playin' with the big boys

Status
Niet open voor verdere reacties.

T"Genius"J

Die hard MF'er
27 jun 2003
963
1
Zwolle
Vanochtend aangekomen op het werk staan we nog ff te babbelen, komt daar onze stagiaire aan op zijn Honda SS50.
Hij ziet de motoren staan en bedenkt zich geen moment..............stoer en vol trots zet hij zijn Honda achter de andere motoren. Met een smile stapt hij af, van kijk, ik hoor er ook bij.Toen hij ons zag staan kleurde hij van oor tot oor.
Was een erg grappig moment.
full

tis wat met die 4takt brommer rijders.......... :P

maar wees maar niet bang, je hebt ook nog motor rijders die graag hun big-toy naast de kleintjes parkeren -->

klPICT0025.jpg

klPICT0026.jpg

die laatste foto deed me denken aan - "love is in the aaiiirr.... every were i look around ... " Cat stevens geloof ik .. :P ...

:+

Laatst bewerkt:
Haha gaaf!
Ik had vroeger ook een SS50! :D
Weet dat dit een oud topic is... Maar dacht: "Laat ik eens op MF zoeken op SS50".
Kan toch geen kwaad dit leuke verhaaltje even naar boven te halen?

Ik dacht al, die SS50 wordt toch al heel lang niet meer gemaakt? Maar ik zie nu dat het een oud topic is, dus kan het wel kloppen dat er een mooie nieuwe SS50 staat :)

Tjah ziet er grappig uit :)

Maar bij ons op school hebben wij ook dat alle (Schakel) brommers bij elkaar staan en elle sc00tah's.
Maar volgend jaar staat mijn motor tussen de schakelbrommers :)

En het mooiste is. dat alle normalen jongens op brommers rijden en de ''rest'' niet tjah. valt erg goed op bij een bosbouw school :)

Ben van plan weer naar de middelbare school te gaan zodat ik straks kan gaan showen, pfft die scootah van jou gaat maar 90? mijn motor knalt 400 man, je weet zelf zet er 1 dikke terugloop uitlaat op, je weet zelf, mijn broer kent iemand en die fixed legaal voor 10 euro zonder nummer en aankoopbon.

Ben van plan weer naar de middelbare school te gaan zodat ik straks kan gaan showen, pfft die scootah van jou gaat maar 90? mijn motor knalt 400 man, je weet zelf zet er 1 dikke terugloop uitlaat op, je weet zelf, mijn broer kent iemand en die fixed legaal voor 10 euro zonder nummer en aankoopbon.

Ik ga zo een paar keer in de week naar de middelbare school op me motorfiets :9
Geef er namelijk les :')

Mn broertje heeft ook een honda SS50, vind het een leuk ding :Y
Rijd ie daar met zn pothelmpje op, kerel is 2 mtr _O-

Haha, wat een boel reacties op mijn opgraving!

Mn broertje heeft ook een honda SS50, vind het een leuk ding :Y
Rijd ie daar met zn pothelmpje op, kerel is 2 mtr _O-

Ik was ook al redelijk lang toen ik die nog had. Zag er eigenlijk ook niet uit. Maar heb er echt veel lol mee gehad :)

Vanochtend aangekomen op het werk staan we nog ff te babbelen, komt daar onze stagiaire aan op zijn Honda SS50.
Hij ziet de motoren staan en bedenkt zich geen moment..............stoer en vol trots zet hij zijn Honda achter de andere motoren. Met een smile stapt hij af, van kijk, ik hoor er ook bij.Toen hij ons zag staan kleurde hij van oor tot oor.
[afbeelding]

eeeh, waar staan die motoren dan :? O-)

[afbeelding]

_O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan