Plattegrond/layout circuits

1388783
 
Helaas is Spacemonkey MIA... Maar heb er al wel 1 gevonden van Bilster Berg!

Zal hem later nog even omzetten naar JPG en in de OP zetten.
 

Bijlagen

  • BIL_track.pdf
    79,5 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Daaaag Oma met je mooie bloemenkrans!

Weet iemand toevallig hoe lang de veenslag is op Assen? Rechte stuk Almería is 950+ m, en vraag me af of ik daarvoor me andere tandwielen erop moet zetten. Rij nu voor -1 achter +3 maar nog niet in de begrenzer op Assen(CBR600RR). Al kom je de strubben maar met +- 50/60 uit(?) en Almeria +-100 bocht voor het rechte stuk..

Ja kan me tandwielen meenemen natuurlijk maar als op circuit ben wil ik zo min mogelijk hoeven te sleutelen aan me motor :]
 
Verhouding is niet alleen afhankelijk van het rechte stuk.

Betere vraag is dan ook gewoon welke verhouding mensen rijden tov Assen.
En dan is het nog afhankelijk van de motor en rondetijden.

(Ik heb nog niet op Almeria gereden, dus geen antwoord voor je)
 
Daaaag Oma met je mooie bloemenkrans!

Weet iemand toevallig hoe lang de veenslag is op Assen? Rechte stuk Almería is 950+ m, en vraag me af of ik daarvoor me andere tandwielen erop moet zetten. Rij nu voor -1 achter +3 maar nog niet in de begrenzer op Assen(CBR600RR). Al kom je de strubben maar met +- 50/60 uit(?) en Almeria +-100 bocht voor het rechte stuk..

Ja kan me tandwielen meenemen natuurlijk maar als op circuit ben wil ik zo min mogelijk hoeven te sleutelen aan me motor :]

Ik oktober in almeria geweest ik rij met een k4 gsxr - 2 voor en +3 achter. GPS snelheid in assen 228 in almeria 243. En dan zat ik in de 6 nog niet in de begrenzer
 
Ik oktober in almeria geweest ik rij met een k4 gsxr - 2 voor en +3 achter. GPS snelheid in assen 228 in almeria 243. En dan zat ik in de 6 nog niet in de begrenzer

Dan ga ik me ander voortandwiel erop zetten en neem ik de kleinere mee, dat is niet zon groot karwei om deze te vervangen. En dan zien we wel, rij toch nog geen supertijden
Bedankt voor de info :]
 
Weet iemand toevallig hoe lang de veenslag is op Assen? Rechte stuk Almería is 950+ m, en vraag me af of ik daarvoor me andere tandwielen erop moet zetten. Rij nu voor -1 achter +3 maar nog niet in de begrenzer op Assen(CBR600RR). Al kom je de strubben maar met +- 50/60 uit(?) en Almeria +-100 bocht voor het rechte stuk..

Uit wikipedia:
"Het huidige circuit heeft een lengte van 4545 meter en een breedte van 10 meter. Het langste rechte eind is 970 meter. "
 
Hoe verdelen jullie de banen in secties? Ik kan niet van elk circuit de verdelingen vinden.
 
Wat bedoel je precies met een split Roy?

Een sectie heeft split tijden. Zo is op Assen de eerste sectie tot net na de Strubben zodat ik op de Veenslang even kan kijken. 2e sectie (en dus 2e split) is geloof ik net na Duikersloot ergens zodat ik ri Meeuwenmeer even kan kijken.

Dus gewoon een recht stukje zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan