playstation 2

Boom Boom

MF veteraan
9 jul 2001
4.238
0
Amsterdam
Heeft iemand dit apparaat thuis staan? Ik wilde namelijk weten of de dvd hiervan het doet.

Ik zag namelijk erg goede beelden van een motorspel. Zag er heerlijk uit en die wil ik dus hebben (kost maar 700 piek en voor een spelcomputer + DVD is de prijs nog wel te doen). De spellen kan ik goedkoper aankrijgen waarschijnlijk dus dat is nog wel te doen.
 
Een vriend van mij heeft er 1.
Het schijnt dat je hem eerst moet testen,
want soms schijnt ie vast telopen,dan moet
terug.
Is voor het ombouwen ook nood zakelijk,
eerst twee dvd films helemaal afkijken,
doet ie dat goed dan is ie goed,kun je hem
ook om laten bouwen.
 
Ik speel er regelmatig op, maar DVD\'s erop is ook geen probleem hoor. Vraag maar of ze het in de winkel ff willen demonstreren, das simpel ff dah ding aansluiten en gelijk gebruiken.
 
Moto GP 2 voor de PS2? Zag ik laatst beelden van en ik wist toen dat ik hem gewoon moest hebben. Krijg als het goed is nog een bonus van de baas, gaat ik me daar mooi ff een PS2 + game en bijbehorende zooi van halen. Wil ook al tijden een DVD-speler, is dat eerst weer geregeld. Kwaliteit van de DVD-speler schijnt op zich wel goed te zijn, maar om DVD\'s af te spelen moet je er wel een afstandsbediening bij kopen.

ff ingame shotje:

moto_29.jpg


en nog 1 om het af te leren:

moto_21.jpg
 
Laatst bewerkt:
met ombouwen neem ik aan dat je hem klaar maakt voor gekopieerde spellen of dat je er ook dvd\'s uit andere landen mee kunt spelen?
 
ik heb er een....

ja..games heel geil!
ja..dvd werkt perfect
ja je kan m ombouwen...een geo2.2 chip erin...
kosten 200 piek...

voordeel:

gekopieerde games, en regio vrije dvd speler...
 
geinig spul die playstation 2 (ik heb de 1e ;) )
-------------------------------------------
toevallig of niet !! de meeste mensen die op dit forum actief zijn zitten in de IT (zal wel komen omdat de meeste it-ers het geluk hebben en in een \"leasebak\" te rijden en dus wat geld over hebben)
In mijn geval wel (anders was ik nu nog aan het sparen geweest voor een motor)

gr.

Niek
 
Ik heb een Sega Dreamcast, de spellen op een Dreamcast zijn vaak van betere (grafische) kwaliteit, omdat ze op een PS2 niet al z\'n grafische mogelijkheden gebruiken, bij sommige spellen wel, zoals GT3, Moto GP2, Metal Gear Solid 2 en nog een stel...

Ik heb geen zin om nog een PS2 erbij te kopen, alhoewel, Grand Theft Auto 3 is uit en die is relaxt. Maar ik wacht nog wel even een aantal maanden, dan komt ie op PC uit.

Verder zijn alle PS2 games op internet te vinden, 150 piek per spel is echt te belachelijk voor woorden.

Ennuh de DVD op de PS2 zuigt, want je kan niet via RGB films kijken,moet geloof ik met de gewone plugjes. Je zou dan groen beeld hebben ofzo.
Gelukkig heb ik een gewone standalone DVD speler. Geen gezeik, RGB, SVHS en gewone uitgangen erop.
 
Vriend van me heeft ook zo\'n ding, is er lyrisch over, gebruikt hem ook als DVD speler. :)
 
geinig spul die playstation 2 (ik heb de 1e ;) )
-------------------------------------------
toevallig of niet !! de meeste mensen die op dit forum actief zijn zitten in de IT (zal wel komen omdat de meeste it-ers het geluk hebben en in een \"leasebak\" te rijden en dus wat geld over hebben)
In mijn geval wel (anders was ik nu nog aan het sparen geweest voor een motor)


ik ben dus gvd net terug van meetinkje met de baas waar ik GEEN auto krijg in ruil voor 100km enkel ritje naar werk.
ik baal effe van je opmerking dus ;(
 
Fijne pics hoor :)
Alleen kan iemand me vertellen waarom Rossi met 64 rijdt ipv 46?? :? |(
 
geinig spul die playstation 2 (ik heb de 1e ;) )
-------------------------------------------
toevallig of niet !! de meeste mensen die op dit forum actief zijn zitten in de IT (zal wel komen omdat de meeste it-ers het geluk hebben en in een \"leasebak\" te rijden en dus wat geld over hebben)
In mijn geval wel (anders was ik nu nog aan het sparen geweest voor een motor)

gr.

Niek
Veel leden (waaronder ik) zijn hier gekomen via het motortopic op GoT, en GoT is een computerforum, niet geheel toevallig dus dat veel mensen hier in de IT werken. :)
 
Fijne pics hoor :)
Alleen kan iemand me vertellen waarom Rossi met 64 rijdt ipv 46?? :? |(
Jahahah, dacht ik ook.
Zal wel een sponsorkwestie zijn geweest. Jammer dat dat op de PS2 niet om te hacken is. Toch een nadeeltje.
 
ik ben dus gvd net terug van meetinkje met de baas waar ik GEEN auto krijg in ruil voor 100km enkel ritje naar werk.
ik baal effe van je opmerking dus ;(

Dan ben je gewoon niet belangrijk genoeg voor de baas. Mijn zwager heeft een zeer dikke BMW, en die woont nog geen 10km van z\'n werk af. OK, die zit elk jaar ergens anders netwerken enz. aan te leggen en te onderhouden, maar voorlopig zit ie nog een flinke tijd op een afstand van 10km :)

maargoed, wel een naaistreek dat ie je voor 100km geen autootje wil geven. Als je nou eens werk zoekt waar je door heel het land van alles moet doen, dan krijg je zeker wel een auto. Zelfs met m\'n stage bij een IT bedrijf kreeg ik constant een leasebak onder me reet, zelfs een mercedes :P
Ik hoefde gelukkig nooit zelf m\'n auto te gebruiken, ja 1x.
 
Andere baas zoeken! Of krijg je een kilomtervergoeding? Kan soms voordeliger zijn.

Voor zover ik weet is een leasebak ALTIJD voordeliger.

- Geen onderhoudskosten
- Geen verzekeringskosten
- Geen wegen/houderschapsbelasting
- Geen brandstofkosten
- Schade? Geen kosten, krijg je een andere leenauto mee.
- Je rijd rond met het nieuwste van het nieuwste
niet met een ouwe gare bak waarmee je anders met grote zwarte rookpluimen mee door de straat rijd ;)

Ok, het kost je dan ook wel wat knaken, maar als het goed is, minder dan dat je met een eigen auto kwijt zou zijn. Tegenwoordig moet je flink wat bijleggen op je eigen kilometers, maar als je veel rijd, heb je dat er echt wel uit met een tankpas en nodige onderhoud. ;)

Enige nadeel is dat je geen schadevrije jaren opbouwd.
 
Dan ben je gewoon niet belangrijk genoeg voor de baas. Mijn zwager heeft een zeer dikke BMW, en die woont nog geen 10km van z\'n werk af. OK, die zit elk jaar ergens anders netwerken enz. aan te leggen en te onderhouden, maar voorlopig zit ie nog een flinke tijd op een afstand van 10km :)

maargoed, wel een naaistreek dat ie je voor 100km geen autootje wil geven. Als je nou eens werk zoekt waar je door heel het land van alles moet doen, dan krijg je zeker wel een auto. Zelfs met m\'n stage bij een IT bedrijf kreeg ik constant een leasebak onder me reet, zelfs een mercedes :P
Ik hoefde gelukkig nooit zelf m\'n auto te gebruiken, ja 1x.

sorry voor het offtopic gedoe maar \'t moet van me hartje :)

Ik moet dus plots 30km verder rijden.. totaal nu ENKEL: 100km.
Moest dus onderhandeld worden, ik laat subtiel blijken dat\'k een auto wil aangezien de mijne noujah, kapot is :)
Kom\'k binnen bij die eikel zegt ie dat ze me eerst de auto van een collega die net is vertrokken wilden geven maar dat dat niemeer kan omdat het hun EN mij dan zo\'n 400 EUR per maand zou kosten. Alleen vraag ik me af waarom dat voor die collega dan wel kon of hebben ze daar die 800 EUR dan maar betaald?
Rottige eraan is ook dat\'k niet weet waar\'k zoiets zou kunnen navragen of het wel waar is ook. Iedereen DENKT te weten dat het niet klopt maar niemand is zeker.

Krijg nu wel wat loonsopslag maarja.. of\'k daarmee tevreden ben dat moet\'k nog effe bekijken.

Leasewagen is ook ALTIJD beter dan eige wagen.. peace of mind alleen al is een leasewagen perfect. Geen gezeik meer als je iets koapot hebt aan je eige wrak, gewoon richting garage en leas betaald.

Nu komen ze trouwens wel af met een loon dat nogal eerlijk is voor m\'n kunnen. Een loon dat ik maar twijfelachtig elders zou krijgen als starter (hetgeen ik wil doen ben ik pure beginneling in). Lastige keuzes dus allemaal :(
 
Fijne pics hoor :)
Alleen kan iemand me vertellen waarom Rossi met 64 rijdt ipv 46?? :? |(

Zullen ze wel zo grtrouw mogelijk hebben nagemaakt zonder de echte namen en dergelijke te gebruiken ivm te dure rechten enzo?
 
sorry voor het offtopic gedoe maar \'t moet van me hartje :)

Ik moet dus plots 30km verder rijden.. totaal nu ENKEL: 100km.
Moest dus onderhandeld worden, ik laat subtiel blijken dat\'k een auto wil aangezien de mijne noujah, kapot is :)
Kom\'k binnen bij die eikel zegt ie dat ze me eerst de auto van een collega die net is vertrokken wilden geven maar dat dat niemeer kan omdat het hun EN mij dan zo\'n 400 EUR per maand zou kosten. Alleen vraag ik me af waarom dat voor die collega dan wel kon of hebben ze daar die 800 EUR dan maar betaald?
Rottige eraan is ook dat\'k niet weet waar\'k zoiets zou kunnen navragen of het wel waar is ook. Iedereen DENKT te weten dat het niet klopt maar niemand is zeker.

Krijg nu wel wat loonsopslag maarja.. of\'k daarmee tevreden ben dat moet\'k nog effe bekijken.

Leasewagen is ook ALTIJD beter dan eige wagen.. peace of mind alleen al is een leasewagen perfect. Geen gezeik meer als je iets koapot hebt aan je eige wrak, gewoon richting garage en leas betaald.

Nu komen ze trouwens wel af met een loon dat nogal eerlijk is voor m\'n kunnen. Een loon dat ik maar twijfelachtig elders zou krijgen als starter (hetgeen ik wil doen ben ik pure beginneling in). Lastige keuzes dus allemaal :(

Hmm als je beginner bent in een bedrijf is het normaal dat je niet meteen een auto krijgt. Maaruh wacht gewoon nog even, zorg dat ze niet meer zonder je kunnen en dan krijg je vanzelf wel een autootje, ik weet niet exact de prijzen per maand, maar zo\'n 1000 piek per maand is nog aardig aan de prijs lijkt me (12000 per jaar) ;)
Zal eens vragen wat m\'n zwager kwijt is per maand aan z\'n autootje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan