heb je er dan wat aan. Ik heb ook nog andere foto's onder andere hoeken genomen, dus als je h'm ontvangt, laat het me dan ff weten.
 
Helaas voor julli, fijn voor mij. Dit gebakje is verkocht. Hoef ik nooit meer te zien, dus ik hoop dat hij nog een paar andere fietsen kan helpen met wat onderdelen. Toch bedankt, SRADje, voor de afgelopen kilometers. :]


Sradje Damen???????????????
Hoe laat begint die Highland zooi euhhhh toernooi???
 
Terug
Bovenaan Onderaan