pliesie en MF

Future303

MF veteraan
24 mrt 2003
2.124
2
Blaricum
ik krijg de indruk dat, na het lezen van een aantal topics over klaverbladen, stunten etc de pliesie ons aller forum ook ontdekt heeft...
zelf zie ik meer politie op de klaverbladen, er vroeg er zelfs een of ik wel eens op een ''forum kwam voor sportrijders...'' :?
is dit waar :?

zo ja:
-is dit schadelijk voor (de toekomst van) het forum?
-kunnen we er iets aan doen?
-moeten we de pliesie (motoren) niet uitrusten met MF stickers?
 
1 remedie... motorpolitie overtuigen dat we "nuttig" bezig zijn met het verbeteren van de rijtechniek :P , dus laat ze maar lekker kijken.

Ik kwam op het politie-intranet al een advertentie tegen van iemand die z'n Pan European wilde ruilen voor een Fireblade...kijk het gaat dus de goede kant op met de politie :P
 
Als MF als criminele organisatie 8-) wordt aangeduid ga ik waarschijnlijk toch dat stickertje van m'n kentekeplaat verwijderen :( . En dan op een politie motor plakken })
 
ik krijg de indruk dat, na het lezen van een aantal topics over klaverbladen, stunten etc de pliesie ons aller forum ook ontdekt heeft...
zelf zie ik meer politie op de klaverbladen, er vroeg er zelfs een of ik wel eens op een ''forum kwam voor sportrijders...'' :?
is dit waar :?

zo ja:
1-is dit schadelijk voor (de toekomst van) het forum?
2-kunnen we er iets aan doen?
3-moeten we de pliesie (motoren) niet uitrusten met MF stickers?

1 ja, ik ben bang van wel! ze kunnen menig meeting verpesten! hebben ze al eens eerder gedaan! volgens mij was dat de meeting in delft ofzo

2 Nee, maar mischien kunnen we het wiwtd forum onder een soort van "extra beveiliging" zetten

3 Yep :)
 
Ik vind het echt jammer dat er overal word gecontroleerd.

Laatst kreeg ik mijn vriendin eindelijk zover om een stukje op de super motard van Jarno (superfrog) te rijden, kwam er weer een juut aan! :( Nu is ze als de dood om weer es een stukje te gaan rijden op een afgelegen industrie terrein! Het was op zondag avond, half 8, geen freakin' kip te bekennen, maar nee hoor! oom agent met zijn domme praat!

Citaat agent tegen mijn broer:
"jij rijdt zeker wel heel hard overal he?!"
Wat dan?!
"nou, aan die rullen te zien aan je banden ga je aardig tekeer."
Aaargh!
"Ja, zelf heb ik ook een (ik weet niet wat het was, maar vast iets in de buurt van hayabusa o.i.d) maar doe dat dan niet hier he?!"

Wtf wil die vent nou?!Dat mijn vriendin maar moet leren motorrijden bij ons voor de straat?! Daar zie ik nooit een politie-agent rijden, terwijl daar word gescheurd door alle sjonnie's in de buurt. Wat lijkt veiliger? Een verlaten industrie terrein op zondag avond, of in de buurt met spelende kinderen? Ik denk dat oom agent geen van beide goed vind, maar kom dan niet met die domme praat! bah, daar kan ik echt niet tegen! :r
 
1) Vast niet
2) Vast niet
3) Ja *D
:^

Op maandag 25 augustus 2003 12:33 schreef SuperKris het volgende:1 ja, ik ben bang van wel! ze kunnen menig meeting verpesten! hebben ze al eens eerder gedaan! volgens mij was dat de meeting in delft ofzo

2 Nee, maar mischien kunnen we het wiwtd forum onder een soort van "extra beveiliging" zetten

3 Yep :)
1) Tuurlijk lezen ze hier. So what. En wat die meetings verpesten betreft... Ik ga er van uit dat dat toeval was. Er zijn nog veel meer meetings geweest waar ze niet naar om gekeken hebben.

2) Zinloos. Een accountje is zo gemaakt.

3) Daar wordt al aan gewerkt. })

Het zou best kunnen dat MF er iets mee te maken heeft dat er op klaverbladen meer gecontroleerd wordt. Maar dat zal dan vnl. komen omdat er (misschien tgv MF) veel meer gereden wordt op die bladen. Niet omdat de politie er op MF over leest.
 
Het "Waar is wat te doen" stukje onzichtbaar maken voor anonieme bezoekers :?

Gaan tracken welke users nooit posten en die accounts gaan blokken dan :?

oh was al geopperd.

Bij de choppertour hebben we nooit last van controle :+
 
Laatst bewerkt:
Wtf wil die vent nou?!Dat mijn vriendin maar moet leren motorrijden bij ons voor de straat?! Daar zie ik nooit een politie-agent rijden, terwijl daar word gescheurd door alle sjonnie's in de buurt. Wat lijkt veiliger? Een verlaten industrie terrein op zondag avond, of in de buurt met spelende kinderen? Ik denk dat oom agent geen van beide goed vind, maar kom dan niet met die domme praat! bah, daar kan ik echt niet tegen! :r
Wat die vent wil is dat jouw vriendin op verantwoorde manier haar rijbewijs haalt, onder begeleiding van een instructeur. Op die manier hoeven zij niet haar resten van de weg af te schrapen omdat het vriendje vond dat hij meer inzicht had dan de gemiddelde rijinstructeur en geen rekening had gehouden met het stiekum toch aanwezige verkeer op dat 'o zo verlaten' industrieterrein.
Wat me veiliger lijkt is dat jij de rijopleiding van je vriendin aan iemand overlaat die wel z'n verstand gebruikt en werkt bij een rijschool als instructeur.
 
Wiwtd onzichtbaar maken voor gasten lijkt me een leuk idee...

Anders een soort van lockdown/hide code erin verwerken zodat je eerst moet reageren in een topic om bv. de plaats/tijd/datum te kunnen zien... O-)



Maar idd,bepaalde meetings worden helaas toch schijnbaar extra in de gaten gehouden... :(
 
Wat lijkt veiliger? Een verlaten industrie terrein op zondag avond, of in de buurt met spelende kinderen? Ik denk dat oom agent geen van beide goed vind, maar kom dan niet met die domme praat! bah, daar kan ik echt niet tegen! :r
man, wat heb jij het moeilijk (voornamenlijk met jezelf)....

Mij lijkt het veiliger dat ze gewoon les neemt.....

je weet dat wat je niet doet niet mag, moet je niet lopen klagen.
 
omdat het vriendje vond dat hij meer inzicht had dan de gemiddelde rijinstructeur en geen rekening had gehouden met het stiekum toch aanwezige verkeer op dat 'o zo verlaten' industrieterrein.

Sorry hoor, no offence, maar heb ik gezegd dat ik mijzelf beter vind dan een rij-instructeur? no way! Is er dan niemand die voordat hij/zij 18 was "les" heeft gekregen van broer/vader met ervaring? Wat is er mis met het proeven van het motorrijden?

De omgeving waar we rondjes deden in voor jou toch niet te oordelen? nou ja, laat maar weer...
 
Opletten wat je post. Datum en tijd (sport)meetings via e-mail doen?

En over hierboven: Ik kreeg al les van me pa toen ik 12 was op wegen waar nooit iemand kwam. Brommerrijden vanaf 9.

Rede: Dat als er ooit iets met hem gebeurde, ik wel kon rijden. Heb ik dus destijds met mijn vriendin ook gedaan. En scheelt haar lessen. Als er politie was gekomen had ik natuurlijk niet geklaagd, maar die komen er 1x per week zijn ronde maken in de dorpen waar ik dit deed.
 
Laatst bewerkt:
Als MF als criminele organisatie 8-) wordt aangeduid ga ik waarschijnlijk toch dat stickertje van m'n kentekeplaat verwijderen :( . En dan op een politie motor plakken })

Gaan we Motor-Forum dan hernoemen naar Mafia-Forum ??? :+
Met als hoofd van de familie Don Duderuud ??? :+
 
maakt mij opzicht niet uit als die pliesie ook van rijden houdt als ze hier alleen maar komen voor informatie over ons vindt ik het slap
Sja als je 240 rijdt en je wordt gepakt..eige schuld he
 
Sorry hoor, no offence, maar heb ik gezegd dat ik mijzelf beter vind dan een rij-instructeur? no way! Is er dan niemand die voordat hij/zij 18 was "les" heeft gekregen van broer/vader met ervaring? Wat is er mis met het proeven van het motorrijden?

De omgeving waar we rondjes deden in voor jou toch niet te oordelen? nou ja, laat maar weer...
Met het proeven vna het motorrijden is niks mis. Ze kan achterop bij jou of ze kan een proefles nemen bij een rijschool (kost meestal maar de helft van 't geld).
Blijkbaar vind jij jezelf genoeg inzicht hebben om haar te begeleiden bij het motorrijden, dus schaal jij jezelf gelijk in met een rijinstructeur.
Er zullen best mensen zijn die "les" hebben gekregen van broer/vader met ervaring, maar ik weet niet hoe hard die hebben zitten drammen als ze betrapt werden.
En nee, ik kan inderdaad de omgeving niet beoordelen. Maar waarschijnlijk denkt dat groepje straatracers dat 300 meter verderop om de hoek staat precies hetzelfde als jij: "Het is lekker verlaten dus hier kunnen we wel wat uitproberen"...
 
Met het proeven vna het motorrijden is niks mis. Ze kan achterop bij jou of ze kan een proefles nemen bij een rijschool (kost meestal maar de helft van 't geld).
Blijkbaar vind jij jezelf genoeg inzicht hebben om haar te begeleiden bij het motorrijden, dus schaal jij jezelf gelijk in met een rijinstructeur.
Er zullen best mensen zijn die "les" hebben gekregen van broer/vader met ervaring, maar ik weet niet hoe hard die hebben zitten drammen als ze betrapt werden.
En nee, ik kan inderdaad de omgeving niet beoordelen. Maar waarschijnlijk denkt dat groepje straatracers dat 300 meter verderop om de hoek staat precies hetzelfde als jij: "Het is lekker verlaten dus hier kunnen we wel wat uitproberen"...


bij een rij instructeur ben je heus niet veiliger dan bij iemand zonder het papiertje waarop staat "rij instructeur"

die man heeft geen ijzeren schild waarmee hij je kan beschermen of zo, je zult het dan ook zelf moeten oplossen als je een fout maakt of in gevaar komt...

even veel gevaar dus...
en als je wat euro's wilt uitsparen door je vriendin/zoon etc zelf wat tips te geven kan dat helemaal geen kwaad.



en mensen die zeggen dat het onveranwoord is die hebben OF geld teveel of zijn zelf instructeur, die zouden lessen dan eens wat goedkoper mogen maken
 
Op maandag 25 augustus 2003 15:17 schreef harley-davidson 4eve het volgende:
mensen die zeggen dat het onveranwoord is die hebben OF geld teveel of zijn zelf instructeur, die zouden lessen dan eens wat goedkoper mogen maken
Rijlessen duur? Kijk eens wat je voor dat geld krijgt:
[*] Een instructeur voor een uur
[*] Een motor/auto voor een uur
En dat alles inclusief benzine, verzekering etc.!
Kijk, dan valt het wel weer mee :)
 
die man heeft geen ijzeren schild waarmee hij je kan beschermen of zo, je zult het dan ook zelf moeten oplossen als je een fout maakt of in gevaar komt...

even veel gevaar dus...
je mag aannemen dat de instructeur jou dingen laat oefenen waar je aan toe bent. Als je denkt dat iedereen dat kan dan onderschat je het vak van instructeur.

Ik kan me iets voorstellen dat als je al les hebt je even op iemands brommert rijdt ergens achteraf wilt oefenen... maar als je nog nooit hebt gereden.... dan moet dat behoorlijk achteraf zijn.

(proef)lessen bij een instructeur = geld teveel?
motorrijden is nu eenmaal duur, zou jij met die koffiezetter moeten weten.. })
 
Terug
Bovenaan Onderaan